OnLive prý nikdy nebude výdělečné
Novinka OnLive prý nikdy nebude výdělečné

OnLive prý nikdy nebude výdělečné

Rosťa Viktorin

Rosťa Viktorin

13

Cloudové herní služby, zvláště pak ta nejznámější, OnLive, nemůžou podle Vikase Gupty nikdy vydělávat.

Reklama

Gupta je CEO společnosti TransGaming, jež provozuje vlastní herní službu - Game Tree TV - soustředící se na menší hříčky, které jsou před spuštěním staženy k uživateli disk.

"Dívali jsme se na obchodní plán OnLive a upřímně řečeno, nevěříme tomu, že by tato služba mohla být někdy výdělečná," přiznal Gupta v rozhovoru.

"Víme na kolik si přijdou distribucí, neboť jde o klasický model. EA třeba řekne tady máte hru a ta se prodává za 50 amerických dolarů."

"Vedení OnLive z toho ale jde pouze x procent a vzhledem k nastavení cen na tom ani omylem nemůžou vydělávat. Zvlášť uvážíme-li ještě jejich výdaje na provoz."

Gupta sice následne uznal, že herní zážitek už je služba schopná zprostředkovat na "docela dobré" úrovni, ve srovnání s konzolemi prý ale vždycky pohoří.

"Problémem podle mě je, že když hraju třeba Call of Duty na svém Playstationu, můžu se těšit na úžasnou, ničím nerušenou zábavu. V případě OnLive ale - v minutě, kdy klopýtne - gamesu hned vypínám. Tohle prostě není titul, který si lze užít s poklesem výkonu, nebo dlouhými odezvami."

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama