Konzolové verze Kingdom Come budou o kompromisu
KC: Deliverance Novinka Konzolové verze Kingdom Come budou o kompromisu

Konzolové verze Kingdom Come budou o kompromisu

Michal Burian

Michal Burian

62

PlayStation 4 a Xbox One verze středověkého realistického RPG budou mít snížený dohled, méně detailů a nejspíš i méně postav.

Reklama

Tomáš Blaho, hlavní programátor Warhorse Studios, který v minulosti pracoval na Mafii nebo Forza Horizon, v novém rozhovoru pro Hrej odpovídal na zvídavé otázky. Kupodivu prozradil spoustu zajímavých informací. Zejména o kompromisu, který budou muset udělat u konzolových verzí nadějného středověkého realistického RPG Kingdom Come: Deliverance.

"Předpokládáme, že za dva roky až ta hra vyjde, nikdo nebude chtít hrát jen ve Full HD rozlišení. Valná většina lidí bude mít monitor s rozlišením 2560x1440 a to samozřejmě rapidně zvyšuje nároky na zbytek hardwaru, hlavně na grafickou kartu a procesor. Ve skutečnosti ten cílový hardware na PC je o třídu nebo o dvě výš než je next-gen hardware konzolí."

"Určitě budeme na konzolích dělat kompromisy. Budeme snižovat dohled, bude tam méně detailů. Možná i těch postav tam bude méně, které se budou pohybovat po světě, kvůli umělé inteligenci."

"PC verzi se budeme snažit tlačit ke grafické dokonalosti. Konzole budou takový kompromis, aby hra běžela ve Full HD alespoň na PS4, pokud to nepůjde na obou. PlayStation 4 hardware je o něco výkonnější, takže tam Full HD. A 30 snímků za sekundu na obou konzolích. Na PC, pokud se nám to povedeme, tak bychom chtěli 60fps. Už kvůli podpoře Oculus Rift budeme chtít mít ten framerate co nejvyšší, aby se z toho lidem nedělalo blbě. Framerate není jediná podmínka pro Oculus, rozhodně je ale jedna z důležitých podmínek."

Na kompletní rozhovor se můžete podívat níže.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama