Zpět na článek

Diskuze: Souhrn recenzí hry Elden Ring

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pavel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na Elden Ring jsem byl natěšený neuvěřitelně a to jsem schválně viděl jsem pár obrázků na PS store, povrchně prolétl několik textů, abych si nic nevyzradil a neviděl žádné video. Takhle jsem se těšil snad jen na Little Big Adventure 2 a to je už přes dvacet let. Hraju na PS5, mám tam zatím asi jen 15 hodin a jsem v podstatě na úplném začátku a musím říct, že první hodina mě rozhodně nenadchla, a to hlavně z toho důvodu, že jsem byl ve hře ztracený. A taky jsem ji začal hrát v pátek večer unavený, i když jsem věděl, že kdykoliv jsem začal něco hrát večer unavený, zkazil jsem si první dojem. Tak jsem to radši vypnul a nařídil si budíka na čtvrtou ráno. A pak to začalo, najednou se přede mnou otevřel nádherný svět (kritiku grafiky nechápu), perfektní DS hratelnost venku i uvnitř. Ne že bych byl nějaký znalec otevřených světů, ale ještě nikdy jsem nezažil, aby se hra ovládala stejně dobře v exteriéru i interiéru! Chodím si po světě stylem Zeldy BOTW, co vidím, tam zajdu, zažívám deja vu z Gothicu, kdy stejně jako tam i v ER vím, že když mi tu natrhávají zadek, nejsem tu ještě vítán, tak jdu jinam. Na PC už téměř deset let jenom pracuju, takže problémy s windows verzí jdou mimo mě, na PS5 jsem za úvodních (nicotných) 15 hodin bez sebemenší chyby, natož aby se to nenahrálo nebo to spadlo. Třeba mám štěstí, nevím, ale je to tak. Bodové hodnocení bych nedával, nic pro mě v podstatě neznamená, ale pro mě je to splněný sen a hra tohoto roku. A to i z toho důvodu, že se už asi letos k ničemu jinému kvůli Elden Ringu nemám šanci dostat :) Asi by bylo dobré říct, že v hrách od From Software jsem se našel, v podstatě mi zkazily téměř všechny západní RPG, které jsou teď pro mě nehratelné/nezajímavé. Koho nezajímá/nebaví Demon's Souls, Dark Souls nebo Bloodborne, Elden Ring jeho zájem nejspíš také nevzbudí.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
27. 2. 2022 08:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jestili je tohle jedna z nej her současnosti, takto jde s hrama pěkně do p*d*le. To už se dobré hry asi nedočkám

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
27. 2. 2022 08:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Můj pohled jako člověka co hrál pár hodin Dark Souls 3 a Bloodborne. 10ku nevím teda. Chápu to nadšení fanoušků, ale mě to přijde jako taková Dark Souls Pokemon hra kde na každém rohu a v nějaké budově jsou nějaké příšery + boss fight. Nu a to je vše. Já čekal trošku open world ve stylu objevování, mluvení s NPC a plus tedy souboje. Na PS5 to nejede teda nejlépe. Je tam stuttering, což je dost nepříjemné po delší době. Neřeším grafiku vůbec, ale asi nejsem typ na dark souls hry. Já vím, že se tam dá dát nějaký perk, aby Vám po smrti zůstaly runy a pak ten perk teda musíte pořád craftit, ale já nemám motivaci hrát dál. Nevadí mi opakovat pasáže a zkoušet to, ale pořád přicházet o runy někde nebo jsem dark souls nepolíbený mi moc v motivací nepomáhá :D Pak si dáme odpočinek a všichni jsou zpátky, takže repete :D Ještě to zkusím, ale asi to není můj žánr.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
26. 2. 2022 14:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

"Elden Ring? More like Stutte-ring" jak tohle může dostat 10/10 je naprosto nepochopitelný, úplně stejně nepochopitelný, jako cyberpunkovejch 10/10, to si ty recenzenti fakt neviděj do huby? grafika je odporná, příběh klasicky soulsovej (tzn žádnej), gameplay ctrl c+v a nic nového pod sluncem... šup tam s "10/10 - LEGENDÁRNÍ"

EckoBoy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Já zase nepochopim takovou odpověď jako dáváš ty. Jakou hru si stvořil? Nemáš vůbec představu co to obnaší za práci ! U her nejde o grafické zpracování "nejen" de o hratelnost, aby hra bavila a byla na delší trasu a ne za tři hodky dohraná. Zahraj si jí doma na PC ve 4K HDR a max detailech a až do konce a pak sem napiš recenzi.... A ta optimalizace na pc ? Paráda - plynulé a schpnost hrát 60fps, ovladaní klavesnice/myš - slušný. Grafika je pěkná, možnost zpracovat barvy a podpora HDR. Co nenacházim sou cz titulky, tak snad někdy, Otevřený svět plný překvapení a hezkou hratelností kterou si člověk užije až do konce "snad" dohraji. Dávám 9/10.

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
26. 2. 2022 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EckoBoy hrál jsem stovky, dneska už možná tisíce her, takže kvalifikovanej pohled určitě mám, ta hra vypadá jako něco, co zrovna vylezlo pro playstation 3, proč bych hrál ve 4K, když tam mají natažené low resolution textury? 60 fps to právě nejede ani ve snu, minimálně ne stabilně - a 60 fps nahoru dolu je mnohem horší, než 30 fps stabilně, ovládání K+M je naprosto tragicky odfláklé od UI po rotování pohledu myší, hratelnost je stejná, jako posledních 6 jinejch souls-like her, jen tentokrát místo rovně po koridoru mohu běhat po stejně hnusný otevřený mapě, třikrát hurá, bouchejte šampaňské

Buttman

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk Co by sis jako představoval za hratelnost? U hry, která se proslavila právě hratelností a pro většinu fanoušků je to právě hratelnost, proč tu hru milujou. Navíc nemáš pravdu v tom, že je stejná, když pominu skákání a jízdu na koni, tak si můžeš třeba měnit speciální schopnost na každé zbrani a celkově si přizpůsobit svůj styl o dost víc, než v předchozích souls hrách. A co je hlavní, výborně to funguje, tak mi řekni, jak by sis to představoval ty? Máš pravdu v optimalizaci, která je teda na PC hodně špatná, z velké části je to kvůli DX12 hádám. A nechápu vypuštění některýho nastavení, např. vypnutí chromatické aberace. Ale myslím, že následující patche tohle opraví, u From Software bych se toho nebál.

Rack
Rack
Level 28 Level 28
26. 2. 2022 20:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@EckoBoy Nemusím být kuchař abych poznal že mi kuchař nasral na talíř. Bože, co si napsal není žádnej argument. Že tobě to jede dobře neznamená že všem ostatním na pc to taky jede dobře.

Plomnakus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Rack Přesně tak, vždycky miluju když někdo řekne nejsi vývojář tak nehodnoť, to jako mám i natáčet filmy abych mohl říct "tenhle film stál za hovno"... lidi používejte trochu tu hlavu. Jinak hra neni total trash jakože gameplay ale jsou tam velký a zbytečný chyby (vesměs asi pro pc hráče) 60fps lock je nesmysl (nechápu), ovládání je jak z roku 2008 když se portovali konzolový hry a ještě se nevědělo jak na to a to samý UI. Hra se na pc ovládá uplně špatně a když už použiju ovladač na pc tak jako asi 80% hráčů budu používat playstationovej no a ten neni podporovanej teda jakože je ale jenom ovládání, grafickej layout je ale xboxovej, dalo by se říct prkotiny když se to ale sečte všechno dohromady tak už je to otrava. Naštěstí od her který i kdyby se vývojáři stavěli na hlavu tak ji nemůžou opravit protože je v jádru blbě udělaná tak tady se dá všechno fixnout. Prostě je to aktuálně uvařený spíš pro konzole/ovladače a pc snad časem patchema dotáhnou tam kde jsou ovládáním konzole. Co se týká grafiky a technický stránky, neni to uplně bad ale ten stuttering tam je a to dost, taky je tam příšernej antialiasing nebo mě to tak přijde a hlavně když je v obraze hodně trávy no a textury v dálce jsou hooodně máznutý to by mohli nějak fixnout taky a mooožná bych ještě přidal a upravil stíny a barvy ale na to snad bude nějakej reshade kterej si každej nastaví jak chce. Toť asi vše.

gigi1892
gigi1892
Level 11 Level 11
27. 2. 2022 00:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Plomnakus Ja používám xboxovej ovladač a ten to pro změnu vůbec nedetekuje v rezimu wireless, musím ho připojit kabelem potom ok.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Absolutně nejhorší je nemožnost vypnutí chromatické aberace. S přehledem nejhorší efekt ve hrách. Fakt nemám tušení, proč se vůbec tenhle humus cpe do her.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
25. 2. 2022 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A to je přesně důvod, proč počkat s koupí. Dneska kupovat PC hru (nebo PC port) v den vydání je většinou blbost, protože dost často se naskytnou porodní potíže. A to se stále najdou tací (a že jich je), kteří předobjednávají hry. Mně to může být samozřejmě fuk, ale potom se lidi nesmí divit. Přitom je jasné, že hrozí riziko zpraseného PC portu i přes to, že na PS platformě to sbírá bambilion desítek. Chce to trpělivost a nenechat se hned zlákat herními žurnalisty a jejich čísílkům. Jinak, viděl jsem stream z PC verze a grafika bída (X-krát horší, než ze screenu ve zdejší recenzi), s random záškuby. Fakt to vypadalo jako hra mezi roky 2005 - 2010, zejména textury.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
25. 2. 2022 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 https://youtu.be/D0eNaEmAtZ4 Takto vypadá PC port v praxi, který desítkový nejspíš nebude 😂 Já si z toho dělám srandu, ale ve skutečnosti to zamrzí, když konzolová verze je super (budu-li věřit obrovskému množství desítek - budu naivní a věřím, že jsou upřímné), zatímco PC verte trpí a schazuje jinak dobrou hru, která mně ale přestala lákat. Tvrdím to furt, počkat několik měsíců a na slevy, this is the way. Imagine having fun

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Na Steamu 35 tisíc recenzí a jen 61 % doporučuje. Každopádně ani ta konzolová verze není zdaleka bez problémů. PS5 v režimu výkonu se podle prvních dojmů Digital Foundry pohybuje kolem 45-60 fps, IGN ve videu ukazuje i propady do třicítek. Xbox je na tom dokonce o trochu hůř, protože využívá vyšší rozlišení. Pro plynulých 60 fps na PS5 je prý dobré stáhnout si PS4 verzi a hrát Elden Ring v režimu zpětné kompatibility. Digital Foundry - https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2022-02-24-elden-ring-performance-first-impressions IGN - https://youtu.be/zVO7Eibn40M

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
25. 2. 2022 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Pak nechápu ty desítky (já jim fakt věřil, LOL). Ne vážně, jak je to možný? Buď mají recenzenti mizivé nároky na kvalitu (zrovna recenzenti by měli mít standardy) nebo fakt nevím. Nechci tu moc psát o podplácení apod., ale tahle myšlenka mě napadá čím dál víc (samozřejmě nám to neřeknou a budou tvrdit opak, kdyby k tomu skutečně nějakým způsobem docházelo). No, stejně nemám důkazy a jenom mě to prostě napadlo. S CP do bylo podobný, z počátku se objevilo dost kladných (jakože vysoká čísla) hodnocení, pak se to dostalo k běžným hráčům a začal shitfest s předháněním se, kdo dřív na Redditu napíše esej o tom, jak moc broken hra je bla bla... Prostě opak, byť dobré základy CP má. Na druhou stranu Elden Ring má "jenom" technické potíže, zatímco CP je celkově nedovařenej, takže to není fér porovnání. Edit: ukázkový, UKÁZKOVÝ příklad současného herního průmyslu a důkaz, že 10/10 (absolutní číselné hodnocení btw) nic neznamená. A plivanec skutečným klenotům, které by 10 zasloužily, přesto mají "jenom" kolem 90 - 95 % apod.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
26. 2. 2022 13:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Tak já osobně recenze už dlouho beru s velkou rezervou, nemyslím si že by tam vysloveně bylo nějaké podplácení ale spíš je to takový ten tlak na ně. První jsou tu fanoušci, přece jen si vyloženě nechceš znepřátelit své čtenáře a když prostě je to velká početná skupina vydávající se za většinu, tak prostě někde v koutku mysli už váháš tomu plácnout cokoliv pod už dnes klasickou osmičku, a pak tu máš vydavatele, od kterých získáváš hru v předstihu a přece jen nikdo u tak očekávaného titulu nechce mít recenzi napsanou až 14 dní po vydání na rozdíl od konkurenčních webů co jí má před. Pak to dopadá jako u CP77 kde to, co vydali games byla vyloženě fraška. Proto dnes číselné hodnocení je přežitek, protože celá škála se smrskla od 7 do 10 u AAA produkce a jen sem tam u něčeho menšího, kde si to můžou bezpečně dovolit se jde níž.

witcherrr
witcherrr
Level 1 Level 1
26. 2. 2022 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 Tuž dostanou hru dříve na recenzi, tak udělají dobrou recenzi, CP to samé a spousta jiných. Zatím mě nedokáže ER přikovat takříkajíc, je super že FS konečně zapnul na enginu dynamic shadows, ale kdo hraje módy na DS3 ví že dynamic shadows jdou zapnout i tam, ale ten performance hit je opravdu hodně velký, navíc to nefunguje 100%, mám pocit že u ER je to stejné. Samozřejmě low lighting/shadows dynamic stíny nevypne.. až někdo otevře soubory, už se těším jak si dynamické stíny vypnu, to půjde performance tak o 20 fps nahoru a hlavně to nebude glitchovat. Chromatická Ab to samé, proč sakra nejde vypnout.. je to jenom jedno číslo v configu 1>0... Jinak nevím jestli se mito zdálo, ale ten kočko boss, který mi absolutně animačně nesedí, ty hitboxy wtf, pochopil bych, kdyby byli dva hitboxy útok zbraní bosse + hitbox vlny, otřesu, jenže i ta vlna aoe hitbox má stejné parametry jak hit zbraní.. :D

Johny
Johny
Level 20 Level 20
26. 2. 2022 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Stargat3 ACG o tom mluvil. Recenzenti údajně hráli na verzi 1.01, day 1 patch, na kterém jsme měli hrát i po vydání. Jenže pak FromSoft vydal 1.02, o kterém se údajně nevědělo, a ten zhoršil běh hry.

DavidSOONobiwan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Tak dneska možná zítra už to bude nad 70% Vzhledem k tomu že už ted to má 67% :). Takže bych to zase tak horký neviděl :) Každopádně ty problém tam jsou :). Ne že ne. A 10/10 to prostě není

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
26. 2. 2022 23:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DavidSOONobiwan Jo, což ono se to časem opraví a vše bude fajn. Akorát mě štve, že hry dneska vycházejí v rozbitém stavu. Dříve by tohle neprošlo, dneska to mnozí považují za jakýsi standard. Proti hře jako takové nic nemám (jedna z mála japonských her, které se mi dost zamlouvají).

gigi1892
gigi1892
Level 11 Level 11
25. 2. 2022 15:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sakra, takže nejlepsi hra historie co se ale nedá na pc hrát. To je jako Cyberpunk kde litaly 10ky, ale pro změnu se to nedalo hrát na konzolích. Takže zase úspěchany oslavny recenze, který neberou v potaz technickej stav na jedné z platform.

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
25. 2. 2022 23:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@gigi1892 Recenze jsou meme

Zrzek
Zrzek
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
25. 2. 2022 13:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně o tomhle jsem mluvil a čekal že optimalizace zase bude příšerná natož jak hra vypadá je až moc náročná a zase příšerně optimalizovaná hlavně že je to Perfektní hra 10/10, prostě brainwashed fanoušci i hodnocení. Dobře si všichni serou do huby. Nechápu ten hype. Měli by už vyhodit ten prehistorický engine z dob PS3. Na konzolích je performance taky dost špatná. Nevím co tu mele za hovna.

Horizont událostí
Horizont událostí
Level 26 Level 26
25. 2. 2022 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Lidi kupte si ale PS5 (10/10) verzi na PC je optimalizace zcela ***

Petr V
Petr V
Level 19 Level 19
25. 2. 2022 10:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A proč to tedy má na Steamu 60 procent??

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr V Vypadá to na masivní problémy s optimalizací na PC. Navíc, jak už je od From Software zvykem, se to prý s myší a klávesnicí hraje dost mizerně.

Petr V
Petr V
Level 19 Level 19
25. 2. 2022 10:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Díky za info, takže si s koupí počkám.

Duchino

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Petr V Na PC si zmačkneš “F” pro skok, nějakou vteřinku si počkáš a on fakt vyskočí 🤣

Duchino

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Duchino Mínus za to, že to tak není jo?

Jmeno

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hrál jsem celou noc a je to neskutecna jizda. Za mne 10/10

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 2 Level 2
25. 2. 2022 06:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já hrál tak Dark Souls 3, ale ne moc dlouho. Když jsem viděl, že se dá vyvolat armáda duchů, aby pomáhali v boji, tak jsem zpozorněl nebo to vypadalo skvěle. Open world tomu určitě sluší a za mě určitě super krok. Lepší jak se plácat v koridoru s tím, že je člověk lama a neporazí nějakou bestii nějakou dobu :D Tady můžu jít jiným směrem a vrátit se až budu mít lepší stats. Snad to bude pro nováčky friendly

Pavel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak je to s rozdáváním recenzních klíčů? Může si redaktor vybrat? Zaráží mě nepoměr recenzí na Metacritic: PS5 56, Windows 47, Xbox Series 9. Měl jsem chvíli Xbox Seies X, než mi přišel PS5 a až na vysoké teploty a cvakající ovladač mi to přišlo jako dobrý stroj, HW má i mírně výkonnější než PS5, tak mi přijde ten poměr 56:9 zvláštní.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
24. 2. 2022 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Recenzenti si mohou vybrat. Hádám že haptika je velké lákadlo, plus celkově PS se zdá být populárnější platforma, zatím. Na PC má hra údajně nějaké extra technické problémy a navíc je HW dost náročná, takže i proto možná někteří dali přednost konzoli.

madPav3L
madPav3L
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
24. 2. 2022 16:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

10/10 nechápu.... Na PC bych tomu už jenom kvůli grafice, 60 fps a žádný ultrawide dal body dolů.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L Tak si tomu body dolů dej, nikdo ti nebrání.

Paladin
Paladin
Level 20 Level 20
24. 2. 2022 16:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@madPav3L Tak hlavně je to facka všem, kteří si myslí, že grafika je to nejdůležitější. Stejně tak tomu bylo i u Zeldy.

madPav3L
madPav3L
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
24. 2. 2022 17:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Paladin Nejde o to jestli je nejdůležitější, ale očividně se hodnotí jenom tam kde se to někomu hodí a ne pořád.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
24. 2. 2022 16:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hra je to určitě dobrá, ale je to vlastně jen Dark souls s otevřeným světem, nic nového, vidím tam hodně ctrl+c, ctrl+v z Dark Souls, tohle prostě nemůže být 10/10.

Tommy

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 Díky za recenzi, ty "nic nového" :D A že tam vidíš hodně věcí z Dark Souls? A proč jako ne? Když to funguje dobře. Kopírovat věci z předešlých, nadmíru ÚSPĚŠNÝCH dílů, mi nepřijde jako něco špatnýho.

Sherlock161
Sherlock161
Level 39 Level 39
24. 2. 2022 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Jo klidně proč ne? Já vím, že to funguje a na hru se těším, jen to prostě nevidím na 10/10, to je celé.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tommy Hráči, když vyjde open-world hra: Ale ne, další kopírka AC/BOTW/Genshin Impact atd. Nás už ty obří světy nebaví! Pořád to samé dokola!Hráči, když vyjde open-world Dark Souls: 10/10

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Ono v dnešní době nás hlavně Ubi krmí open world, který má v podstatě téměř stejnou šablonu a není to kdo ví co. Proto většina recenzentů říka, že se báli tohoto směru (protože ví, jak to většinou dopadá), ale From Software to podle nich zvládl velmi dobře.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Z recenzí jsem se nedočetl, že by ta šablona byla nějaká jiná. Ono udělat open-world nějak jinak asi dost dobře nejde. Tady to vypadá na další záplavu "otazníčků" byť v jiném kabátku. I BOTW byl docela reskin AC, co se open-worldu týče. A v jednom ohledu byl dokonce výrazně horší - na všechna vylepšení bylo potřeba posbírat 441 z 900 semínek.

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo Tak ono tam budou hrát roli nejspíš ty rozdíly. V Elden Ringu je svět prý hezky různorodý, není poloprázdný a svádí k průzkumu protože From Software umí dělat zajímavý lore světa a neztrácí čas s věžičky a s x pevnostmi k dobití.

Screwdriver

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Geralt z Rivie Fakt? Videl jsem kousek hry u Agraela... jeho slova: tak jeste tenhle tabor vycistit, tady jsem minule dostal na prdel.. kdybych zavrel oci tak hral urcite neco od ubisoftu, jo a pak vyskakal nejakej kopecek aby nahore ziskal loot na crafteni... nebud pozer.. 60kilovej geralte 😆

Daniel17M.
Daniel17M.
Level 31 Level 31
24. 2. 2022 18:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Sherlock161 nechceš se dát na dráhu recenzenta? Máš talent :DDDD

skylines
skylines
Level 0 Level 0
24. 2. 2022 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tohle je až absurdní. Veškerá zdrženlivost šla stranou. :D

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
24. 2. 2022 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Vždyť už to nabírá skutečně absurdních rozměrů. Tyhle placený recenze mající za úkol podpořit prodeje. Už prostě nevěřím nikomu a ničemu:-) Jenom bych připomněl, že Battlefield 2042 sbíralo před vydáním 9 a to je v podstatě jeden z nejhorších produktů herního průmyslu posledních let.

anasbb

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud jsem zvládl dohrát bloodborne bez větších potíží krom začátku jak je na tom elden ring je to těžší nebo?

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
24. 2. 2022 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@anasbb Lehčí - více cest, kapesni summoni apod.

Prosím více inzerce
Prosím více inzerce
Level 1 Level 1
24. 2. 2022 12:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nemohu se dočkat! Od FromSoft žeru vše kromě Sekira.

powerless

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ok tohle jsem nečekal... Hodně dobrá otázka 😀 Jestliže jsem v životě nehrál žádnou souls hru (Dark Souls, Bloodborne) má cenu tohle vyzkoušet? resp. jaká je šance že to dohraji a nehodím si to na půdě 😂

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
24. 2. 2022 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@powerless Šance je dobrá, vždycky je možné hrát s kamarádem a nebo si přivolat na pomoc náhodné hráče.

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
24. 2. 2022 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@powerless "Souls" hry nejsou ve své podstatě nějak extra těžké a spíš je to jenom taková zažitá představa, jasně pokud jsi nějaký naprostý víkendový hráč tak asi to tak může působit, pokud ale už máš aspoň něco nahraného tak bych se toho nebál. Ono popravdě tu reputaci to má jen díky lidem, co v tom nechali možná hodinku nebo dvě, kde je zabila už první mobka protože na ní naběhly jako by hráli Devil May Cry na normal Dej tomu ale den, než si osvojíš hlavní filozofii a styl, kterým to máš hrát a zjistíš, že výzvou jsou až Bossové, kde ale většinou jde o to okoukat jejich útoky a tempo boje. Prostě je to jen o té počáteční trpělivosti, nic víc nijak zázračně hardcore záležitost to opravdu není. Snad až na Sekiro, které je v tomhle trochu jiné že tam není RPG element (nelze si to tak ulehčit přelevlováním postavy) a přišel mi tak o něco těžší ale i tak, proti takovému Metal Gear Rising je to pohádka :D

Geralt z Rivie

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech MGR na nejtěžší je opravdu masochismus oproti hrám od From Software. :D

witcherrr
witcherrr
Level 1 Level 1
26. 2. 2022 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Spousta her je těžších, spousta, jenže hráči jsou navyknutí na AC a jiné hry, kde můžeš dostat 100 ran a pohoda, u souls her si takový přepych nemůžeš dovolit, ale pokud člověk není lampa a trošku mu to zapaluje tak pohoda. :D

Stargat3
Stargat3
Level 1 Level 1
24. 2. 2022 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že to má jenom 10/10, jinak bych koupil. Dělám si samozřejmě legraci, je super, že se konečně zase nějaká ta hra povedla. Dokonce i mně láká si hru koupit, a to tenhle typ her nemusím, protože je dobré vidět dobře udělaný open world (viď, generický FC), kde se hráč nespoléhá pouze na UI pro navigaci. A ta atmosféra, no prostě vsechno... A jestli má hra výzvy, tím lépe.

MoRt8
MoRt8
Level 28 Level 28
Hlavní platforma: PC
24. 2. 2022 06:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Není 100% málo? 10/10 jakbysmet? Vždycky se říkalo, že 100%-ní jsou jenom smrt a daně. Tak teď ještě nějaká japonská rubačka.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus (Cti hlasem Josefa Sebanka) "Poslouchej Ludvo, jestli si tu desitku neprosadis, tak jsi u mne mrtvy Homolka."

Troglodyt

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus Lol pobavilo :D

leguván

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

njn, takže předobjednávka. snad mě ta dnes uz "hardcore" náročnost nebude moc sr@t.. těším se jak za mlada. 🙃

Reklama
Reklama