Zpět na článek

Diskuze: Kampaň britské armády je zaměřena na hráče

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
5. 1. 2019 22:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trailery jsou po filmařské stránce pěkně natočené, ale cílit obecně na hráče? Přeci dnes hraji lidi z celého spektra sociálního žebříčku, kdy už vidím jak boreček z bohaté rodiny půjde dělat kanonefutter někam (asi) do pobaltských zemí :D Chápal bych to u té holčiny co tahá Ty nákupní vozíky před krámem, tam trailer oslovuje potencionální zájemce skrze jejich sociální postavení (pokud to ovšem nedělá jako brigádu :D), protože na hlavní pracovní poměr jezdit s nákupními vozíky bych nechtěl :D a šel bych raději do jakékoliv armády i kdybych byl pacifista :D P.s.: Palec nahoru Zingu, že na rozdíl od nejmenované "G" konkurence nemaže komentáře. P.s.: Jak sloužím několik let u PČR, hned mne škodolibě napadla podobná kampaň na PČR :D

Štěpán Šikýř
Štěpán Šikýř
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

chce se mi zvracet

Rascal
Rascal
Level 5 Level 5
5. 1. 2019 20:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ti černí by měli být oranžoví, s černou čepičkou.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
6. 1. 2019 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rascal Já čepicu nechcu, kdyžtak si připlatím...

Geralt z Rivie
Geralt z Rivie
Level 48 Level 48
5. 1. 2019 08:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jo, střílet po lidech, přijít o končetinu nebo tam i zemřít, to je mnohem zajímavější. Jdu se ihned přihlásit. :D

antiku
antiku
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 08:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

U nás by taková kampaň vypadala úplně jinak. Asi nějak tak, že se zavede povinná vojna, protože všichni sedí u počítače, čumí do mobilů a nic nezvládnou. A hlavně jak by nikdo jinak nešel bojovat, když by byla země v ohrožení. Učitel nám říkal, že se bál víc, že ho zastřelí nějaký idiot na vojně, než nepřítel. S válčením by už mohli přestat, ale občas i armáda pomůže třeba s přírodní katastrofou apod. což je dobře. Hlavně neberte hráče bfv a nepřiděluje je ke zdravotníkům.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
5. 1. 2019 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@antiku :D :D :D

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
5. 1. 2019 23:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@antiku To s tím BFV jsi trefil xD

ovi
ovi
Level 25 Level 25
Hlavní platforma: PC
5. 1. 2019 06:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Musím pogratulovat zingu, že i v dnešní době pořád děláte objektivní články. A ne jako některé stránky, které se snaží akorát clickbaitnout nadpisy(při absolutním minimu, nemluvě o nastrkování osobních názorů). A když tu je osobní názor v článku, tak to docela dost dobře naznačíte.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
4. 1. 2019 19:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Milé zelené mozky, raději bych bral celosvětový mír a je jenom dobře pokud se děti zabíjí pouze ve hrách.

4xII
4xII
Level 1 Level 1
4. 1. 2019 19:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

afričan, afričanka, feministka a ten poslední bude určitě nějakej transgender Pánové z armády asi nikdy nehráli multiplayer, protože tam se chce hráči chtějí vzdát hned, ale co čekat od národa kde mají kohoutek na studenou a na teplou vodu odděleně :D

Sash13
Sash13
Level 1 Level 1
4. 1. 2019 18:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nu, koukám Britská armáda si rozhodně udělala podrobný průzkum lol.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
4. 1. 2019 17:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Válka není hra, děti, a britská armáda je pěkně v prdeli. :-) Doporučuju film Kajaki, to je dokonalá ukázka britské armády v praxi.

Virus
Virus
Level 38 Level 38
Hlavní platforma: PC
4. 1. 2019 17:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak ať si tam nacpou nepracující přistěhovalce a můžou mít pěkně velkou armádu. ;-)

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
4. 1. 2019 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Virus Však ich tam všetkých nakreslili... Pakoš, černoška a ten vpravo dole bude asi Poliak :)

Formis

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Aspoň by za ty bludy dostal do držky 😂

Lofka

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už dejte ban tomuhle dementnímu BF fanboyvoi. Před ním řeknete že BF5 není dobrá hra a on hodinu brečí svoje debilní názory. Děkuji

Balrog

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lofka .

Balrog

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balrog Už aby ten ban dostal... pod každým článkem kde se objeví neustále vyvolává konflikty. Kdyby tady nebyl určitě to nikomu vadit nebude.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
6. 1. 2019 02:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balrog Jo jo pravda nasere :) Napiš ježíškovi

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
6. 1. 2019 14:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Balrog Nemůžeme velkou meka zabanovat jen proto, že nás tu všechny nebetyčně sere. Buďme rádi, že má možnost se zde vyjádřit, kdyby tu možnost neměl(a), ještě by ty svoje bludy někde začal(a) realizovat.

Ardis
Ardis
Level 20 Level 20
5. 1. 2019 23:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lofka Ono upřímně - není právě tohle dosazování menšin a žen necitlivé a daleko víc nevzdělané? Pokud se to udělá, tak ten člověk v podstatě ignoruje útlak, který si ty dané skupiny ve své době vytrpěly; je to jako kdyby si hráč před zápasem mohl navolit to, že jeho německý voják je židovský gay; absolutní popření utrpení těchto minorit. Samozřejmě, žena nebo černoch dává smysl na určitých frontách, to nepopírá nikdo - ale když si to člověk namrdá kdekoli, tak je to jako zapomínat svoji vlastní historii...a kdo historii zapomene, ten si ji zopakuje.

jennyx

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ve vší upřímnosti i kdyby naverbovali tyto lidi . Tak polovina by potřebovala psychiatra a právníka protože by si hned stěžovali že je to těžké a že se s nima zachází špatně a že mají práva a že to dělat nebudou. to nemluvím ještě ani o transgender . nevím jak vy ale taková armáda by nedokázala udělat vůbec nic protože by se nedokázali ani dohodnout co udělat.

DERO
DERO
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jennyx Toho že by brečeli bych se nebal určitě brečet budou ale pokud vím jak se podepíšou přijdou o tuto možnost si stěžovat a volat právníky a odvolávat se na takové věci (ve zkratce podepíšu že se zbavují těchto práv) .... Ale možná se mýlím

JeyJey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslím, že přesně to to znamená. Akceptuješ totiž tu jejich násilně tlačenou gendrovou politiku (která je dnes naprosto všude) a ani to nevnímáš. Bugafield byl vždy všude komunikován jako hra na vojáky v určitém období založeném na určitých realiich. Kdyby BFV byl prezentován v tom samém světle jako např Wolfenstein a černé japonky ve francii by si nějak obhájili, nikdo by neřekl ani slovo. Ale obhajoba toho zm*da z ea ve stylu “I knew this was going to be a fight when I pushed for female soldiers in Battlefield. I have a daughter, and I don’t want to ever have to answer her question of ‘why can’t I make a character that looks like me?’ with ‘because you’re a girl. […] I fundamentally feel to my core this is the right way, and I will find myself on the right side of history.” mi fakt nestačí.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
5. 1. 2019 11:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JeyJey Sam : Ted' není pochyb o tom co je ten JJ vlastně zač. Ted' se nám tu vybarvil jako harcore ovečka kanálu Tartarus Tomáše Prdeláčka. Což je nacistickej a rasitickej hovadokanál. Už vím proč jsem na něj alergickej. Vůbec nic si z tvého příspěvku nevzal protože toho není schopnej a dál si mele ty svoje hovna. Co to je za lidi co začnou vyřvávat a vypisovat tyhle blbosti pokaždé když někde uvidí na plakátu černocha nebo jinou rasu vedle bělocha. Je to partička hloupých rasistů a nácků co všude šíří tu svoji " osvětu" A kde jste vzali nějaké černé japonky fakt nevim :D Nevidíte tam třeba i oranžové ?

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 15:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Za to ty jsi chytrý progresivní klučina. jdeš bojovat za práva menšin i když těm samotným je to mnohdy jedno.Cizince vždy upřednostní nad svoji rodinou.Nepomůže postiženým v rodné zemi, ale na africkém děti vždy najde peníze.Jste jak přes kopírak. Sebranka co zrazuje v rámci pokroku...

JeyJey

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A teď si vem, že jsou lidé (i u nás), kteří tuto násilnou tlačenku menšin a jejich idiotských ideí nevidí a ještě podporují. Třeba kecy, že někomu praskne žilka, když v codu nebo bugafieldu budou běhat černé nacistky s protézou. Z dnešního světa a hlouposti se mi chce občas brečet. Ještě, že jsou starší hry a filmy, ve kterých se tato demence nijak neprojevuje a jde čistě o zábavu.

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
4. 1. 2019 23:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JeyJey Možná tím chtějí říct že tato individua by se uplatnila dobře jako kanonenfutři :D .S tím problém nemám.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
4. 1. 2019 23:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JeyJey Já myslím,že jsme rozumní dost na to,aby jsme uměli rozlišit hry od skutečného života ;-) to že běhám v BF za černou japonku ve Francii neznamená,že souhlasím s tím co se děje ve skutečném světě ;-)

Drtikol
Drtikol
Level 1 Level 1
5. 1. 2019 00:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Jenže souhlasíš s ohýbáním historie a kdo ovládá minulost, ovládá i budoucnost.Dnešní mládež se nevzdělává a když uvidí černou nacistku, tak to ještě budou brát jako skutečnou historii.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
5. 1. 2019 00:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Ondr4h: Jako děcka jsme čuměly na Toma a Jerryho ( to možná nepamatujete ) a myslíš že si dnes myslíme že se kočka s myší mlátí kladivem a střílí po sobě ? Tvl to nemůžeš v tom případě natočit ani film kterej přesně neodpovídá historii. A kam bych chodil daleko Hanebný Pancharti... Jako lidi si dneska myslí kvůli tomu filmu že Hitlera rozstříleli v kině ? :D Podle tebe jo. To je k smíchu. A jestli někdo takovej je tak se mu asi už nedá uškodit. Tedy ani hrou

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
6. 1. 2019 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Síce sme na Toma a Jerryho čumeli ale to nebolo nič s porovnaní s dneškom.Dnešné deti napríklad nevideli ani živú kravu a potom si normálne myslia,že sú fialové keďže trápna Milka je denne v reklamách.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
6. 1. 2019 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@carhrozny Jo chápu, ale to že si nějaké děcko myslí že je kráva fialová je chyba firmy co vyrábí Milku ? To snad ne :D

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
5. 1. 2019 10:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drtikol Hele nesouhlasím,protože u BF jsem měl vždycky zasazení na vedlejší koleji,mě zajímá hra jako taková,tedy gameplay.Takže pokud by se to odehrávalo za dob Americké revoluce a běhal bych tam jako králík s MP40,co by střílela jako mušketa,ano není to správné,že někdo by takto ohýbal historii a vydával to za realistickou hru,ale stejně bych si tu hru koupil,protože zasazení bylo pro mě stejně na vedlejší koleji a pokud by se to hrálo dobře,tak proč bych to nehrál,že? Je vina PR marketingu a vývojářů,že to prezentují jinak než to ve skutečnosti je a nadávání hráčům do nevzdělanců je přes čáru.To že se dnešní děti nevzdělávaj ve školách,ale blbnou u her,je jen vina rodičů a ne her :-) Pochybuju,že věří ,že na Marsu jsou démoni a DoomGuy je tam kosí jedna báseň :D Pokud vím,tak všechny hry mají nějaké ESRB nebo PEGI ;-) a pochybuju,že by 18-letí borci,pro které se takovéhle hry určeně, budou věřit,že reálně existovaly černé nacistky :-) Ano není správné tlačení takových věcí do her,ale já tohle mám v paži,mě jde jen o zábavu a hru.To že jsem si tu hru koupil a baví mě hrát ale neznamená,že s těmihle věcmi ve hrách souhlasím..podle téhle rovnice by to znamenalo,že ten kdo si to koupí automaticky souhlasí s politickou agendou ve hrách,což není pravda :-) U CoD WW2 taky nebyly hákáče v MP a běhaly tam černé nacistky a stejně jsem si to koupil a single mě i bavil,MP mě nebavil jen proto,že jsem očekával návrat k COD2 a ne tomu ultra rychlému umírání na 6v6 mapách,to že tam byly černé nacistky bylo pro mě vedlejší ;-) a nevnímal jsem nějaké tlačení SJW praktik do mojí hlavy :-)

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
5. 1. 2019 00:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@JeyJey JJ : Tobě ta žilka už asi praskla :D

Reklama
Reklama