Hideo Kojima poodhalil roušku tajemství a ukázal svůj vlastní herní engine, na kterém poběží budoucí projekty studia.
Fox Engine je od základu vytvořený v Kojima Productions a připravuje se na pohánění všech budoucích titulů studia. Celá budoucí produkce má být dle Hideo Kojimy více globální a her bychom se tak mohli dočkat na více platformách.
V prezentaci, kterou můžete vidět na videu níže, ukázal Kojima scénu s klukem a koněm v nádherně zpracovaném lese renderovaném v reálném čase. Slibně vypadá především osvětlení a stínování, rozhodně ale nezaostávají ani propracované textury.
Jedná se o hru, která byla vytvořena specificky pro test tohoto enginu a nejedná se tak o titul, který bychom mohli v budoucnu spatřit v obchodech. Kojima se na chvíli ujal ovládání a proběhl se s postavou po lese, přičemž dodal, že bude engine přizpůsobivý mnohým konzolím a studio jej hodlají vyšponovat až na nejlepší engine současnosti.
O misteriózním titulu, který chce Kojima představit na E3, bohužel nepadlo ani slovo. Již teď ale můžeme spekulovat o tom, že kromě využití Fox Enginu titul potěší majitele více konzolí. A možná i handheldů.