Prvních 17 minut z Planety opic. Prý opravdová filmová hra
Planet of the Apes: Last Frontier Novinka Prvních 17 minut z Planety opic. Prý opravdová filmová hra

Prvních 17 minut z Planety opic. Prý opravdová filmová hra

Michal Burian

Michal Burian

15

Předčasně vyšla na PlayStation 4, poté byla z obchodu stažena.

Reklama

Během letošního podzimu má vyjít PlayStation 4 verze hry Planet of the Apes: Last Frontier a poté mají následovat i verze pro Xbox One a PC. Z nějakého nedopatření byla na pár minut hra v prodeji, hráči si ji mohli zakoupit na PS Store. Učinila tak i redakce amerického magazínu IGN, která natočila prvních 17 minut z hraní.

Ve hře na vás čeká příběh zasazený do doby zhruba rok po událostech Úsvitu Planety opic, který se zaměřuje na jednu skupinu opic. Ta utekla před konfliktem lidí a opic do oblasti Skalnatých hor, později se ale musí vlivem kruté zimy vydat do údolí ovládaného lidmi.

Při hraní se dostanete do rolí lidských i opičích protagonistů, přičemž tvůrci slibují, že podobně jako ve filmové trilogii nebude nic vyloženě černobílé a že se příběh bude opírat o morální dilemata a další motivy typické pro předlohu. Podobnost s nimi však ještě nekončí.

Děj Planet of the Apes: Last Frontier má trvat zhruba 2 až 3 hodiny, přičemž alfou a omegou je příběh a rozhodování, které ovlivňuje jeho vývoj. Nic jiného při hraní dělat nemáte. Nečeká vás žádný průzkum prostředí, žádné hádanky nebo ovládání pohybu postavy. Příběh tak budete ovlivňovat pouze tím, že se budete každou chvíli rozhodovat. A to opravdu každou chvíli, podle všeho budete muset rozhodnout o nějakém dialogu nebo akci každých 15 až 20 vteřin.

Tempo příběhu je prý v porovnání s ostatními hrami o poznání odlišné. Tak časté rozhodování a z něj plynoucí důsledky a změny mají samozřejmě vést k možnosti opětovného hraní, které vyústí v odlišný vývoj událostí.

Cílem vývojářů prý bylo udělat opravdovou filmovou hru s maximálním důrazem na příběh a herecký výkon jednotlivých postav. Projekt přitom vzniká v Unreal enginu, při vývoji tvůrci dost spoléhají na motion capture a třeba o kameru se nestará hráč, nýbrž Steve Kniebihly, veterán ze studia Quantic Dream (Heavy Rain, Beyond: Two Souls). Kromě projektů Quantic Dream se autoři inspirovali i u epizodických sérií od Telltale Games, i když ke všemu chtějí přistupovat vlastním, filmovějším způsobem.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama