Remedy se poprvé pouští do multiplayeru, ale vyprávění příběhů neopouští.
Aktualizace (21:08):
Remedy v tiskové zprávě potvrdilo, že hra dorazí také na PlayStation 5, a to dokonce i do předplatného PlayStation Plus Extra a Premium. Pokud si ji budete chtít koupit, můžete očekávat nižší cenovku než klasických 60/70 eur, ale přesné číslo ještě studio neodhalilo. Potvrdilo každopádně, že si hru vydává samo.
Vývojáři slibují vysoce znovuhratelné mise se spoustou zvratů a výzev, klíčová zde bude týmová práce. Budeme si moct měnit zbraně, nástroje i speciální paranormální výbavu, která hráči přidá unikátní schopnosti.
Původní článek:
Projekt Condor byl na dnešní akci Xboxu konečně oficiálně představen. Hra od Remedy, která je vývoji už poměrně dlouho a její finální název zní FBC: Firebreak, dorazí příští rok na PC a Xbox Series X|S, přičemž zamíří i do služby Game Pass. O co ale vlastně jde?
Přestože je finské studio Remedy známé pro své singleplayer hry jako Alan Wake, Control či Max Payne, tentokrát se poprvé pouští do multiplayeru. FBC: Firebreak je kooperativní 1st person PvE střílečka pro tři hráče, která je zasazena do světa Remedy Connected Universe, konkrétně Nejstaršího domu, sídla FBC, kde se odehrával i Control.
Ve hře se ujmeme role zásahové jednotky, která se vypořádává se zbytky „Hiss“. Titul se totiž odehrává po konci původního Controlu, ale přestože je invaze u konce, nepřátel uvnitř budovy je stále hodně. Remedy slibuje nejenom zábavnou a přístupnou hratelnost, která má být plná originálních nápadů a využití nadpřirozených sil, ale také vyprávění příběhu a budování světa, pro které jsou vývojáři tolik známí.
„Uvidíte více světa Controlu. Více Federal Bureau of Control,“ říká game director Mike Kayatta v rozhovoru pro Xbox Wire. „Setkáte se s více lidmi, kteří tam pracují. Prozkoumáte více Nejstarší dům. Narazíte na nějaké divné věci. A hlavně zažijete svět, nový a starý, z úplně jiné perspektivy.“ Pokud jste s příběhem a světem Controlu obeznámeni, máte se podle vývojářů na to těšit. Hru si ale máte užít i bez těchto znalostí.
Titul má v průběhu času obdržet updaty a přídavky obsahu, Remedy se ale hru zdráhá značit jako GaaS (game as a service). Tak jako tak pro studio půjde o velkou změnu, jak v závěrů uznává komunikační ředitel studia Thomas Puha. Nejenom jakožto první multiplayer titul, ale také první hru, kterou si Remedy vydá zcela samo.