Remaster System Shocku se od původní hry nakonec bude lišit
System Shock Novinka Remaster System Shocku se od původní hry nakonec bude lišit

Remaster System Shocku se od původní hry nakonec bude lišit

Faldmen

Faldmen

8

Nightdive Studios naštěstí konzultovalo změny s vývojáři původní hry.

Reklama

O novinkách v připravovaném System Shocku se rozpovídal komunitní manažer Karlee Meow z Nightdive Studios. V první řadě vysvětluje důvody k přechodu z Unity na Unreal Engine 4. Karlee tvrdí, že Unity je skvělý engine. Pro Unreal se nakonec rozhodli proto, že jim prý umožní dosáhnout jejich cílů mnohem snadněji a tím pádem zefektivní jejich práci. Dalším důležitým aspektem pro toto rozhodnutí bylo, že Unreal Engine 4 dosahuje lepších výsledků nejen na PC, ale i na konzolích. Pokud vás tato věta polekala, nebojte se. Karlee nás ujišťuje, že primární platformou, na kterou se System Shock chystá, je PC, takže by se nemělo jednat o žádný konzolový port. Řeč přišla i na ostatní platformy. Kromě Windowsu se tedy stále počítá i s OSX a Linuxem. Na otázku vydání hry pro nové Nintendo Switch Karlee odpověděl: „Těžko říci v tento moment. Záleží, jaká po tom bude poptávka“.

Tak a teď k té důležitější části novinky. Karlee Meow totiž mluvil také o jistých změnách. Při oznámení remaku System Shocku z roku 1994 a jeho vypuštění na Kickstarteru měli lidé z Nightdive Studios v plánu přinést nám System Shock co možná nejvěrnější své předloze. Tomu napovídala i vydaná gameplay videa. Relativně brzy si však uvědomili, že se jim naskytla šance přinést tuto hru nové generaci hráčů a tak musí přijít určité změny. Naštěstí se vývojáři nepustili do bezhlavého překopávání celé hry, ale před tímto rozhodnutím proběhlo jednání s tvůrci původního System Shocku. Toto jednání se vedlo v duchu „Co byste udělali jinak, kdybyste měli k dispozici dnešní technologie?“. Nejvtipnější odpovědí prý bylo „Určitě bychom zredukovali množství typů granátů“. Z tohoto sezení nakonec vyplynulo, že samotní autoři původní hry by toho sami změnili mnoho. Takže co všechno bude jinak? Změny se dotknou nejen hratelnosti a level designu, ale velmi mírně i příběhu. Jednotlivé části hry se budou tematicky držet předlohy, ale rozložení mapy se dozná velkých úprav. Hratelnost by měla být jiná, ale měla by mít svou hloubku.

Nám v současné době nezbývá, než Nightdive Studios držet palce a doufat, že změny budou jen k lepšímu.

System Shock by měl vyjít ve druhém kvartálu roku 2018.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama