Interně by se měl renderovat okolo 1708p.
3rd person akční roguelite Returnal dnes slaví své čtvrté výročí a vývojáři z finského studia Housemarque si připravili menší překvapení. Vydali totiž patch, který hře přidává nálepku PS5 Pro Enhanced, takže na výkonnějším modelu poběží o něco lépe.
O jaká vylepšení přesně jde? Není to nic úplně drastického, v podstatě jde čistě o kvalitu obrazu. Na základní PS5 se titul interně renderoval v 1080p s upscalem do 1440p a následně checkerboardem do 4K. U PS5 Pro tvůrci slibují až 2,5x více pixelů oproti původní verzi.
Ačkoli to nijak neupřesnili, zdá se tedy, že by se hra měla nově interně renderovat zhruba v rozlišení 1708p, ale vzhledem k použití označení „až“ se zdá, že půjde o rozlišení dynamické, takže v náročnějších scénách nejspíš může být nižší. Do 4K se pak nejspíš bude obraz upscalovat pomocí TAAU, jako tomu u bylo u základní verze z 1080p do 1440p.
Připomenu, že Housemarque mezitím pracuje na nové hře jménem Saros, jež z Returnalu po stránce hratelnosti vychází. Představena byla v únoru a ještě letos bychom se měli dočkat podrobnější ukázky, vyjde každopádně až příští rok.