Proč nemá RF: Armageddon kompetitivní multiplayer?
Red Faction Novinka Proč nemá RF: Armageddon kompetitivní multiplayer?

Proč nemá RF: Armageddon kompetitivní multiplayer?

Michal Maliarov

Michal Maliarov

4

Volition poodhalilo několik detailů a důvodů, proč nebude mít pokračování série Red Faction klasický multiplayer.

Reklama

„Rozhodli jsme se pro kooperativní multiplayer, protože jsme měli pocit, že hře bude více sedět,“ řekl vedoucí designér David Abzug v rozhovoru pro Beefjack.

„Máme Nano Forge, který hráčům propůjčuje různé schopnosti a síly. Například je tu Impact, první schopnost, která zhazuje nepřátele na zem a dokáže rozdrtit nejbližší stěnu. Jak postupujete dále, odemykáte nové schopnosti. Shockwave zvedne nepřátele do vzduchu a na několik vteřin je uvede do stáze, Shell kolem vás vytvoří ochranný štít a spolyká veškeré útoky.“

„Nyní si představte tyto schopnosti v týmu. Shell využije jeden z hráčů, kolem kterého se seběhnout všichni ostatní pro krytí. Shockwave uvede nepřátele do stáze a naše komando je na místě rozstřílí. Impact rozhází všechny vojáky, kteří se k naší skupince dostanou příliš blízko. Vše tu zkrátka funguje mnohem lépe ve spolupráci s ostatními,“ pokračoval Abzug.

V jednom z dalších rozhovorů pro Videogamer Abzug prozradil, že bychom v dalších dílech mohli najít obsah generovaný uživateli. Do Armageddonu se tato vlastnost nedostala kvůli nedostatku času, příští díly už by ji ale mít měly.

Red Faction: Armageddon vychází v Evropě příští pátek pro PC, PS3 a Xbox360.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama