Cloudové herní služby, zvláště pak ta nejznámější, OnLive, nemůžou podle Vikase Gupty nikdy vydělávat.
Gupta je CEO společnosti TransGaming, jež provozuje vlastní herní službu - Game Tree TV - soustředící se na menší hříčky, které jsou před spuštěním staženy k uživateli disk.
"Dívali jsme se na obchodní plán OnLive a upřímně řečeno, nevěříme tomu, že by tato služba mohla být někdy výdělečná," přiznal Gupta v rozhovoru.
"Víme na kolik si přijdou distribucí, neboť jde o klasický model. EA třeba řekne tady máte hru a ta se prodává za 50 amerických dolarů."
"Vedení OnLive z toho ale jde pouze x procent a vzhledem k nastavení cen na tom ani omylem nemůžou vydělávat. Zvlášť uvážíme-li ještě jejich výdaje na provoz."
Gupta sice následne uznal, že herní zážitek už je služba schopná zprostředkovat na "docela dobré" úrovni, ve srovnání s konzolemi prý ale vždycky pohoří.
"Problémem podle mě je, že když hraju třeba Call of Duty na svém Playstationu, můžu se těšit na úžasnou, ničím nerušenou zábavu. V případě OnLive ale - v minutě, kdy klopýtne - gamesu hned vypínám. Tohle prostě není titul, který si lze užít s poklesem výkonu, nebo dlouhými odezvami."