Oficiální stránka této hry už běží a právě sekce FaQ nabízí několik zajímavých informací, o kterých se do teď pouze spekulovalo…
Například raptorů se v multiplayeru s velkou pravděpodobností nedočkáme, jako ostatně žádné jiné speciální mutace určené výhradně pro zergskou kampaň. Je sice možné, že některý z upgradů se osvědčí a bude tak začleněn i do ligových zápasů, ale osobně bych s tím moc nepočítal.
Dále zde máme 20 potvrzených misí, u kterých by měla díky mutacím být ještě větší variabilita, než tomu bylo ve Wings of Liberty. Očekávat můžeme také standardní čtyři obtížnosti a novou dávku výzev, které udrží herní dobu na velice slušných hodnotách a nabídnou ideální výzvu jak pro nováčky, tak pro zkušené válečníky.
Důležitou novinkou pak je prohlášení, že minimálně pro evropskou a americkou verzi hry bude hra považována za datadisk a jako takový bude k chodu potřebovat vlastnictví předchozí části ságy, tedy StarCraft II: Wings of Liberty.
Zajímavostí pak je, že Blizzard se skutečně nechystá hru upravovat pro konzole, nová služba Starcraft Marketplace na Battle.net by měla primárně zpřehlednit custom módy a dočkáme se i některých úprav na grafice, přičemž hra stále poběží i na starších sestavách. Na otázku ohledně data vydání pak Blizzard jasně deklaruje, že hru vydá až v ten okamžik, kdy fanoušci série dostanou ten nejlepší možný zážitek z hraní.
Jaké úkoly budeme plnit v nové kampani? Jaké šílené výzvy nás budou čekat tentokrát? Dočkáme se konečně lurkera? Zachrání Sarah vesmír? Najde si Nova konečně přítele? A kdy už Heart of the Swarm konečně vyjde? Sledujte nás i nadále.