Overwatch nás skutečně zavede na Měsíc
Overwatch Novinka Overwatch nás skutečně zavede na Měsíc

Overwatch nás skutečně zavede na Měsíc

Jan Kalný

Jan Kalný

9

Navíc došlo na důležité balanční změny. Všechno už se testuje v PTR.

Reklama

Jsou to jenom dva dny, co jsme vás informovali, že Blizzard lákal na novou mapu. Nyní už konečně víme všechno, co potřebujeme. Nová mapa s názvem Horizon Lunar Colony se skutečně odehrává na Měsíci. Jde o to samé místo, kde vyrůstal Winston a které lze krátce vidět v animovaném filmečku " target="_blank">Recall.

Podle Jeffa Kaplana máme v nové mapě očekávat několik příběhových věcí a dokonce i část mapy, kde bude nižší gravitace. Jde konkrétně o Assault mapu - tedy mapu se dvěma body (jako je Volskaya Industries nebo Hanamura).

Kromě nové mapy nás také čeká několik podstatných balančních změn a nových fíčur. Díky informacím o novém patchi víme následující:

Reaperova pasivní schopnost - kdy z nepřátel padaly červené koule fungující jako lékárničky - už ve hře nebude. Nahradí jí jiná schopnost, a to ta, že se Reaper automaticky uzdraví o 20 % udělaného poškození nepřátelům. Takže když budete střílet do tanka, vydržíte v boji o něco déle. Díky tomu by měl být Reaper o něco lepší volbou, protože v poslední době existovaly lepší alternativy, jako třeba Roadhog.

A když už je řeč o něm, i ten se dočkal znatelných změn. První je ta, že hitbox jeho hlavy je o 20 % menší. Druhá změna se týká jeho zbraně. Ta nyní uděluje o 33 % menší poškození, ale zároveň střílí o 30 % rychleji a počet „střel v zásobníku” se zvýšil ze čtyř na pět.

Poslední větší změna se týká McCreeho a jeho ultimátní schopnosti. Ta nyní začne zaměřovat nepřátele po pouhých 0,2 vteřinách (místo 0,8s) a po první vteřině zaměření udělí cílům poškození o 80 čísel (místo původních dvaceti). To znamená, že ostatním hráčům oznámíte čas, téměř okamžitě začnete zaměřovat nepřátele a po pouhé vteřině udělíte čtyřnásobné poškození, než je tomu teď. Udělené poškození s dalším zaměřování se nijak nemění. Takhle už bude Deadeye o něco více nebezpečnější téměř po jeho spuštění.

Došlo také na změnu Career Profile. Ve statistikách si nyní můžete snadno prohlédnout, za jakého hrdinu nejvíce hrajete napříč všemi módy, režimy a kompetitivními sezónami. Stejně tak se můžete podívat na statistiky ze všech módů, kompetitivních sezón atp.

Změny se dočkala statistika Damage Done, ta je nyní rozdělená na tři samostatné: Hero Damage Done, která ukazuje poškození ostatních hráčů (a turretek), Barrier Damage Done ukazující poškození udělené bariérám a All Damage Done, kombinující obě zmíněné statistiky.

Kromě toho také ze hry zmizí možnost ohodnocování zápasů a průměr ve statistikách je nyní počítaný na bázi deseti minut (resp. jak jste si průměrně vedli v posledních deseti minutách), nikoliv v závislosti na počtu hraných her.

A aby toho nebylo málo, poslední změnou je, že speciální skiny a spreje pro Genjiho (Oni) a D.Vu (Officer) jsou nyní dostupné v rámci standardních loot boxů. Dříve byly dostupné jen skrze speciální „Nexus Challenge (2.0)”, kde bylo nutné hrát pár desítek her v Heroes of the Storm s přítelem v jedné partě.

A aby toho fakt nebylo málo, tak ještě něco - v nastavení Custom Games budou nové možnosti. Jednou z hlavních možností je to, že půjde nastavit snížená gravitace i v ostatních mapách. Také půjde nastavit výška skoku a velikost knockbacku u všech zbraní nebo schopností, které nějaký knockback mají.

Všechny zmíněné změny (včetně různých oprav ap.) už se testují v PTR, kde si je můžete vyzkoušet. Brzy se všechno podívá do live serverů.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama