Zpět na článek

Diskuze: Odhalení PS5 her odloženo

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
3. 6. 2020 10:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ještě mě napadlo, jestli v Sony neodložili tuhle akci právě proto, aby nemuseli odkládat Last of Us 2- aby měli páku, kdyby měl někdo blbý kecy, že jsou neuctiví a kdesi cosi, že vydávají násilnou hru po této násilné události. Teď můžou říct, že z respektu už odložili tuhle prezentaci. Takové jednání sice pořád neschvaluju a přijde mi dost alibistické, ale už by aspoň dávalo smysl.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 6. 2020 22:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Otázka na Martina Zavřela: je podle vás nějaký důvod k odkladu vydání Last of Us 2 v souvislosti s touto událostí v USA? Nechci se ptát moc konkrétně, ale vy už jste hru hrál, víte víc než my- je tedy nějaký důvod?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
3. 6. 2020 00:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Tenhle rok mě opakovaně přesvědčuje o tom, že stát se může opravdu cokoliv. Pokud ji odloží, tak spíš kvůli obecně brutalitě hry, než něčemu konkrétnímu v ní. (případně, opět, kvůli problémům s fyzickým zásobováním)

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
3. 6. 2020 00:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Děkuju za odpověď. Snad se to nestane, když v ní není nic konkrétního, co by mohlo v této souvislosti vadit.

PragonCZ
PragonCZ
Level 1 Level 1
3. 6. 2020 06:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Důvod je jednoduchý, pokud to vydají během nynější krize boji se ze by si rabující černoši odnášeli hru zadarmo.

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
2. 6. 2020 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

156 prispevku s PS tematikou. Proc u xbox clanku nikdy tolik neni? Odpoved snadna, box fans chodi do PS sekce vybit sve mindraky. A jestli se pletu, znamena to jen, ze PS komunita je opravdu vetsi, ac si to druha strana nechce pripustit.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 6. 2020 18:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bogym 999 Řeknu teď hodně hrubá čísla, tak se na mě když tak nikdo nezlobte, ale o velikosti komunity svědčí dobře počet prodaných kusů konzolí, cca 100 milionů PS4 a cca 40 milionů Xbox One. A pak se někde myslím psalo, že zrovna v Česku má víc lidí Playstation než Xbox- to ale nemusí být pravda, třeba já mám Playstation, ale už nikoho dalšího s Playstationem osobně neznám, zato znám hned 3 lidi s Xboxem. :-)

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
2. 6. 2020 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Vidíte, ja zase neznam nikoho s xboxem. Prodejní čísla konzoli mi samozřejmě známá jsou. Mam i PC a tyhle zabomysi valky mezi detmi jsou mi u p*dele.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
2. 6. 2020 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bogym 999 Když se do téhle diskuze podíváte pečlivěji, jen málo příspěvků je o hrách. Ale jinak je samozřejmě pravda, že mezi těmito dvěma tábory je velký nepoměr. Troufám si odhadnout, že v ČR je ten poměr PS4 vs X1 klidně i 9:1. Xbox je podle mého názoru skvělá konzole, ale s těmi exkluzivními hrami je na tom tuhle generaci špatně. Ty jejich nákupy velkých studií a Game Pass ale mohou v té příští generaci všechno změnit, bez ohledu na HW výkon.

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
2. 6. 2020 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Ja souhlasim, ale reknete, jestli muj prvni prispevek neni pravda. Uz sem psat nebudu. Tolik hatu jsem jinde nenasel, takze se tu mejte.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 6. 2020 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bogym 999 Nechoď pryč, já ti dám palec nahoru. :)

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
2. 6. 2020 19:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Já taky 🤭

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
2. 6. 2020 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bogym 999 156 příspěvků ps tematikou ? Prvně se koukni o čem se baví at nepíšeš zbytečný bláboly.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
2. 6. 2020 19:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bogym 999 naopak ... 156 příspěvků kvůli USA a ne PS 👍 navíc já mám opačný pocit... Když se mluví o Xboxu,tak si PSkáři jdou vylít srdíčko 🤔

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 6. 2020 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Opravička, Same- jeden konkrétní PSkář. :-D A myslím, že i na něj jsme si tu zvykli a máme ho rádi, ne? ;-)

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
2. 6. 2020 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot nn,teď mluvím celkově o internetu jako takovém.. Vortex,Indian,YT apod. :) tady na Zingu je to poklidné a nemůžu si stěžovat 👍

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
2. 6. 2020 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jménem redakce prosím čtenáře, aby se k sobě navzájem chovali slušně. Konstruktivní diskuze je vždy zdravá, ale agresivitu nebudeme tolerovat. Příspěvky, obsahující vzájemné vulgární napadání nebo rasistické výroky průběžně mažeme.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
2. 6. 2020 18:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel A jak je možné, že Frezen může příspívat poté, co označí nepřímo celou redakci za rasisty? Zajímavé. Jsou jedinci, kteří by měli být přímo pronásledováni. Frezen, newborec a TheEvo jsou toho příkladem. Uráží celý Zing, jeho čtenáře a ještě se pustí do redakce? To tu chcete takové "lidi"? A to jsem jim hodně přilepšil když jsem je takto označil.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 6. 2020 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Norbi001 Sice tu Frezen napsal blábol se kterým absolutně nesouhlasím, ale zase nikoho konkrétního neurážel, zato ty ses pak do něj pustil opravdu fest, že je opice a kdesi cosi. Redakci chválím za to, že do diskuze v tomto případě nevstupuje a toleruje všechny názory, přičemž maže jen vyložené vulgarity a komentáře porušující zákon nebo pravidla zdejších diskuzí. Někde daleko za oceánem se něco stalo, stačí, že kvůli tomu blázní tamní obyvatelé a některé korporace, přece si i my kvůli tomu tady nebudeme rvát vlasy. Najděme v sobě všichni trochu toho rozumu a tolerance. ;-)

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
2. 6. 2020 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Tito lidé nesmí nabýt dojmu, že tu nebude nikdo, kdo by se do nich za to, jak urážejí bílou rasu, nepustil. Jsou to jenom krysy, které dávají bílé rase za vinu všechny své životní prohry a my můžeme za vše. Jakýkoliv černoch který umře je obětí rasismu v jejich světě. Do takovýchto...."lidí" se vždycky fest pustím. Oni nezasluhují slušné chováníTo si zaslouží lidé jako třeba ty, nebo jiní uživatelé, kteří mají zdravý a hlavně nezaujatý názor. Že ne za všechno může bílá rasa a že kdykoliv něco řekneš, tak si nezačneš cucat z prstu informace, které jsem ani nenapsal viz to, že když jsem napsal, že tam si za to všichni mohou sami rovným dílem, tak hend jsem byl zastánce násilí a toho policisty.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
2. 6. 2020 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Norbi001 Nechci řešit pomluvy nebo kritiku redakce mazáním - to by bylo docela zbabělé. Místo toho doufám, že naše práce a přístup hovoří samy za sebe. Nicméně jakkoliv jsou třeba Frezenovy názory mylné, prezentuje je bez vulgarit a osobních útoků. Bohužel to samé nelze prohlásit o těch vašich.

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
2. 6. 2020 19:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Začal s provokacemi, tak byla na to odpovídající reakce. To, že on neužíval vulgarismů? Ale... urážet se dá i jinak. Viz jeho napadení redakce, že neděláte nic a že to evidentně podporujete. A další a další... Jeho chování se jenom zdálo býti slušné.

kojot
kojot
Level 1 Level 1
2. 6. 2020 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bohužel, rasismus ve světě pořád je a nejspíš dlouho i zůstane.

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
2. 6. 2020 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je rok 2020 a v Americe policie střílí lidi jenom kvůli tomu, že mají jinou barvu pleti, než bílou. Člověk si jede nakoupit a po cestě ho zastřelí policajt při kontrole dokladů nebo kvůli tomu, že se na něj podíval. Někomu vykradou dům a policie zatkne ty lidi, co v domu bydlí a zavolali je. Vytahovat můžou rasisti jakýkoliv čísla chtěj, ale bílím so tohle neděje. Ještě naopak ze sebe dělají oběti a vytahují si vlastní nechutný slogany #AllLivesMatter. Jak se říká "All lives can't matter, if black lives don't matter" Proč se do toho míchá Sony a jiná herní studia? Protože je to problém, při kterém umírají lidi a je na čase, aby si to všichni uvědomili a sami začali něco dělat. V případě Sony je Amerika obrovským trhem a lidi by je zlynčovali (právoplatně), kdyby v téhle situaci nic neudělali a věnovali se pouze penězům (aka Guillaume z Quatic Dream). Lidi protestují a snaží se něco změnit už několik let, ale vláda neposlouchá a situace se jenom horší a horší. Trump ty nacionalisty a rasisty ještě podporuje a jediný co teď dělá je, že brečí na Twitteru ze svého bunkru pod Bílím Domem. Verze pro brainlety: Ano, bílí taky umírají, ale ne kvůli barvě pleti. Ano, všechny životy jsou důležitý, ale teď je potřeba se soustředit na černý, protože ti jsou utlačováni nejvíce. Proč se do toho míchají i ostatní státy? Protože očividně samotné USA není dost a rasismu lidé čelí v určitých mírách po celém světě (i u nás v čechách, jak si může člověk všimnout tady v komentářích). Ne, není žádnej důvod, proč je policie střílí. Při každé podobné kauze je hromada důkazů, že se jedná pouze o zakomplexovaný, rasistický a vystrašený policajty. EDIT: Je mimochodem fakt super, že redakci vůbec nevadí ten casual rasismus a rasistické výrazy, co tady lidé předvádí v komentářích. Dělá vám to fakt parádní image.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 6. 2020 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks Všimni si- napsal jsem v téhle diskuzi dost komentářů, ani v jednom nenajdeš sebemenší zmínku o rase, protože rasu prostě neřeším. Naopak mi přijde, že ty ji řešíš nějak moc. Že je tato vražda rasově motivovaná, je jen tvoje domněnka- dle dostupných informací má ten hajzl policajt, co vraždu spáchal, bohatou historii v používání brutality, a zdaleka ne všichni, na které užil brutalitu, byli černoši. Za svůj čin bude tvrdě odsouzen, tím jsem si jistý- je obviněn z vraždy třetího stupně s až 25letým vězením a jsem přesvědčen, že ta horní hranice padne. Druhá věc- vražda kohokoli nikomu nedává právo k rabování, ani jiné zločinné činnosti- a kdo zneužívá cizí smrti k vlastnímu obohacení, je u mě jen prachsprostý póvl. Vražda se také nijak netýká Sony, je to cizí firma v cizí zemi a tenhle posun akce je nejvýš laciné gesto- naopak jim jde jen o to přihřát si polívčičku rádoby ohleduplností a takové pokrytectví se mi hnusí. Nemáme tu třeba u nás v Česku zakázat autobusovou dopravu a zavřít hospodu na návsi? Zní to hloupě, že? P. S. Vůbec mi přijde, že jediný, kdo tu do diskuze mícháte rasu, jste vy, kdo nám ostatním lajete do rasistů. Add: díky Norbimu za statistiku, četl jsem před nedávnem podobná čísla.

vondry87
vondry87
Level 1 Level 1
2. 6. 2020 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Ámen.. tento příspěvek tesat do kamene, naprostý souhlas v každém bodě..

Norbi001
Norbi001
Level 25 Level 25
2. 6. 2020 12:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Ámen... Všimni si jak je bezradný a neví co má psát a tak raději rovnou na nás útoičí jako na rasisty. On ne že někteří. On udělal rasisty i z redakce Zingu a měl by být za to potrestán. Nepřímo se o redakci Zingu vyjádřil jako o rasistech, kteří to ještě podporují. Myslím, že toto by měl mít možnost zopakovat do očí. Schválně jestli by byl tak silný jako teď.

Petr Záleský
Petr Záleský
Level 1 Level 1
2. 6. 2020 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Norbi001 Norbi001: To bude asi tím že ty rasista podle tvejch keců jsi. :) Že by ti to neřekl do očí, ale to víš že řekl.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 6. 2020 13:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr Záleský @36685 Já mám s lidmi jako Frezen dvojí zkušenost- ti rozumnější, když jim dojdou argumenty pod tíhou argumentů protistrany odkráčí, ti méně rozumní opakují tři až čtyři naučené fráze do omrzení, bez ohledu na to, co jim protistrana říká, a od takových zase odcházím já, protože diskuze je od toho, aby se někam posouvala.

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
2. 6. 2020 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks co to je za nesmyslný čísla? máš odkaz nějaký důveryhodný zdroj? za jaké je to období?

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
2. 6. 2020 12:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 za co mínusy? když někdo napíše, že z 40 milionové populace se jich 60 milionů navzájem zabilo, tak je to naprostej nesmysl. pokud to není za posledních 100 let

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
2. 6. 2020 13:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸 Taky se ty čísla snažím už asi půl hodiny najít a nikde nic. Vzhledem k tomu jak jsou ale vysoká hádám, že to nebude za posledních 10, ani 20, let, neberou v potaz snížení kriminality za posledních několik desetiletí a ani geografické rozložení a jejich historii. Někdo potřeboval velká čísla, tak si je vzal.

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
2. 6. 2020 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks Nic neříkající žvásty? Ty si tady taháš čísla, která se ti hodí a vymýšlíš si něco, co vůbec není pravda. Měl stopy drog v krvi? Ano. Byl zdrogovaný a agresivní tak jak se snažíš líčit? Ne. I kdyby byl, neomlouvá to brutální a absurdní chování policistů, kteří ho zavraždili. To je přesně to typické apologistické chování, o kterém jsem se zmiňoval.

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
2. 6. 2020 14:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks Chápu. Policista se zachoval správně a lidsky, za všechno si můžou sami a zákony jsou úplně v pořádku. Je úplně jasný, že jseš na straně policistů a jseš plnej předsudků vůči zesnulému, tak proč bych se s tebou měl dál bavit? Tvoje hodnoty jsou úplně odlišné od mých.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
2. 6. 2020 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks A jak jako lidské pokolení můžeme zabránit tomu aby jedinci co zabili kvůli rase to neudělali? to rovnou můžeme vyléčit pedofilii, psychopaty a další takové jedince. Pořad to samé dokola,.. Je jedno jakou máš profesi.. tihle lidi žijí mezi námi a nevíme to.. život není růžová zahrada. Představ si že tvá práce je ochrana lidí a každej subjekt je potenciální hrozba co nechce spolupracovat a třeba schovává ruku za záda.. Jistě můžeš napsat že si někdo jel nakoupit a byl zastřelen.. ale taky můžeš říct že nespolupracoval a začal něco vytahovat z kapsy.. co by jsi dělal na jeho místě? počkal bys kdyby to náhodou byla zbraň a nechal se zastřelit nebo se chránil? Svět není černobílej tak si nehraj na hrdiny. Neboj ti policajti z toho maji taky trauma.. Policie v USA má určítý "kodex" jak postupovat a také nahrávají záznamy. Ale ono je asi jednodušší začít globálně nenávidět celou policii kvůli pár jedincům kteří mohou mít jakoukoliv profesi. A nejlepší na tom je že pro tyhle rasisty tyhle protesty působí opačně, ještě jim to dává za pravdu... Ale s tím posledním souhlasím.. ty určité výrazy z diskuze jsou přehnaný..

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
2. 6. 2020 13:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Kdyby pár jedinců. Ono se tohle opakuje už několik let pořád dokola a vůbec nic se nemění. Policajti jsou pořád agresivní, většina z nich z toho vyjde s nulovým trestem, jediným jejich řešením je střílení. Tohle tobě připadá v pořádku? Stačí se jenom podívat jakým způsobem policie "Zvládá" ty protesty, co se tam teď dějou, a jak se přitom jednotlivý strážníci chovají. Absolutní šaškárnam Policejní ústav v America potřebuje silnou reformu a je potřeba ten stát k tomu dohnat, když sám nevidí žádnou chybu.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
2. 6. 2020 13:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks Proč když se to tedy opakuje stále dokola a policisté odchází bez trestu musí policie zveřejňovat u každého případu záznam? proč na tom záznamu to je v souladu se zákonem? Kámo souhlasím s tím že občas se najde nějakej psychopat (kterého hned vyhodí popřípadě potrestají) ale nedělej globální spiknutí z blbosti. A jak bys reagoval na to že lidé ničí soukromý majetek? jistě že jsou nuceni použit brutalitu.. Nebo mají nechat na sebe házet věci, nechat ničit majetek, nechat si nadávat a jen stát? Samozřejmě pak udělat video vytrhnuté z kontextu a říkat jakej je ten policajt hajzl.. A doporučuji tento kanál: https://www.youtube.com/channel/UCXMYxKMh3prxnM_4kYZuB3g tady můžeš vědět proč právě policie používá střílení (a jako poslední možnost)

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 6. 2020 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks Už se tu opakuješ, Frezen, poněkolikáté. Znakem pádných argumentů je, že je stačí vyslovit jednou. ;-) Vím, že se říká, že stokrát opakovaný nesmysl se stává pravdou, ale nepiš tu prosím sto stejných komentářů. :-) Jo a hlavně nechoď kolem matfyzu, tam se všichni ohánějí čísly, takže to všichni budou rasisti. ;-) Ale jen tak mimochodem- ta Norbiho čísla mají být za celé 20. století, s využitím Hooverových statistik, které zavedl po svém nástupu do Bureau s tím, že čísla z let před těmito statistikami jsou víceméně odhad. Protože v dnešní diskuzi ale nejde ani tak o přesné číslo, jako spíše o poměr mezi těmi čísly, který by snad o tolik zkreslený být neměl, je naopak dobře, že jsou to údaje za dlouhý časový úsek, měly by tak být statisticky hodnotnější než čísla za konkrétní rok či dekádu.

Frezen Aleks
Frezen Aleks
Level 41 Level 41
2. 6. 2020 14:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot > Už se tu opakuješ, Frezen, poněkolikáté. Znakem pádných argumentů je, že je stačí vyslovit jednou

Protože se tu dokolečka omývá pořád ten stejný argument.

> Protože v dnešní diskuzi ale nejde ani tak o přesné číslo, jako spíše o poměr mezi těmi čísly

Který nemá žádnou hodnotu, protože čísla z před 30 lety nemůžeš srovnávat s čísli z posledních 10 let. Ať už je to regulace zbraní nebo vzdělání, které přímo souvisí s množstvím zločinné aktivity, která se od té doby logicky velice snížila.

> ...je naopak dobře, že jsou to údaje za dlouhý časový úsek, měly by tak být statisticky hodnotnější než čísla za konkrétní rok či dekádu.

Nechápu jak, prosím o trochu vysvětlení, Proč bychom měli dnešní svět soudit a hodnotit podle i 50 let starých čísel? Měl jsem pro naliMa napsanou odpověď i s několika důkazy, kde sami policisté vyvolávají nepokoje, rabují a bezdůvodně napadají civilisty a protestující (například protesty včera v noci u Bílého Domu, kde nebyly žádné nepokoje, ale policie se rozhodla zasáhnout plynem), ale redakce mi ho smazala, nebo prostě pořád někde čeká na schválené. Pokusím se ho poslat znova.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 6. 2020 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks Na to, co se mě ptáš, je už odpověď v mém předchozím komentáři, já se tu neopakuju, ani nebudu- vše, co jsem mohl, všechna fakta i argumenty jsem zde uvedl, kdo chce, tak si z nich něco odnese, a kdo ne, ten to neudělá ani kdybych mu je denně pouštěl před spaním z pásku.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
2. 6. 2020 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Frezen Aleks Ty protesty co jsou teď to už je jen zoo.. Obě strany se chovají jako zvířata a je to smutné, jenže co čekat když obou stranám ujedou nervy. To se nebudu hádat s tím souhlasím. Ale i na druhé straně je to samé.. (hodně clipů kde mlátí policisty nebo je přejíždí..). Snad většinu z nich poté potrestají (na obou stranách)

T800
T800
Level 31 Level 31
2. 6. 2020 10:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě ten odklad je rasistický!!! Pojďme ven zapálit japonská auta a vyrabovat všechny obchody, kde prodávají elektroniku od SONY!

Spinder
Spinder
Level 1 Level 1
2. 6. 2020 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Víte co je na tom nejsmutnější ? Amerika je největší trh pro mnoho společností a pokud se nepodvolí "US agency" tak si defakto podřežou pod sebou větev. Na to jak si USA hraje na vyspělost a nadřazenost tak i kvůli prdu se zataví svět. Aby bylo jasno, nepodporuji anarchii ani policejní brutalitu, jen mi přijde úsměvné že kdykoliv je nějaké hnutí tak se společnosti zaleknou a jedou všechny pro good views and support, přitom se jich to nemusí vůbec týkat. Sony by se mělo zamyslet, není to ideální rok, ale nemít co ukázat půl roku předem pro svůj stěžejní produkt, když konkurence už odhalila karty, je z pohledu zákazníka i konkurence divné. Playstation bude muset být hodně našlapaný lineupem nebo mít super cool design nebo být levnější aby navrátil PSovečky zpět ke stádu. Sám přemýšlím nad koupí XseX ale zatím jen v hlavě, nechci přijít o trofeje, hry a jiné na PS účtu. Taktika kterou teď razí byla u Xperií a jak ty telefony dopadli ?

naliM
naliM
Level 31 Level 31
2. 6. 2020 10:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je prostě smutné.. jestli se kdykoliv když nějakej psychopat zabije afroameričana stane tohle tak to se má amerika na co těšit.. Tohle je prostě fake drama.. jako americké feministky.. řeší hlouposti někde kde nic takového není místo toho aby se to řešilo například v Číně či zemích 3 světa kde je tohle opravdu vážný problém a lidi nemaj ani lidská práva...

newborec
newborec
Level 1 Level 1
2. 6. 2020 11:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@naliM Člověk nemusí být šílený levicový aktivista, aby věděl, že problém z rasismem tam přetrvává i 50 let po ukončení segregace. Tuplem u policie. Je to velký problém, černochům už dlouho docházela trpělivost. Rabování a násilnosti jsou nešťastný, vždy se k tomu přidají bohužel i primitivové. Tobě to může připadat nepodstatný, nejsi šikanovaný černoch...

Johan
Johan
Level 36 Level 36
2. 6. 2020 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@newborec Podle toho blábolu co jsi napsal, tak musí.

naliM
naliM
Level 31 Level 31
2. 6. 2020 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@newborec je rok 2020, každej tam je přip*ranej aby náhodou nebyl rasista a tuplem policisté. V americe je ta policie úplně na jiné úrovni.. ve statě kde každej může mít zbraň jsou daleko striktnější pravidla ohledně toho jak se chovat., například ruce v kapsách.. (i kdyby to udělal běloch tak policie se bude mít na obzoru, oni jsou taky lidi a neví jestli náhodu osoba nemá zbraň či něco jiného), tím chci říct že tam prostě si nesmíš hrát na "frajera" a chovat se jako člověk, oni taky jsou jen lidé a bojí se o svůj život. Tohle co píši nemá nic společného s Floydem, to byla prostě chladnokrevná vražda... ale dělat z toho globální spiknutí proti černé rase je jako říkat že když jeden čerňoch krade tak kradou všichni. Nejlepší je že ani neznáme motiv toho policisty, podle médii se znali a pracovali nějaký čas v jednom klubu takže tam může být motiv jakýkoliv ale je to prostě běloch co zabil čerňocha tak to je rasismus..

spoock
spoock
Level 23 Level 23
2. 6. 2020 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Podle mě by letos SONY měli ve volných chvílích pálit ty konference od boku, páč jak tak budou přešlapovat a čekat, asi se vždycky najde nevhodná chvíle, buď virus, USA nepokoje, protesty v Honkongu, možné obsazení Tchaiwanu, ... Letošek je hodně perný.

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
2. 6. 2020 08:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Trápne a úbohé. Treba nechať počuť iné hlasy... Hej, hovädá čo rabujú obchodíky v L.A. lebo v 3000 km vzdialenom Minneapoise sa niečo stalo a oni teraz musia horieť hnevom spravodlých a vykradnúť miestne elektro, to je úplne logické.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
2. 6. 2020 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Aneb když černoši rabují jiné černochy 😄

newborec
newborec
Level 1 Level 1
2. 6. 2020 11:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Vy jste si z toho, co se tam děje, vážně odnesl jen to rabování? Já myslel, že takový primitiv je jen Trump.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
2. 6. 2020 15:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@newborec Oni tam maj problém s rasismem dlouho a ano,byla to úkladná vražda,ale také to bylo selhání jednotlivců,nikoliv celého policejního sboru.Ne každý policajt je ten špatný a bohužel ti co se chovají podle pravidel,už tam nejsou,páč je sejmul jeden milý černoch s devítkou,jen pro to,že na něj byli hodní.To co se tam ale děje teď není nic jiného než dementní propaganda mladých levičáků,kteří využívají Floyda jako záminku proti všem svým problémům s Trumpem a celým světem 👍 Tohle je jen záminka pro rabování a anarchii,tady už o Floyda nebo černochy nejde,tady jde jen o to se napakovat a pobít se s policií.Bránit policii ve výkonu služby,zacpat všechny tahy a místa,tak aby se jimi nedalo projet.Doslova v tom videu,kde ten kamion najel do těch lidí je vidět,že ti dementi tam neměli co dělat a obyčejný šofér ,který musí doručit náklad prostě jede dál pomalu,žádná rychlost,že by ti to nějak ublížilo.A přes to on je ten špatný,ten,co chtěl vjet do lidí? Média umí dobře otočit každou sračku v něco,co dokáže lidi přesvědčit o tom,kdo je a kdo není ten zlý 👍Doufám,že až jim dojde,že svým jednáním akorát škodí sobě,protože kdo jim pomůže když policajti nemůžou? Když hasiči ani sanitky neprojedou ucpanými místy demonstranty? Pak budou lidi co? nadávat hasičům,že jim nezachránili majetek a neuhasili požár? Zdravotníkům,že nestihli ošetřit raněné demonstranty?Policajti to tam maj těžké,když všichni maj právo nosit zbraň,stačí kouknout na posraný YT,kde v skoro každém záznamu z policejních kamer na uniformách je vidět,že dotyční jsou ozbrojení nebo dělají unáhlené kroky a nespolupracují s policií,které pak skončí střelbou. Jak říkám selhání jednotlivců a doplácí na to všichni.Každá firma najednou dělá,jak strašně soucítí s černochy a kde byli,když Arabáči vystříleli nakladatelství Charlie Hebdo? Kde byli,když tlupa negramotných černochů znásilnili na břehu Itálie polský pár? Těm firmám nikdy nešlo o danou situaci,ale o to jak z toho vytřískat co nejvíc,ať už prodeji nebo jen blbým PR.🤔 Však až jim tam naběhne armáda,tak těm mladým bezmozkům dojde,že tohle se tolerovat nebude,až do nich začnou střílet. Trump je debil,který tam nemá co dělat,o tom žádná,ale pokud by ty demonstrace byly pokojné, bylo by to daleko jednodušší s tím něco dělat.Takhle mě to utvrzuje jen v tom,že černí řvou nejvíc,jak jsou diskriminování a přitom nejvíc dělaj ten největší bordel. Pak je uznávej a měj je rád 🤔je to prostě jen nafouknutá bublina,které se všichni chytli stejně jako #MeToo. Co se bude dít teď? policajti budou chodit kolem barevných tak ,aby se na křivě nepodívali a nebyli za rasisty? Budou to mít akorát ještě těžší než to mají teď.a to povede zase k něčemu takovému možná i horšímu.

SamFisher
SamFisher
Level 52 Level 52
Hlavní platforma: PC
2. 6. 2020 23:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SamFisher Já bych tak přál těm rabujícím ,aby potřebovali pomoc IZS a nikdo by nepřijel 👍 já bych jim to tak přál,vědět,že ti někdo z tvých milovaných potřebuje pomoc a nikdo nepřijede,protože jsou všichni jinde 👍viděl jsem plno záběrů na to rabování a boje v ulicích a je mi z toho levičáckého póvlu na zvracení 🤮

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
2. 6. 2020 06:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ať se jdou vycpat retardi. Jako by to něčemu pomohlo, když to posunou o 2 dny. To je fakt trapný.

PragonCZ
PragonCZ
Level 1 Level 1
2. 6. 2020 05:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zajímalo by mě kdyby se třeba náhle zhoršila situace ve střední Evropě a začalo se zase válčit na Donbasu jestli by to Sony taky odložila. Každopádně tohle je totální nesmysl a jako Sony FanBoy začínám být dost nasraný. Ani ne tak kvůli nedostatku informací o nové generaci jako spíš kvuli neustálému šachování s daty prezentaci a míchání politiky do herního odvětví.

Mythix
Mythix
Level 1 Level 1
2. 6. 2020 04:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja vedela proč mám prodat plejak a nechat si jen xbox :D

Bogym 999
Bogym 999
Level 33 Level 33
2. 6. 2020 08:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mythix Nechápu, jak současná situace ovlivnila prodej PS a upřednostnila xbox. Samozřejmě je to vaše volba. Ale i tak je stále váš příspěvěk mimo mísu.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
2. 6. 2020 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mythix Mythix: Ale notaak 🤦‍♂️ Však je to odloženo právě kvůli američanům kteří ten Xbox vytvořili.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
2. 6. 2020 00:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak to jste podělali, jdem rabovat xzone 😎

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
2. 6. 2020 01:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Zavřel Jen narážka na to, jaký řetězový reakce to vyvolalo, jsem zvědavej, kde se to až zastaví, určitým způsobem to má vliv po celém světě, jen proto, že si někdo na druhým konci světa potřeboval sednout na spoutanýho černocha a půjde za to zaslouženě sedět.Škoda, že je spousta idiotů, kteří to rabování podporují i Randy Pitchford a Bethesda (imagine my shock :?: )

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
2. 6. 2020 09:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Kdybys šel až v červenci, vezmi mi prosimtě tuhle figurku: odkaz :D . Je úžasná, ale je na mě moc drahá 😂 .

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
1. 6. 2020 22:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen trocha matematiky- v USA bylo v loňském roce dle statistik zavražděno 15 498 lidí, to je 42 až 43 lidí každý den. Tak si představte, jak by to asi na světě vypadalo, kdyby všichni něco odložili kvůli každé tamní vraždě.

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
1. 6. 2020 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebo třeba mají nějakou hru ve stylu GTA či Homefrontu, nebo něco od Quantic Dream. Konec konců některý události v Detroit: Become Human se moc nelišili od současný situace :D .

CzechNeverEnd
CzechNeverEnd
Level 1 Level 1
1. 6. 2020 21:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je docela dobrej marketing :D . Nikdo by je nesežral, kdyby to proběhlo, ale když vydaj prohlášení, že to kvůli událostem v USA odloží, určitě to tam spousta lidí ocení. V Americe by si Sony trochu potřebovala polepšit, ne? Buď jak buď mi to nepřijde jako nějaká katastrofa. Nejdřív mě to naštvalo, protože to mohlo bejt příjemný zpestření zkoužkovýho, ale nakonec je jedno, jestli hry na konzoli, co vyjde až za půl roku, uvidíme teď, nebo třeba za měsíc. Jsme prostě jenom zvědavý.

onny19
onny19
Level 20 Level 20
1. 6. 2020 21:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To už je snad VTIP...

Ming1991
Ming1991
Level 1 Level 1
1. 6. 2020 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To je hnus co Sony poslední dobou předvádí a ještě větší hnus, že je to kvůli vypatlaný Americe.

fatush1
fatush1
Level 40 Level 40
Hlavní platforma: PC
1. 6. 2020 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ach jo, a to jsem se fakt těšil, teď kvuli tuposti američanů budou trpět fanoušci playstationu po celým světě...

BackPa
BackPa
Level 29 Level 29
1. 6. 2020 21:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Panebože, co to ta Sony vyvádí... Ty doklady a neurčité úniky mě už docela ser*ou. To nemají žádnou hru s černou postavou, nebo naopak nějakou, kde černoch umře jako první! Jinak fakt nevidím důvod, proč to odkládat kvůli něčemu takovému.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
1. 6. 2020 21:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chtěl jsem tu napsat poměrně neslušný komentář a přihodit něco jízlivého o Malašnikovi, ale ani čtenáři Zingu, a samozřejmě ani Malašnikov si nic takového nezaslouží. Omezím se proto na konstatování, že cokoli ze strany Sony mě zajímá čím dál tím míň, samé odklady a když už se něco objeví, jsou to jen bohapusté a nicneříkající kecy, ať už od Ryana nebo Cernyho. Absolutně nechápu jednání Sony za poslední dva roky, jako by se snažili zlikvidovat celou divizi Playstationu.

arrow
arrow
Level 1 Level 1
1. 6. 2020 21:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot Netuším kdo má v Playstationu na starosti PR, ale to co předvádí poslední rok je otřes.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
2. 6. 2020 02:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot OneShot: Buď trpělivější, ještě budeš příjemně překvapen.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 6. 2020 03:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov @13501 Já mám trpělivosti dost, ale Sony ji teda zkouší fest. Jinak doufám, že jsi můj komentář nevzal nijak zle, byl to jen vtípek, nic proti tobě nemám.

Malasnikov
Malasnikov
Level 21 Level 21
2. 6. 2020 03:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot OneShot: Ne vtipná narážka mi nevadí, nejsem urážlivka jak někteří uživatelé kteří vytahují bouchačku když napíšu něco o Xboxu :D Ale jsem proti urážení a šikanování dalších uživatelů. Přecejenom by jsme měli řešit hry a všechno kolem nich a ne sami sebe.

OneShot
OneShot
Level 25 Level 25
2. 6. 2020 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malasnikov V tom s tebou naprosto souhlasím- i když výjimečně to sám porušuju. :)

𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
𝑅𝓎𝓃𝓃 🌸
Level 1 Level 1
1. 6. 2020 21:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jo jo, lidi by náhodou místo rabování seděli doma a sledovali konferenci sony. alespoň nintendo má rozum a pokémon direct zítra odpoledne bude.

Reklama
Reklama