Zpět na článek

Diskuze: Intergalactic od Naughty Dog: mluví se o datu vydání a nutných přesčasech

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Alexa
Alexa
Level 3 Level 3
dnes 14:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

2027 - to se nevyplatí vydávat. PS6 se hlásí o slovo, Last of Us 2 vyšel půl roku před uvedením PS5 na trh.

Hubert v hubertusu
Hubert v hubertusu
Level 26 Level 26
dnes 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To si jako zaměstnanec půl roku zacrunchujete, a pak se třeba podíváte, jak na VGA dostanou šéfové ocenění a poplácají se po zádech, jací jsou kabrňáci. O rok později vás propustí, protože "optimization in resource allocations".

MOLLY
MOLLY
Level 37 Level 37
dnes 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert v hubertusu kazdej vyvojar si muze jit zalozit svoje studio - bohuzel game dev je podle me velice nevdecny obor.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
dnes 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zaujímavé, že už teraz crunchujú. A to bolo kecov o tom, ako bude AI ako bager, že to bude veľký nájstroj, ktorý im bude pomáhať a odbremeňovať ich od lopát a tu to máme... 2 roky pred vydaním začína crunch. A tiež sa čudujem, že americkí vývojári si za 30 rokov nevedia spraviť nejaké odbory a toto si poriešiť.

Melneor
Melneor
Level 46 Level 46
dnes 13:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Tak problém je, že to AI ještě pořádně nepoužívají ne? Vždy když néjaké studio naznačí že nějakým způsobem trochu využívají AI tak se strhne děsibej hate atd....

Já už delší dobu tvrdím že to zapojení AI bude naopak velký krok dopředu. Vývojáři a umélci o žádné místa nepřijdou. Akorát se tím může využít redukce nudnejch opakujícícj se kroků při vývoji, urychlení vydání hry(dnes už extrémně dlouhá)a možná živějšího světa, kdy by se AI mohla starat o chování NPC=ideál. O vše ostatní se dál bude starat tým vývojářů.

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
dnes 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Melneor To se vsaď, že umělci a vývojáři budou o místa přicházet. Jakmile budou moci studia ušetřit, tak minimálně nebudou tvořit nová pracovní místa. Za těch x let vidíme jak vydávají zprasené optimalizace, rozdělují obsah do DLC, které stojí jako celá hra, záměrně i lžou během vývoje, to vše za účelem vydělání peněz. Nevím kde lidi berou jistotu, že to nebude brát pozice, když díky tomu studio ušetří. Až bude AI tak daleko, že se bude real time starat o chování NPC dle naší reakce, tak to bude dost daleko na to, aby to dabovalo většinu postav, vytvářelo koncepty, soundtracky do pozadí nebo různé designy. Z desetičlenného týmu zůstanou třeba jen 3, kteří si budou hrát s AI a pak to jen vyžehlí.

Reklama
Reklama