Behind the Wall nás pozve do zákulisí vývoje taktické multiplayerové hry Rainbow Six Siege. V první části se dozvíme něco málo o absenci respawnu ve hře.
Před několik dny jsme vás informovali, že Ubisoft zmobilizoval svoje jednotky, aby nám pravidelně každý týden přinášeli novinky ohledně vývoje Rainbow Six Siege a rozhodnutích, která učinili. První blog se zaměřuje na jeden život, který ve hře máte. Pokud vás tedy zajímá, proč se vývojáři rozhodli pro něco takového a co za tím stojí, stačí oficiální blog navštívit.
„Prostředí bylo pozorně prohlédnuto, východy zváženy a rozkazy perfektně rozdány, aby všechno klaplo a záchrana rukojmích byla úspěšná. Dveře byly rozraženy a vy slyšíte jen "tango down!" skrz vysílačku. V rychlosti a z nadšení slepě vtrhnete dovnitř a prásk! Je po vás. Stačila jedna chyba, aby vás nepřítel okamžitě sundal. Jestli vám to zní povědomě, pravděpodobně jste hráli původní Rainbow Six z roku 1998,” dočteme se v oficiálním blogu ONE LIFE.
„Když ve hře není respawn, vaše reflexy nejsou to jediné, na čem záleží, abyste zůstali naživu. Spolupráce, znalost mapy, plánování, adaptace, komunikace jsou také důležité. Narovinu - hra je díky tomu vážně stresová... Místo toho, aby každej seděl opřenej a kecal o blbostech, všichni jsou teď napnutí a velmi pozorně sledují hru.”
Takové rozhodnutí určitě vyvolá u několika hráčů menší rozruch, pro pravé taktiky jde ale o radostnou zprávu. Příštího blogu se dočkáme následující týden a zaměří se na záchranu rukojmích a dynamičnost hry.