Hunt: Showdown od Cryteku má být atmosférickou PvPvE hrou
Hunt 1896 Novinka Hunt: Showdown od Cryteku má být atmosférickou PvPvE hrou

Hunt: Showdown od Cryteku má být atmosférickou PvPvE hrou

Jan Kalný

Jan Kalný

12

Bojovat budete nejen proti ostatním hráčům, ale také umělé inteligenci. A pokud zemřete, ztratíte veškerý postup vaší postavy. <strong>Aktualizováno o další gameplay záběry</strong>.

Reklama

Aktualizace: Pokud jste toužili po delší a lepší ukázce z projektu Hunt: Showdown od Cryteku, tak jste ji právě dostali. Crytek vydal téměř desetiminutové video, které ukazuje, co je vlastně akce Hunt zač.

Původní zpráva: O tom, jak na tom v poslední době Crytek byl a je, bylo napsáno první poslední. Pomalu se ale zdá, že se dokázali dostat do bodu, kdy jsou schopni něco dělat, přičemž aktuálně pracují na hororové, atmosférické, multiplayerové survival hře Hunt: Showdown.

Na první pohled se zdá, že je to přesně to, čeho už mají lidé po krk. Všelijakých survival her je tu více než dost, ale vypadá to, že Hunt: Showdown na to jde trochu jinak a mohlo by jít o vážně dobrou hru.

Tvůrci popisují Hunt: Showdown jako PvPvE hru (tedy kombinace PvP a PvE), kdy můžete narazit nejen na ostatní hráče, ale také počítačem ovládané nepřátele. Hráči jsou rozděleni do pěti týmu po dvou a cílem hry přitom není vybít ostatní hráče a přežít, ale najít démony (za pomocí různých nápověd, které najdete ve světě) a získat z nich různé vybavení a vylepšení a pak zdrhnout. Alternativně také můžete počkat na jiný tým, který si na démona troufne a přepadnout je. Ovšem zajímavostí je, že má být přítomná i permanentní smrt. Pomalu si vylepšujete vaší postavu, ale pokud zemřete, tak prostě zemřete a musíte začít s jinou postavou a všechny dosavadní vylepšení, co jste měli, vám zmizí. Výjimkou jsou jenom pasivní vylepšení v „bloodline traits”.

Samotnou hru v akci můžete vidět v gameplay ukázce z letošní E3. Hunt: Showdown rozhodně cílí spíše na survival horor, než střílečku za denního světla v obrovském, ale prázdném světě s pár domy. A možná právě díky tomu bude ve finále vyčnívat.

Název Hunt vám může být povědomí, bývalí tvůrci Darksiders pod hlavičkou Cryteku připravovali Hunt: Horrors of the Gilded Age, která měla vstoupit do bety koncem roku 2014. Ve vývoji byla několik let, ale pak se po ní slehla zem. Vypadá to, že Hunt: Showdown je reinkarnací staršího projektu.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama