Podrobnosti o sci-fi RPG titulu Technomancer
Novinka Podrobnosti o sci-fi RPG titulu Technomancer

Podrobnosti o sci-fi RPG titulu Technomancer

ElementGamer

ElementGamer

6

Akčnímu RPG od studia Spiders se ve vývoji daří. Jak tvůrci pokročili?

Reklama

Francouzské studio Spiders je známé především díky hrám jako Faery: Legends of Avalon z roku 2010, dále Of Orcs and Men, oblíbené Mars: War Logs a především rozporuplné Bound by Flame. Jejich poslední projekt, Technomancer, je akční RPG opět zasazené na Mars. Vývojáři neustále tvrdě pracují a sami doufají, že hru dotáhnou k dokonalosti. Jak daleko jsou ve vývoji a jakou strastiplnou cestu museli podniknout, aby zaujali? Nedávno s nimi redakce webu Wccftech podnikla rozhovor, hráči se tak dozvěděli důvod odkladu a spoustu zajímavých detailů.

Ještě před několika měsíci měla hra vyjít na začátku 2016, ale teď bylo datum přesunuto na léto. Z jakého to bylo důvodu a jak využijete svůj nově nabytý čas?

Důvod je jednoduchý - chceme, aby hra byla pořádně vypilována a vyšla v co nejlepším stavu. Díky času navíc toho můžeme dosáhnout a nabídnout mnohem větší porci herního obsahu.

Jak si vede titul v porovnání třeba s Bound by Flame? Z jakých chyb jste se poučili?

Snažíme se nabídnout co nejintenzivnější zážitek. Přidali jsme nové schopnosti, mnohem více nejrůznějšího vybavení, okořenili to taktickými pasážemi a nechybí ani AI společníci, se kterými můžete spolupracovat. Chceme hráčům nabídnout co nejvíce možností a zároveň zachovat ducha výzvy.

Volby jsou v Technomanceru důležité. Povedou k unikátním cestám a různorodým koncům?

Vaše volby budou mít nejrůznější vlivy i na váš osobní prospěch. Není to vázáno jen k úplnému konci hry. Díky úvodu do frakcí a také pomocí společníků můžeme dosáhnout rozdílných dialogů a úkolů, které ovlivní vaši reputaci na Marsu. Společníci hrají důležitou roli v celém příběhu a ovlivňují i úkoly, které nabízí. To znamená, že jen podle toho, jak se budete chovat a reagovat obdržíte i patřičné odměny.

Plánujete přidávat obsah, ať už placený nebo zdarma?

Ne, dodatečný obsah budeme zvažovat až později.

Pořád cílíte na rozlišení 1080p a 30fps na PS4 i Xboxu One?

Jsme v poslední fázi optimalizování Technomancera a vylepšení jsou teprve na cestě. Musíme učinit pár důležitých rozhodnutí, které ovlivní bohatost hry. Proto jsme se rozhodli pro 900p na Xboxu One, rozlišení zajistí plynulou hratelnost. Odemčení sedmého jádra nám dost pomohlo. Není to nic převratného, ale je to poznat.

Mohli byste zveřejnit technické specifikace PC verze (4K, SLI, neomezený počet snímků za sekundu, dodatečné efekty...)?

Pořád hru teprve testujeme na vysoce výkonných sestavách. Náš cíl je podporovat co největší počet sestav a nabídnout bohaté grafické možnosti.

Tak takto zhruba vidí průběh vývoje sami tvůrci. Jen doufejme, že se zaměří na pořádnou optimalizaci i na PC, aby se titul nezařadil po bok dalších neúspěšných portů. Uvidíme, jak to nakonec celé dopadne, ale podle nás je lepší, že hru odložili. Přece jen - nedodělaných a ukvapených her je více, než těch opravdu propracovaných.

Datum vydání The Technomancer je staveno na léto 2016 pro PC, PS4 a Xbox One.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama