Resident Evil 2 (1998) – jak se z problémového vývoje zrodila milovaná klasika
i Zdroj: Capcom
Speciály Resident Evil 2 Článek Resident Evil 2 (1998) – jak se z problémového vývoje zrodila milovaná klasika

Resident Evil 2 (1998) – jak se z problémového vývoje zrodila milovaná klasika

Jan Urbančík

Jan Urbančík

11
Platformy Windows PC PlayStation PlayStation 5 PlayStation PlayStation 4 PlayStation PlayStation 1 Nintendo GameCube GameCube Sega Dreamcast GameBoy Advance Nintendo Nintendo 64

Seznam kapitol

1. Úvod 2. Vývoj 3. Porty a vylepšené verze 4. Kde si RE2 zahrát dnes? 5. Pohled dnešního hráče 6. Závěr

Zrušená verze, nevšední porty a pohled dnešního hráče.

Reklama

První část

Minule jsme si probrali zrození série Resident Evil. První díl, který do velké míry definoval žánru survival hororu a který, i přes zdlouhavý a komplexní vývoj, nakonec překonal veškerá očekávání. V dnešním speciále se proto, poměrně logicky, podíváme na jeho pokračování.

Resident Evil 2 je pro mnohé fanoušky tím vůbec nejoblíbenějším dílem celé série a samozřejmě to není bezdůvodně. Dvojka přinesla mnoho vylepšení prakticky po všech směrech, s jejím vývojem to ale nebylo vůbec jednoduché a, jak asi mnozí z vás ví, prošel jedním kompletním rebootem.

Opět si tedy probereme pozadí vývoje, jednotlivé porty pro PC a různé konzole (tentokrát i trochu netradiční kousky), představíme si, jaké jsou možnosti si titul zahrát dnes, a nakonec přidám své vlastní dojmy z hraní.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Související články

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama