Původní Rust měl být open-world Hitmanem
Rust Novinka Původní Rust měl být open-world Hitmanem

Původní Rust měl být open-world Hitmanem

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

10

Než se z něj stal survival, měl být Rust open-world akcí točící se kolem vraždění ve stylu Hitmana.

Reklama

Pokud si myslíte, že měl být Rust již od prvopočátku takový, jak ho známe dnes, jste na omylu. Dle tvůrců ze Facepunch Studios, konkrétně producenta Garryho Newmana, vypadal titul původně úplně jinak. Prý mělo jít o jakéhosi hybrida mezi GTA a Hitmanem, který si z oblíbené městské akce bral otevřený svět a sandboxovou hratelnost a ze ságy o holohlavé mašině na zabíjení naopak vraždění zadaných cílů. Tím pádem bychom se v roli nájemného vraha pohybovali po obrovském, otevřeném světě, kde bychom podle vlastního gusta mohli vraždit například vysoko postavené politiky.

,,Co se nám nelíbí na posledních dílech Hitmana je to, že hra působí spíše jako hledání cesty, kterou pro vás připravil designér, než tvoření vlastního způsobu, jak cíl co nejlépe odpravit. Chtěli jsme opravdu naprostou volnost, kde by byla implementována balistika, odměny za čisté zabití, nenápadnost, možnost sdílení replayů, nákup zbraní a tak dále. Také byste měli na zabití jen jednu šanci, a pokud byste něco podělali, museli byste čekat na další kontrakt, který by vám přišel na váš opravdový email,” popisuje myšlenku Garry Newman pro PCGamesN.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama