Recenze komiksu Fortnite X Marvel: Nulová válka 3
Novinka Recenze komiksu Fortnite X Marvel: Nulová válka 3

Konečně příběh nabral hloubku.

Třetím sešitem se tato komiksová série dostává do poloviny, jelikož sešitů bude dohromady pět. A s radostí mohu prohlásit, že po nemastném rozjezdu v prvním sešitě a poněkud nenápaditých bitvách v tom druhém se příběh konečně dostal do fáze, kdy se mu povedlo věnovat dostatečnou pozornost klíčovým postavám, jejich motivacím a vztahům. Podobně jako v případě předchozí kolaborace Fortnite s DC komiksy, i zde je emocionálním těžištěm nakonec láska. Tentokrát ji ale doprovází také odkazy na složité rodinné vztahy, dlouhověkost některých postav a další zajímavá témata.

• Sešitová vazba
  • 24 barevných stran
  • První vydání: 17. 8. 2022
  • Scénář: Christos Gage, Donald Mustard
  • Kresba: Sergio Davila
  • Jazyk: Čeština
  • Cena: 71,- Kč (Crew)

Nečekaná romance

Zatímco na ledovém měsíci nad ostrovem se jedné části smíšeného superhrdinského týmu povedlo nalézt robota i jeho nečekaně přeživší pilotku, druhou spinu, hledající pohon pro zmíněného robota, čeká noc v džungli. Povídání u večerního táboráku je pouhou předehrou k mnohem intimnějším konverzacím, jakmile se skupinka roztrousí na dvojice. Právě zde přitom dojde k poněkud nečekaně poctivé romanci mezi dvěma klíčovými postavami, jednou z Marvel vesmíru a druhou z Fortnite. Musím přiznat, že mě to příjemně zaskočilo a konkrétně obrázek prvního polibku asi jen tak nedostanu z hlavy.

Kromě toho se dočkáme odhalení tragického osudu rodiny agenta Jonese, stejně jako ponurého vztahu mezi Imagined a jejím otcem. Komiks tak pokračuje v docela zásadním prohlubování lore pro fanoušky videohry. Jako vedlejší efekt ale konečně nabral také nějaké to emocionální jádro, aby čtenář mohl s postavami soucítit a začít jim pořádně fandit. Jediné, co mne na tomhle příjemném vývoji mrzelo, je poněkud slabá kresba postavy Imagined. Zatímco ve hře jde o jeden z nejsvůdnějších modelů postav, tahle pihovatá zrzka v komiksu vypadá bohužel mnohem méně atraktivně, včetně toho, že večerní světlo mění barvu jejích vlasů na růžové.

Wolverinovy suvenýry

Vášnivý hráči Fortnite samozřejmě vyhlížejí také kód pro stažení bonusu přímo do hry. Ve třetím sešitě tentokrát najdete unikátní "pickaxe" zbraň v podobě Wolverinových adamantiových drápů, které si můžete nasadit na jakoukoliv postavu ve hře. Aby vypadala ještě stylověji, součástí DLC kódu je kromě této zbraně i emote, zobrazující klasické efektivní tasení a překřížení těchto drápů. Ačkoliv bych samozřejmě raději nějaký ten skin celé postavy, tohle je natolik ikonická zbraň, že její přidání do hry vnímám jako velmi příjemný dárek.

Sice to trvalo, ale konečně jsme se dostali do fáze, kdy tahle komiksová série začala být opravdu zajímavá a kromě slibného rozjezdu příběhu nabízí i důstojné dárky pro hráče. Ti zapálenější z nich samozřejmě ocení i poměrně rozsáhlé prohlubování lore pro jejich hru, stejně jako vykreslování osobností a historie klíčových postav Fortnite. Víceméně se tak z této série opět stává událost, která je pro skutečné fanoušky hry víceméně povinná.

Na čtvrtý díl nebudeme muset dlouho čekat, protože vychází již zítra, ve středu 31. srpna.