Otevřený dopis popisuje třeba nezvládnuté propouštění.
Studio Build A Rocket Boy (BARB) čelí po nezvládnutém vydání hry MindsEye také stížnosti na pracovní podmínky. Pod otevřený dopis zveřejněný odborovou organizací Independent Workers of Great Britain (IWGB) se podepsalo 93 současných a bývalých zaměstnanců týmu. Poukazují na špatnou komunikaci, nepřiměřené přesčasy a nezvládnuté propouštění.
„Roky jste od zaměstnanců očekávali, že se přizpůsobí každému vašemu rozmaru, a ti, kteří s vámi nesouhlasili, byli umlčeni nebo odstaveni. Odhadem 250 až 300 zaměstnanců ve Velké Británii přišlo o živobytí. K těmto výpovědím došlo proto, že jste opakovaně odmítali naslouchat zaměstancům s dlouholetými zkušenostmi, což vedlo k jednomu z nejhorších videoherních launchů tohoto desetiletí,“ píší zaměstnanci vedení studia v čele s Lesliem Benziesem, bývalým producentem série GTA.
Konkrétněji dopis rozvádí například situaci před vydáním MindsEye: „Po dobu čtyř měsíců před uvedením hry na trh jste zavedli povinných osm hodin přesčasů týdně pro každého zaměstnance.“ Neopomíná ani následné propouštění: „Zaměstnanci dostali nesprávné informace, dostali výpovědi s nesprávnou výpovědní lhůtou a byli zařazeni do nesprávných týmů, takže jejich výkonnost hodnotili nesprávní lidé.“
Zaměstnanci zastoupení odbory požadují po studiu veřejnou omluvu, volbu mezi odpracováním výpovědní lhůty a přijetím okamžitého odstupného pro další propuštěné vývojáře, zdokumentovanou snahu o zlepšení poměrů ve firmě a spolupráci s externími partnery při vyřizování budoucích výpovědí.