Střílečka The Division bude na obou next-gen konzolí stejná
Novinka Střílečka The Division bude na obou next-gen konzolí stejná

Střílečka The Division bude na obou next-gen konzolí stejná

Michal Burian

Michal Burian

29

Alespoň prozatím neplánují vývojáři využít zvláštností konzolí PlayStation 4 a Xbox One <strong>+ novinky o multiplayeru</strong>.

Reklama

Zapomeňme prozatím na to, zda Ubisoft nakonec oznámí PC verzi této zajímavé střílečky (věřím, že to spoustu z vás zajímá), ostatně jeden z vývojářů nevyloučil podpory dalších platforem, protože tu máme nové informace o verzích pro konzole nové generace. Ty jsou trošku překvapivé, tvůrčí celek totiž prozatím neplánuje u střílečky The Division využít přednosti/zvláštnosti konzolí PlayStation 4 a Xbox One. Nezapomeňte tak na extra výpočetní výkon, cloud apod. Obě verze budou identické.

“Na obou platformách chceme co nejlepší herní zážitek. Nemáme v plánu využít nějaké speciální prvky a možnosti jednotlivých konzolí, “ řekl game director Ryan Bernard serveru OXM. Následně ale připustil, že mají před sebou dlouhý vývojový cyklus. “Kdo ví, co se bude dít v době, kdy hru budeme vydávat. V současné době ale nic speciálního neplánujeme.“

Někteří z vás si možná vzpomenou jak Ubisoft na E3 2011 hlásal, že každá budoucí hra se značkou Tom Clancy bude podporovat Kinect. Ubisoft od pohybového senzoru podle všeho upustil a raději se bude věnovat něčemu užitečnému, co hráče dokáže zlákat a třeba i nadchnout. Přece jen, u Division by Kinect nabídl asi pouze možnost hlasového ovládání. Nedokážu si představit, že bych před obrazovkou máchal rukama, nohama a snažit se přežít.

Interview se následně stočilo na samotný enginem. U The Division je využit zbrusu nový Snowdrop engine. Technologie byla ve vývoji několik let a je navržena speciálně pro plné využít budoucí generace od Microsoftu a Sony. Dokonce Snowdrop engine nesdílí ani s dalšími studii v rámci Ubisoftu.

Druhá část rozhovoru se věnovala samotnému multiplayeru, hlavní náplni titulu. V něm nečekejte žádné chaotické pobíhání. I když, vše záleží pochopitelně na samotných hráčích. Ty by si ale před vstupem do tohoto otevřeného světa měli uvědomit, že hra více hráčů má svůj specifický smysl, který by je měl donutit přemýšlet a hlavně zjistí, že nejde pouze o smrt. Řeknete si tak co, nějaká smrt mě nemůže rozhodit, za chvilku budu moc znovu hrát. To máte pravdu, avšak s jedním podstatným háčkem. V The Division totiž při smrti přijdete o své vybavení, zbraně atd. To zamrzí především v případě, kdy u sebe máte vlastnoručně vyrobenou zbraň/vybavení nebo něco opravdu cenného, co jste s někým před chvilkou vyměnili.

Pak si nejspíš každý rozmyslí, zda do rizika půjde s kompletní výbavou nebo si vezme jen ty nejnutnější věci. To ale taky bude riskovat, protože nebude mít speciální vybavení. Pochopitelně bude existovat možnost získat ztracené věcičky zpět. Jak, to už je otázka, na níž Bernard neodpověděl. Mělo by jít o nějakou mechaniku, nebude to ale jednoduché, žádné pouhé zaškrtnutí nějakého políčka. Nejraději bych viděl možnost, že bychom si pro ztracené vybavení museli někam dojít a “poprat“ se o něj.

Rovněž není jasné, zda se budete muset starat o zásoby jídla, popřípadě pitnou vodu a další důležité věci pro přežití v nehostinných podmínkách.

The Division vyjde až na konci příštího roku pro PlayStation 4 a Xbox One. Více se o hře dočtete v našem předešlém a kompletním zpravodajství. Závěrem nutno dodat, že svou konzoli budete muset mít neustále připojenou k internetu. V opačném případě si nezahrajete.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama