V akční adventuře od designéra Assassin's Creed bude hlavní přežít
Ancestors: The Humankind Odyssey Novinka V akční adventuře od designéra Assassin's Creed bude hlavní přežít

V akční adventuře od designéra Assassin's Creed bude hlavní přežít

Michal Burian

Michal Burian

10

Budeme muset jíst, pít a spát. Nebudeme hrát ale za jednoho hrdinu, budeme svědky evoluce člověka.

Reklama

Spousta z vás byla před šesti dny z nových informací o projektu bývalého designéra Assassin's Creed nadšena. Zároveň jsme ale všichni byli zmateni, Patrice Desilets dost mlžil a nikdo pořádně nevěděl, o čem nové hra pojmenovaná Ancestors: The Humankind Odyssey vlastně bude a co nabídne.

Ještě na konferenci Reboot Develop v Chorvatsku si vývojáře odchytl redaktor britského Eurogameru a dozvěděl se od něj další podrobnosti. Ty jsou o něco konkrétnější a dávají nám dobrou představu o celém titulu.

Ancestors: The Humankind Odyssey bude akční adventura zasazena do obrovského světa, který nás postupně provede dalekou historií, respektive evolucí člověka. Příběh se bude odehrávat před 10 miliony až 2 miliony let. Z toho důvodu nebudeme hrát za jednu jedinou postavu, ta by takovou dobu nepřežila, ale za desítky až možná stovky hrdinů z rodové linie. V průběhu milionů let nás čeká vývoj podobný klasickým RPG titulům, jen s tím rozdílem, že naučit se novou schopnost má trvat mnohem déle. Jako příklad použil Desilets obrázek evoluce člověka, který každý známe ze školy, sleduje náš vývoj od shrbené opice až po vzpřímeného člověka.

Do určité míry budeme moci evoluci ovlivnit a prý nebude zas tak těžké se dostat do nepříjemné situace, kdy evoluci podceníte a později se vám to vymstí. Chybět tedy nebude určitá volnost, o té ale nechtěl tvůrce mluvit.

V Ancestors: The Humankind Odyssey bude důležité přežití. Na to se Desilets se svým týmem hodně soustředí. Budete muset hledat jídlo, pitnou vodu a dopřávat své postavě dostatek spánku. Zároveň si musíte na vše dávat pozor, cokoliv a kdykoliv vás může zabít. Prehistorický svět naší Země bude hodně nebezpečný a i nepředvídatelný.

Ancestors: The Humankind Odyssey zní rozhodně zajímavě a nevšedně. V současné době neznáme datum vydání, britský Eurogamer se ho zeptal, zda titul dorazí v příštím roce. Patrice Desilets odpověděl: „Možná, možná ne“. Alespoň prozradil, že má již domluvenou vydavatelskou společnost, která se postará o uvedení na trh. Dále znovu potvrdil, že Ancestors nebude epizodické, jak původně chtěl. Hra je teď mnohem větší a rozsáhlejší.

Po dokončení Ancestors: The Humankind Odyssey se Desilets přesune na druhý projekt. Od Ubisoftu získal práva na 1666 Amsterdam, dobrodružnou akci z holandské historie, kterou vytvářel ve spolupráci s THQ. Když THQ zkrachovala, koupil práva Ubisoft a Desilets opět začal pracovat pro francouzskou firmu v Kanadě. Dlouho jim to ale nevydrželo. Nakonec Desilets u soudu vyhrál a získal zpět práva na svůj další projekt.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama