Zbývají poslední dva týdny do vydání nového inFamous. Sony se snaží nalákat hráče <strong>+ délka kampaně</strong>.
Produktový manažér britské Sony se pro MCV nechal slyšet, že předobjednávky inFamous: Second Son jsou na tom lépe, než byly ve stejnou dobu u The Last of Us. Tím vyslal jasný vzkaz: hráči se už nemohou dočkat až si na své PS4 zahrají nové inFamous.
Sony celkově na inFamous: Second Son dost sází, vždyť půjde proti multiplayerové střílečce Titanfall, která vychází příští týden na Xbox One a PC, zatímco inFamous: Second Son dorazí až 21. března. Vydavatel se snaží dobrodružství s Delsinem podpořit i reklamou v obchodech a v televizích.
"Na inFamous: Second Son máme velké nároky. Jsme nadšeni, že předobjednávky jsou vyšší, než tomu bylo ve stejný čas před vydáním The Last of Us," řekl Josh Walker, produktový manažer SCE UK, pro MCV.
Podle VGchartz se do The Last of Us do dnešního dne prodalo přes 4,34 milionů kusů.
Pokud vás zajímá samotná délka hry, tak Sucker Punch prozradili, že nové inFamous bude mít herní dobu kolem 10 až 12 hodin. K tomu si připočítejte ještě vedlejší úkoly a prohlídku města.