Max Payne 3 s mířením přes rameno i se systémem krytí
Max Payne 3 Novinka Max Payne 3 s mířením přes rameno i se systémem krytí

Max Payne 3 s mířením přes rameno i se systémem krytí

Rosťa Viktorin

Rosťa Viktorin

6

Umělecký ředitel nového Maxe Payna, Rob Nelson, si sedl na pokec s redaktory Gamespot a prozradil o hře několik nových detailů.

Reklama

„Přidali jsme do hry míření přes rameno, kdy se kamera po zmáčknutí levého triggeru trochu přiblíží, avšak na úkor rychlého a snadného pohybu,“ začal vysvětlovat Nelson.

„Kromě toho jsme nicméně do titulu začlenili i rozsáhlý systém krytí, ale to jsou spíš jen takové doplňky pro skutečné jádro hry.“

Mnohem zajímavěji se proto jeví systém Last Man Standing, díky němuž vám Max neumře pod rukama, když se se zdravím dostane na nulu.

Pokud totiž máte k dispozici tzv. painkiller, jakmile vám klesne zdraví, hra se automaticky přepne do bullet-módu a pokud se vám v něm podaří zneškodnit nepřítele, který vás zabil, výměnou za jeden painkiller se vám obnoví malá část zdraví.

Neméně důležitý je však podle Nelsona i jejich přístup k animacím, u nichž se prý snaží především o to, aby působily realistiky a uvěřitelně.

Jinými slovy, aby hlavní hrdiny reagoval na dění kolem sebe tak jako byste na něj nejspíš reagovali i vy. Tedy, pokud vám taky někdo neustále usiluje o život a bez problému zvládáte vystřílet tisíc kulek během minuty.

Tomu všemu by měl napomoct upravený engine Euphoria, který Rockstar použil už v případě Red Dead Redemption nebo Grand Theft Auto IV.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama