Podrobnosti o nové akční adventuře od designéra Assassin's Creed
Ancestors: The Humankind Odyssey Novinka Podrobnosti o nové akční adventuře od designéra Assassin's Creed

Podrobnosti o nové akční adventuře od designéra Assassin's Creed

Michal Burian

Michal Burian

10

Patrice Desilets pracuje na své vysněné hře, která nás zavede do dávné historie lidstva.

Reklama

Na konci roku 2014 založil Patrice Desilets, designér Assassin's Creed, studio pojmenované Panache Digital Games, kde pracuje na svých vysněných hrách. Jednou z nich je akční adventura z pohledu třetí osoby pojmenovaná Ancestors: The Humankind Odyssey. O té jsme se dozvěděli první informace již před dvěma roky. Dnes Desilets prozradil další detaily a nutno podotknout, že na jednu věc změnil názor.

S novými detaily se Patrice Desilets pochlubil na Reboot Develop konferenci v Chorvatsku. Nejprve objasnil, že hra Ancestors: The Humankind Odyssey již nebude epizodická. Po dvou letech vývojáři vytvořili tolik obsahu, že je titul mnohem větší a nebylo by vhodné ho vydávat epizodicky a umožnit hráčům si zahrát vždy jen na pár hodin.

Ancestors: The Humankind Odyssey se bude odehrávat v obrovském světě zasazeném do doby před 10 miliony až 2 miliony let, kde budeme sledovat evoluci člověka. Desilets v současné době nechce být detailnější, ale nechal se slyšet, že významná část bude v Africe, kde hráč bude spjat s přírodou. Je dost pravděpodobné, že se ve hře objeví také kanibalismus (hodně o něm ve studiu mluví), souboje a konflikty mezi domorodými kmeny. Zajímavé je, že ani jedna z trojice zmíněných věcí zatím ve hře není.

Jistotou je systém pro správu zdrojů a survival prvky. Dále, že postavy pro Ancestors: The Humankind Odyssey má na starost animátor, který vytvořil Ezia do Assassin’s Creed a Prince do Prince of Persia.

Ancestors: The Humankind Odyssey má být v současné době již hratelný, designér ale nechce oznamovat datum vydání příliš brzy. V Montrealu pro něj pracuje 31 zkušených lidí, při vývoji využívají technologii Unreal Engine 4 od Epic Games.

Co se týče jeho dalšího projektu, 1666: Amsterdam, tak ten je zmrazen. Vývojáři se věnují Ancestors: The Humankind Odyssey. Připomeňme, že na 1666: Amsterdam pracoval Patrice Desilets ještě ve spolupráci s THQ. Po bankrotu této společnosti odkoupil práva Ubisoft, kde měl Desilets se svým týmem pokračovat ve vývoji. Došlo ale k neshodám a Desilets se s francouzskou firmou soudil o práva. Spor vyhrál a později se k této hře vrátí.

V další části konference se Desilets věnoval historii. Objasnil, že se nepodílel na filmech Assassin’s Creed a Prince of Persia.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama