Hlavně při létání zaznamenáte problémy s frekvencí snímků za sekundu, které padají pod 20 a někdy i pod 15.
Dnes v Severní Americe oficiálně vychází ambiciózní vesmírné dobrodružství No Man's Sky. Studio Hello Games na den vydání připravilo velký opravný balíček, který si posvítil na chyby a dle slov vývojářů změnil komplet celou hru. Na jednu věc - zdá se - autoři zapomněli.
Nezapomeňte, soutěžíme o tři PS4 verze No Man's Sky
No Man's Sky provázejí problémy s frekvencí snímků za sekundu. Na konzoli PlayStation 4 je zaznamenáte především při létání, kdy snímky padají pod 20 a někdy i pod 15. Při prohledávání planet a klidnějším létáním ve vesmíru je to ale stabilních 30fps. Doufejme, že Hello Games s tím ještě něco udělají a bude i létání nad planetami bez problémů.
„Velké propady zaznamenáte zejména v rychlém letu nízko nad zemí. Frekvence snímků za sekundu rovněž klesá v moment, kdy se dostanete na zbrusu novou planetu,“ dodává Digital Foundry. Sean Murray z Hello Games mezitím stihl slíbit, že se na tento problém podívají.