Vyzkoušejte si demoverzi System Shocku
System Shock Novinka Vyzkoušejte si demoverzi System Shocku

Vyzkoušejte si demoverzi System Shocku

Michal Burian

Michal Burian

45

Když se vám bude líbit, můžete podpořit tvůrce na Kickstarteru.

Reklama

V noci se rozjela crowdfundingová kampaň na podporu znovuzrození legendárního System Shocku. Vývojáři z Night Dve Studios původně připravovali remaster, nakonec se rozhodli pro tolik změn, které ze hry udělají prý plnohodnotný restart. Moderní System Shock je pohánět technologií Unity Engine a demoverze prezentuje představu autorů, kde se toho do finální verze ještě hodně změní, včetně vizuálu, funkcí a pochopitelně bude i lepší optimalizace. Pre-alfa demo máte brát jako takový koncept, abyste viděli snahu a záměr Night Dve Studios.

Opět se podíváme na vesmírnou stanici Citadel, kde si máme užít lepší grafiku a hudbu společně s mechanismy, chytřejší umělou inteligencí nepřátel, hádankami nebo moderním uživatelským rozhraním. Chybět nebudou ani zcela nové skladby od skladatele Jonathana Perose nebo dabing Terri Brosiu, která opět namluví Shodan.

S vývojem pomáhá legendární designér RPG her Chris Avellone, jenž je podepsán za Planescape: Torment nebo Falloutem 2, stejně tak původní concept artista System Shocku Robb Waters, který pracoval také na titulech BioShock a Thief. Celému týmu potom šéfuje Jason Fader. Ten byl vedoucím vývoje Falloutu: New Vegas.

Aby mohl System Shock vzniknout, potřebují autoři vybrat 900 tisíc amerických dolarů. Za pár hodin se jim podařilo překonat hranici 300 tisíc dolarů. Pokud se jim to podaří, budou moci v poklidu pokračovat ve vývoji PC a Xbox One verzí. O PlayStation 4 verzi se vůbec nezmiňují, možná to bude jeden z dalších cílů kampaně.

Za vybrání požadované částky slibují moderní inventář, moderní ovládání, nové hádanky, výběr obtížnosti a vylepšený level Faithful. Když se vybere 1,7 milionů dolarů, tak nepřátelé budou moci přijít o končetiny, přibydou další hádanky, budete mít na výběr více zbraní a typů munice společně s moderními zbraněmi, RPG progres, Hardcore mód bez respawnu a Ironman. V Ironman režimu budete mít pouze jednu uloženou pozici, pokud zemřete, začnete od začátku.

Abyste získali samotnou hru, musíte přispět nejméně 25 dolarů. Za zhruba 600 korun si můžete vybrat PC verzi na Steamu nebo GOG.com, případně Xbox One verzi. Za 50 dolarů (cca 1200 korun) potom máte digitální sběratelskou edici společně s různými bonusy, včetně soundtracku či digitálních kopií System Shocku Enhanced z roku 2015 a System Shocku 2 z roku 1999. Pokud byste raději sběratelskou edici ve fyzické podobě, tak za ní zaplatíte minimálně 75 dolarů (cca 1800 Kč), s dalšími bonusy.

Pre-alfa demo System Shocku naleznete na platformách Steam, GOG a Humble Store.

Necelých devět minut z hraní

Na první pohled jsou hardwarové nároky skutečně děsivé, vždyť tahle hra měla být původně remasterem prvního System Shocku. Až včera autoři slavnostně oznámili, že připravili tolik změn, že by bylo špatné nazývat jejich projekt remasterem. Proto zvolili raději restart. Uvidíme, zda bude System Shock skutečně vyžadovat takového sestavy, respektive zda bude odpovídat kvalita samotné hry. Podle gameplay záběrů výše to tak zatím nevypadá.

Minimální HW požadavky

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit verze) Procesor: Intel Core i5-2400/AMD FX-8320 nebo lepší Operační paměť: 8 GB RAM Grafická karta: NVIDIA GTX 670 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB nebo lepší DirectX: Verze 11 Místo na disku: 2 GB (pravděpodobně jen demo)

Doporučené HW požadavky

OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit verze) Procesor: Intel Core i7-3770/AMD FX-8350 nebo lepší Operační paměť: 16 GB RAM Grafická karta: NVIDIA GTX 970 4GB/AMD Radeon R9 290 4GB nebo lepší DirectX: Verze 11 Místo na disku: 2 GB (pravděpodobně jen demo)

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama