Temné časy, systém loajality, guvernéři a volání o pomoc při nouzové situaci.
Po představení nových frakcí se konečně vývojáři rozpovídali o nových herních funkcích, které na hráče čekají v tahové strategii Civilization VI po zakoupení chystané expanze Rise & Fall.
Mezi nové funkce patří temné časy, systém loajality, guvernéři a volání o pomoc při nouzové situaci. Temné časy jsou protějškem zlatých časů, které jsou v sérii Civilization už nějaký ten pátek. V Rise and Fall ale zažijete časy temna. Na ty byste si měli dát velký pozor. Pokud vaše skóre Era nebude dostatečné, můžete vstoupit do temnoty, která sníží štěstí vašich poddaných a může způsobit, že se lidé ve vašich městech vzbouří. Když to necháte zajít moc daleko, klidně o takové město přijdete. Dobrou zprávou je, že po temných časech lze mnohem snadněji dosáhnout zlatého času.
Nový systém loajality zase ovlivní hranice vaší civilizace a produkci zdrojů. Nízká loajalita může způsobit vzporu v některých městech, což povede k nezávislosti města. Loajality ale zlepší nový typ jednotky. Jde o již zmíněné guvernéry, kteří přinášejí další bonusy.
Na závěr jsem si nechal volání o pomoc při nouzové situaci. Pakliže dojde k útoku na město nebo stát, případně k jadernému útoku, můžete využít nouzového volání. To vyzve ostatní civilizace, aby se spojily a čelily společně nepříteli.
Rise & Fall, které vyjde již 8. února na PC, kromě výše zmíněného přináší do Civilization VI osm nových národů a devět nových vůdců. Představena byla Gruzie, indiánská kmen Krí, Indie, Mongolsko, Nizozemsko a Korea. Více zde.
Zdroj: GameSpot.com