Podívejte se na video s další působivou proměnou hry.
No Man’s Sky je jako bájný fénix: jde o jeden z nejsilnějších příběhů vzkříšení hry, která v době svého vydání snad každého zklamala, aby následně neutuchající péčí autorů postupně doplnila všechny původní sliby - a následně je ještě překonala. Už jsme si tak nějak zvykli, že do hry pravidelně přibývají nové funkce a vylepšení. Tentokrát jde ale vyloženě o grafický skok kupředu, který těží z výkonu novějších grafických karet a samozřejmě také nových konzoli. Posuďte sami v oficiální upoutávce, o kolik lépe hra nyní vypadá.
Nový update 3.5, nazvaný "Prisms", do hry doplnil:
- Screen Space Reflections (pokročilé odrazy světla)
- Volumetrické nasvícení (působivější efekty reflektorů lodí nebo robotů, ale i svítících rostlin)
- Hyperdrive Warp efekty (vylepšený vzhled i audio cestování hyperprostorem)
- DLSS pro PC hráče s kompatibilními kartami (až dvojnásobný nárůst FPS)
- Pestřejší a lépe nasvícené interiéry jeskyní
- Parallax occlusion mapping (výraznější tvary členitých povrchů)
- Vylepšené efekty svítilny (dynamické umístění na skafandru + vylepšení viz. výše)
- Refrakce (deformovaný obraz za sklem nebo silovým polem)
- Členitost hvězdné oblohy (uvidíte nyní mnohem více hvězd v dálce)
- Srst mimozemských stvoření (dodatečná roztomilost)
- Crepuscular rays (vylepšené efekty "sloupů světla" neboli "božích prstů")
- Nové extra detaily na povrchu planet
- Vylepšené efekty deště (kapky nyní deformují světlo)
- Vylepšené částicové efekty (exploze apod.)
Kromě těchto technických vylepšení se ale hra dočkala také nového herního obsahu, jako jsou létající mounti a další. Kompletní seznam včetně ukázek si můžete prohlédnout zde na oficiálních stránkách hry.