Zjistili jsme orientační datum vydání i přístup vývojářů k NFT.
Studio The Astronauts v minulém týdnu slíbilo, že se brzy dočkáme nových informací ohledně připravovaného projektu Witchfire, který je ve vývoji už nějakou tu dobu.
Tento slib tak vývojáři dodrželi a na svých stránkách vydali poměrně rozlehlý a upřímný článek, v němž uvádějí hned několik zajímavostí.
Na začátku tak připomínají, že za pomoci podivných zbraní (bude jich více než 5) a pohanské magie se zde vydáte lovit čarodějnici, která drží klíč k vaší spáse.
Nicméně se hodí dodat, že se bude jednat o roguelite záležitost, která vás potrestá za vaši smrt, avšak zároveň vám nechá jistou dávku postupu (ať už skrze zdroje či upgrady). Budování světa a vyprávění příběhu ale stále bude hrát prominentní roli.
https://giant.gfycat.com/AbsoluteShamefulIcelandichorse.mp4
Následně jsme se dozvěděli, že titul by měl dorazit do předběžného přístupu na PC ve čtvrtém kvartálu tohoto roku. Nejedná se však o pevné datum, kdy na základě různých okolností se může ještě změnit, avšak se jedná o motivaci, kterou tým potřebuje, aby pracoval ještě tvrději. Datum vydání plné verze a platformy pak budou oznámeny později.
Každopádně předběžný přístup byl zvolen kvůli tomu, že struktura hry se k tomu hodí, pročež vývojáři chtějí jít ve šlépějích her, jako je Hades, Dead Cells či Risk of Rain 2.
Autoři se také omlouvají za to, že v poslední době se víceméně odmlčeli, což si uvědomují, že není úplně dobře, avšak chtějí se plně soustředit na vývoj. K tomu se stále jedná o malý tým složený z devíti členů, což věci také nemálo komplikuje.
Ovšem za ohlasy samotných fanoušků jsou velice vděční, jelikož právě tato pozitivní zpětná vazba jim dopomohla k tomu, aby mohli spolupracovat s různými zkušenými a talentovanými lidmi, kdy se máme těšit na to, až zjistíme, kdo skládá hudbu.
https://giant.gfycat.com/PastelBlandAmericanwirehair.mp4
Poslední segment byl poté věnován odpovědím na všetečné dotazy fanoušků, z nichž jsme se dozvěděli, že vývojáře nezajímají věci, jako je NFT a Metaverse, titul pravděpodobně nenabídne systém checkpointů podobný soulsborne hrám (tedy ohýnky), ale je možné, že se dočkáme podpory některých novějších technologií, jako je ray-tracing či DLSS (pokud to vývojářům bude dávat smysl).
A chybět nejspíše bude i kooperace. Ta prozatím sice není zcela vyloučená, avšak aktuálně se autoři zaměřují na singleplayerový zážitek. Nicméně do věcí, které ve hře určitě nalezneme, patří podpora obrazovek v poměru 21:9, magie založená na čtyřech přírodních živlech, vylepšování zbraní i kouzel a pouze jedna úroveň obtížnosti. Dojít by také mělo na různá skrytá místa a tajemství (nikoliv šílené easter eggy), přičemž vyloučeno není, že se zde pořádně vyblbnou i speedrunneři.
Tým navíc zůstane u Unreal Enginu 4, kdy se nepočítá s případným přechodem na Unreal 5.