Zpět na článek

Diskuze: Klient Star Citizen bude zabírat na disku okolo 100 GB

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Riky_Rower
Riky_Rower
Level 7 Level 7
16. 3. 2015 19:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Furt se tu breci nat tym ze chcete poriadnu hru, a kdis ukaze ze nani uz treba vice pameti tak se tu dete posrat, tose jeste v dnesni dobe najde nekdo kto nema v PC alespon 1 terabite ? ? ? smutne...

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 17:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to: alien5

Jasný hra využije i kvantový počítač... DD

Když napíší jednoduchý skript s 3D objektem tak jsem taky schopen na tom upéct jakoukoliv mašinu na světě.

Mrkněte jak vypadá sprasená optimalizace vesmírné hry [ odkaz ]

Co jsem viděl a četl na netu testy tak je na tom Star Citizen podobně. Samozřejmě nemám tušení jak je na tom poslední verze ale zatím se jeví ideálně dvoujádrový i3 HT s nejvyšší frekvencí. Kdyby intel nebyl čupka tak i3 přetočený na 5GHz by podělal ve většině hrách i7 6-jádro.

Intel procesory Haswell jsou extrémně výkoné. Core i7-5960X má teoreticky až 8 vyšší výkon než to moje starý 4 jádro. Ale 8x ani 4x vyšší výkon ve hře nedostanete. Max jen 2-3x.

Pro laiky pěkný článek [ odkaz ]

Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 17:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

O hre vim naprosty minimum, ale videl jsem pargameplay z E3 apod. a strasne se mi libi. vecer si urcite zahraji

Alfaik
Alfaik
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 17:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

SC bude zase na tejden zdarma - [ odkaz ] (kupon: SXSWFREEFLY2K15 )

alien5
alien5
Level 1 Level 1
13. 3. 2015 15:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Me leonardo, Star citizen je 4 hry v jedne : FPS , Simulator, Persistentni vesmir a SQ42 single player filmovy pribeh, to za 1

A za 2 : SC vyuzije na max vas komp takze kdo ma high sestavu ted i ve budoucnu tak to vyuzije celou ram i 128 GB celou grafiku Multi CPU 16 jadra atd. . Jen grafika jedne lode zabira treba 2GB beu optimalizace atd. . 4K tectury na 980 SLI JEDE 80 FPS. Ted bez optimalizace...ok

A doporucuji sledovat a odebirat muj kanal delam pro ceskou a SK komunitu informacni videa, amatersky ok pak neprehlednes akce ok jako ted je zadarmo ! ! ! viz dole

[ odkaz ]

countertroll
countertroll
Level 1 Level 1
12. 3. 2015 23:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mr. Lolendo: Přehlédl. [ odkaz ]

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
12. 3. 2015 22:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To: countertroll

Evil Within je koridor s hnusnou grafikou. Klasická idTech5 hra která sice celistvě a výtvarně dobře vypadá ale ty nároky si nikdy neobhájí. Např. Metro má top grafiku a GB taky zabírá málo.

Vzhledem k současnými technologiím je hloupost nedělat některé věci genericky. Akorát studia prostě nechtějí platit licenci za pokročilé algoritmy a technologie obecně.

8K textury? Hmm to bych chtěl fakt vidět. Vesmírný simulátor by se měl hlavně soustředit na shadery. Světla, stíny, odlesky... Že jsou to dvě hry v jednom hmm to je jako kdybych řekl že GMod je hra která obsahuje všechny hry.

U Stat Citizen jsem prostě skeptický když nedají nějakou možnost si to zadarmo vyzkoušel. (tedy jestli jsem něco nepřehlédl) .

kolosus
kolosus
Level 1 Level 1
12. 3. 2015 22:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm podle toho jak tuhle hru chtějí provést jsem počítal tak s min. 140GB.

Sutom
Sutom
Level 1 Level 1
12. 3. 2015 22:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bonny: , , vše se zvětšuje a zrychluje" a ceny nejsou výjimkou.

Rivers25
Rivers25
Level 1 Level 1
12. 3. 2015 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

burcha: Proč by měli brát ohled na konzole když to vychází jenom na PC.

Lazarski
Lazarski
Level 1 Level 1
12. 3. 2015 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

tak to budu stahovat asi týden

Bonny
Bonny
Level 1 Level 1
12. 3. 2015 19:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nad touto hrou budu uvazovat, ale musim si lrecist co vsechno bude obsahovat 100GB je celkem palka, ale tak jde se dopredu, vse se zvetsuje a zrychluje

docmen
docmen
Level 1 Level 1
12. 3. 2015 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To byla ironie, já ho nehraju, ale ty DLC a updaty to byla vždycky výživa

Štěpán Šikýř
Štěpán Šikýř
Level 1 Level 1
12. 3. 2015 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Epso: wowko ? co si pamatuju tak moje slozka z wowkem s wotlk zabiralo neco kolem 20GB ale nevim jak je to tedka

Amoonra
Amoonra
Level 4 Level 4
12. 3. 2015 18:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Epso: WoWko má hodně ale k tomuhle má doopravdy daleko... (v současnosti nehraji, ale na pandách mi zabíralo do 30GB...

Alfaik
Alfaik
Level 1 Level 1
12. 3. 2015 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

patasde - to ale jen proto, ze 50GB zerou nekomprimovany videa...

docmen
docmen
Level 1 Level 1
12. 3. 2015 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To už je jak WoWko

Adamos2002
Adamos2002
Level 1 Level 1
12. 3. 2015 18:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

WTF

Ryutak
Ryutak
Level 1 Level 1
12. 3. 2015 18:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hm. Čekal jsem to větší. Okolo 120GB. No zas tak moc mě nezklamali a určitě budou ještě probíhat updaty takže z toho bude ohromné číslo.

Karel Šoupa
Karel Šoupa
Level 1 Level 1
12. 3. 2015 18:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

MR. Lolendo: FUEL je 6 let stará last gen hra. Je to sice veliký, ale textury, modely se pořád opakujou. Mají nízký rozlišení. Star Citizen má 4K a 8K textury a tuny efektů a modelů. Star Citizen jsou vlastně 2 hry v sobě, vesmír a střílečka.

dedly
dedly
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
12. 3. 2015 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Final fantasy XIII mi na disku zere 60gb tak tech 40 navic uz neni moc rozdil

VereWolf
VereWolf
Level 1 Level 1
12. 3. 2015 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Když koukám na zdejší diskusi, tak by to asi chtělo vysvětlit proč některý hry zabírají tak málo a proč některý tak hodně a jakej to má vliv na kvalitu. A proč 100% procedurálně generovaný svět není zas tak dobrej nápad, co se týká game desingu.

Zrzek
Zrzek
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
12. 3. 2015 16:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co jsem říkal To je hnus.

countertroll
countertroll
Level 1 Level 1
12. 3. 2015 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A to sem si včera říkal, když sem to vyčistil jak je fajn mít zas 100gb volného místa na notebooku. Iluze že bych to na tom notebooku rozjel si stejně nedělám

Mr. Lolendo: No taky sis vybral hry z minulého desetiletí jako příklad. Dnešní hry ti do 5 giga určitě nevlezou. Třeba Evil Within což rozhodně není open world ti zabírá 40giga +-

Mr.Lolendo
Mr.Lolendo
Level 1 Level 1
12. 3. 2015 16:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velikosti hry jak nás někteří vývojáři poučili záleží na schopnostech vývojářů. FUEL má největší mapu ze všech her a zabírá jen cca 4GB. FarCry 2 je obrovský a detailní a zabírá jen do 4GB. Skyrim má 5. 7GB

Osobně nevidím důvod proč by zrovna vesmírný simulátor měl tolik zabírat. No Man's Sky má důvod tolik zabírat.

Jinak samozřejmě nevidím problém 100GB z technického hlediska. 3TB disky jsou dostupné akorát možná net nemá dostatečně lidí rychlí.

Reklama
Reklama