Po dlouhé době střípky informací o Rising Storm 2: Vietnam
Rising Storm 2: Vietnam Novinka Po dlouhé době střípky informací o Rising Storm 2: Vietnam

Po dlouhé době střípky informací o Rising Storm 2: Vietnam

Martin Cvrček

Martin Cvrček

12

Hru pohání modifikovaný engine Unreal 3 a tvůrci hodlají vylepšit třeba systém družstev nebo tradiční přestřelky.

Reklama

Oznámení pokračování Red Orchestry 2/Rising Stormu z války ve Vietnamu určitě potěšilo nejednoho příznivce série od TripWire Interactive. K odhalení hry ale došlo už před více než půl rokem a od té doby byli tvůrci potichu a o hře nijak nemluvili. Až nyní poodhalili několik střípků.

Rising Storm 2: Vietnam se má zaměřovat na asymetrický boj, v němž se utká armáda Spojených států a mariňáci s jednotkami Vietcongu a armádou Severního Vietnamu. Tvůrci o hře mluví jako o prvním kroku do moderní éry, v níž jsou zápolící síly většinou vyzbrojené automatickými zbraněmi a mají k dispozici podporu v podobě artilerie a vzdušných vozidel.

S ohledem na časový posun a zpětnou vazbu od hráčů Red Orchestry 2 a prvního Rising Stormu tvůrci strávili čas od oznámení hry návrhy vylepšení klíčových prvků hry i nějakých těch novinek.

Zatím mluví o vylepšení systému družstev. Ten by vás měl více podněcovat k hraní s přáteli a měl by také usnadnit spolupráci hráčů a postup a komunikaci s dalšími členy družstva. V porovnání s Red Orchestrou 2 a prvním Rising Stormem by systém neměl být tak komplexní.

Vývojáři dále lákají na zlepšení běžných přestřelek mezi hráči. Tentokrát má být třeba více přemýšlení a cviku, což nasvědčuje zvýšené obtížnosti v porovnání s předešlými díly. Popis vylepšení v oblasti přestřelek je ale zatím dost povrchní, na bližší detaily, které by nám řekly něco víc, si tak musíme ještě počkat.

Stále platí, že hlavním vývojářským celkem není TripWire Interactive, ale tým Antimatter Games, který pracoval na prvním Rising Stormu podílel se i na obou dílech Killing Floor. V Antimatter Games jsou také veteráni z modderské komunity Red Orchestry 2 a lidé, kteří pracovali na populárním modu Darkest Hour pro první Red Orchestru.

Ve zprávě naštěstí nepadlo ani slovo o posunu data vydání, takže stále platí, že Rising Storm 2 vyjde někdy v letošním roce. Hru přitom pohání modifikovaná verze enginu Unreal 3, nejde tedy o Unreal 4.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama