Oznámen FBC: Firebreak, co-op střílečka ze světa Controlu
i Zdroj: Remedy Entertainment
Novinka Oznámen FBC: Firebreak, co-op střílečka ze světa Controlu

Oznámen FBC: Firebreak, co-op střílečka ze světa Controlu

Jan Urbančík

Jan Urbančík

1
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 Xbox Xbox Series X/S

Remedy se poprvé pouští do multiplayeru, ale vyprávění příběhů neopouští.

Reklama

Aktualizace (21:08):

Remedy v tiskové zprávě potvrdilo, že hra dorazí také na PlayStation 5, a to dokonce i do předplatného PlayStation Plus Extra a Premium. Pokud si ji budete chtít koupit, můžete očekávat nižší cenovku než klasických 60/70 eur, ale přesné číslo ještě studio neodhalilo. Potvrdilo každopádně, že si hru vydává samo.

Vývojáři slibují vysoce znovuhratelné mise se spoustou zvratů a výzev, klíčová zde bude týmová práce. Budeme si moct měnit zbraně, nástroje i speciální paranormální výbavu, která hráči přidá unikátní schopnosti.

Původní článek:

Projekt Condor byl na dnešní akci Xboxu konečně oficiálně představen. Hra od Remedy, která je vývoji už poměrně dlouho a její finální název zní FBC: Firebreak, dorazí příští rok na PC a Xbox Series X|S, přičemž zamíří i do služby Game Pass. O co ale vlastně jde?

Přestože je finské studio Remedy známé pro své singleplayer hry jako Alan Wake, Control či Max Payne, tentokrát se poprvé pouští do multiplayeru. FBC: Firebreak je kooperativní 1st person PvE střílečka pro tři hráče, která je zasazena do světa Remedy Connected Universe, konkrétně Nejstaršího domu, sídla FBC, kde se odehrával i Control.

Ve hře se ujmeme role zásahové jednotky, která se vypořádává se zbytky „Hiss“. Titul se totiž odehrává po konci původního Controlu, ale přestože je invaze u konce, nepřátel uvnitř budovy je stále hodně. Remedy slibuje nejenom zábavnou a přístupnou hratelnost, která má být plná originálních nápadů a využití nadpřirozených sil, ale také vyprávění příběhu a budování světa, pro které jsou vývojáři tolik známí.

„Uvidíte více světa Controlu. Více Federal Bureau of Control,“ říká game director Mike Kayatta v rozhovoru pro Xbox Wire. „Setkáte se s více lidmi, kteří tam pracují. Prozkoumáte více Nejstarší dům. Narazíte na nějaké divné věci. A hlavně zažijete svět, nový a starý, z úplně jiné perspektivy.“ Pokud jste s příběhem a světem Controlu obeznámeni, máte se podle vývojářů na to těšit. Hru si ale máte užít i bez těchto znalostí.

Titul má v průběhu času obdržet updaty a přídavky obsahu, Remedy se ale hru zdráhá značit jako GaaS (game as a service). Tak jako tak pro studio půjde o velkou změnu, jak v závěrů uznává komunikační ředitel studia Thomas Puha. Nejenom jakožto první multiplayer titul, ale také první hru, kterou si Remedy vydá zcela samo.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama