Iron Harvest nabídne husary a mechy v alternativní době po první světové válce
Iron Harvest Novinka Iron Harvest nabídne husary a mechy v alternativní době po první světové válce

Iron Harvest nabídne husary a mechy v alternativní době po první světové válce

Michal Burian

Michal Burian

8

Podívejte se na in-game trailer a přečtěte si první detaily.

Reklama

Pamatujete si ještě na strategii Iron Harvest, kterou připravuje studio KING Art Games? Tenhle steampunkový počin o sobě pěknou řádků měsíců nedal vědět, až dnes se na internetu objevil nový trailer. Ten přibližuje alternativní dobu po první světové válce, kde se proti sobě střetnou husaři a mechové.

Iron Harvest nás zavede do alternativní historii po roku 1920. Polský umělec Jakub Różalski stvořil alternativní verzi našeho vlastního světa, kde lidstvo, fascinováno technologií, motory a těžkým železem, vynalezlo silné pěší stroje, takzvané Mechy. Jakmile těchto účinných zbraní bylo uplatněno na bojištích první světové války, stávají se nyní součástí každodenního života.

Polania (alternativní název Polské republiky) je velká zemědělská země s dlouhou historií, která se snaží udržet své postavení a území, zápasí se svými agresivními sousedy: Saská říše na západě a Rusviet (Sovětské Rusko) na východě. Polania zahájila program modernizace své armády, zatímco velká část země je stále obsazena Sovětskými silami.

Saská říše je jednou z nejvlivnějších zemí v Evropě, se silným průmyslem, propracovanou městskou infrastrukturou, moderními továrnami a silnou vojenskou tradicí. Po nepříznivých podmínkách Světové války je současná nálada v říši špatná a hrdé elity, ponižovači a aristokrati tajně oponují císařovu appeasementu politiky.

Rusviet je obrovský, silný a má bezkonkurenční průmyslový a populační potenciál. Nicméně, země je unavená a vyčerpána z dlouhé a náročné války. Lidé jsou frustrovaní a moc cara Nikolaje pomalu oslabuje. Tajemný Grigorij Rasputin se stal mimořádně silným mužem a revoluce je cítit ve vzduchu...

Ve hře povedeme hrdinné velitele, mechy a vojáky do epické bitvy v otevřených sandboxových mapách. Navíc, systém krytí a dynamické destrukce hrají významnou roli a nejspíše budou rozhodovat o vítězi v přímém boji.

Na Iron Harvest si ale počkáme, s hrou se počítá až na rok 2019 ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama