Pirátské Skull and Bones nebude mít klasickou kampaň
Novinka Pirátské Skull and Bones nebude mít klasickou kampaň

Pirátské Skull and Bones nebude mít klasickou kampaň

Michal Burian

Michal Burian

10

Místo toho nás čeká sdílený příběh, který bude vyprávěn dlouhé měsíce a možná i roky. Říkal někdo Destiny?

Reklama

Námořní bitvy v Assassin's Creed IV: Black Flag byly hodně populární a nebylo problém u kormidla strávit desítky hodin, prozkoumávat moře, hledat poklady a bojovat s jinými loděmi. Ubisoft si to uvědomil a pověřil jeden ze svých týmů vývojem zbrusu nové hry. Skull and Bones si bez debat bere základ právě z Black Flag. Tenhle základ rozšíří na plnohodnotnou hru, která sází hlavně na multiplayerové bitvy. V nich budete potápět lodě jiných hráčů, ale také okrádat lodě ovládané umělou inteligencí.

Bude mít ale hra klasickou singleplayerovou kampaň, ptají se hráči. Před časem jsme se dozvěděli o příběhovém módů zahrnující historické postavy. Dnes se Ubisoft rozhodl tuhle informaci vysvětlit. Nejspíš vám neudělá radost. Skull and Bones totiž nebude mít klasickou příběhovou kampaň. Místo ní nás čekají takzvané sdílené příběhy, které budou součástí multiplayeru. O klasickém singleplayeru v současné době autoři pirátského dobrodružství nemluví, ale je jisté, že Skull and Bones zahrne námořní bitvy proti jiným hráčům i umělé inteligenci.

Od tohoto konceptu si francouzská vydavatelská společnost slibuje jedinečný zážitek pro každého hráče, který bude schopna udržovat při životě řadu měsíců a možná i let. Zkrátka tento příběh v online prostředí bude možné postupně doplňovat o další a další zápletky. Na jednu stranu to zní fajn, na tu druhou stranu ale zamrzí absence klasické příběhové kampaně pro jednoho hráče. Především když k tomu přičteme skutečnost, že kreativní ředitel Justin Farren je velký fanoušek survival thrilleru The Last of Us od Naughty Dog.

„Rozhodli jsme se pro příběh, který mohou hráči streamovat a ukázat ostatním, co dělají. Jde o jedinečný zážitek pro každého hráče. Vytvořili jsme svět, ve kterém se zážitky hráčů budou lišit a zároveň spojovat s příběhem obohaceným o historické piráty a další postavy,“ ujasnil Farren v rozhovoru pro GameSpot.

Říkal někdo Destiny? Nějak tak totiž bude Skull and Bones podle všeho fungovat. Příběh budete moci prožít s dalšími hráči nebo jako vlk samotář, ale připravte se na to, že i tak budou okolo další hráči.

Skull and Bones vyjde během podzimu 2018 na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Vývojem bylo pověřeno studio Ubisoft Singapore.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama