Blizzard Entertainment Korea oznámil marketingovou spolupráci se společností Korean Air, aby ještě více protlačil reklamní kampaň na chystanou sci-fi strategii StarCraft II: Wings of Liberty. A o co že se jedná? Na několika letadlech společnosti se objeví jedna z hlavních postav, Jim Raynor, v již profláklém brnění.
Letadla budou kromě tuzemských letů podnikat i mezinárodní lety do USA a Evropy po dobu šesti měsíců počínaje 24.červnem. Aby toho nebylo málo, nabídne společnost ještě 4 limuzíny „obalené“ reklamou, jež budou nabízet své služby právě v tomto období.
Reklamní trik s letadly byl odhalen včera na prezentaci StarCraftu II v hangáru společnosti Korean Air v Soulu. Jako bonus pak byla oznámena také Profesionální Edice titulu s podporou LAN služby, jenž bude vydána v Koreji, ale pouze pro účely turnajů.
StarCraft II: Wings of Liberty očekáváme světově na poličkách obchodů již 27.července letošního roku.