Zpět na článek

Diskuze: The Last of Us Part II slaví dva roky od vydání

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Druhý průchod si dám na PS5 pěkně 4k60.

Lukass

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No co dodat, nudil sem se cca od tretiny hry, pak to chvili paradoxe zvedla abby. Sestup tim strasidelnym domem, je neuveritelnej, po hrichu ale jedina skutecne atmosfericka pasaz hry. Jeste utek z vesnice neni spatnej. Jinak je to jedna velka predvidatelna nuda. Predevsim hrani za Ellie je tak spatne navrzeny, moc hluchych mist, pak zase vlny nepratel. Osobne kult dvojky nechapu.

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukass jo taky nechápu jak ti abby přijde lepší XD hold někdy rád gorily

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě nejvíce zklamala předvídatelnost příběhu. Už od jedné z úvodních částí (první hraní za Abby) jsem i bez čtení leaků přesně tušil, jakým směrem se hra bude ubírat. Po té části bylo celkem jasné, že jsme s hraním za Abby ještě neskončili a od toho se odvíjely další předpovědi. Upřímně nechápu odkud se potom brala všechna ta chvála na "nečekané zvraty" apod. Možná to bylo tím, že jsem nedlouho předtím hrál Nier Automata, kde taky hrajete z pohledu více postav Každopádně mi to poněkud narušilo zážitek ze hry, protože jsem neustále čekal na mnou očekávané zvraty, které se bohužel dostavily. No a ten konec? Kdy si náš hrdina na poslední chvíli rozmyslí pomstu byl jak z anime. Jinak TLoU 2 vypadá famózně a hraje se skvěle. Jen by za mě mohl být ten příběh (případně jeho stavba, ke které bych měl taky pár výhrad) lepší.

Lukaso23
Lukaso23
Level 0 Level 0
20. 6. 2022 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hraje stále graficky krásná dlouho ještě bude do doby než se snad dočkáme Last of us part 3 😉

Reklama
Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak abychom to Martinovi trochu vyrovnali alternativním pohledem na tento Kalifornský produkt: https://www.youtube.com/watch?v=QCYMH-lp4oM https://www.youtube.com/watch?v=9aTMVjtceLM https://www.youtube.com/watch?v=l8o7O_Y_Wjg https://www.youtube.com/watch?v=ow_NvuqdoMw Jednička byla skvělou příběhovou hrou. Vyprávěla jasný a celkem logicky vystavěný příběh, který přirozeně vyvolával emoce. Archetypální téma vztahu mezi otcem a (znovu nalezenou) dcerou na pozadí světové apokalypsy bylo velmi dobře rozvinuto a podáno. Příběh měl jasnou expozici, konflikt, cestu a vyřešení zápletky. Nebylo třeba nic dovyprávět, vše podstatné bylo řečeno. Ale protože tato hra je především komerční produkt, pokračování muselo vzniknout. A tak byly vymyšleny další osudy, další zápletky, další postavy a hlavně další emoce. Vzniklo bohužel typické pokračování "z musu". Obávám se, že jsem byl opět svědkem toho, kdy se z dramatického díla stává frančíza.

spoock
spoock
Level 23 Level 23
20. 6. 2022 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert A je to vlastně špatně? Úspěšný produkt přece neodložíš do šuplíku a ukážeš prostředníček lidem, který jsou ochotní vytáhnout peněženku. Navíc TLOU není ten typ hry, který by tu vycházel každý rok jako COD, takže v případě brečení, že to má pokračování je trochu mimo mísu. Navíc, nikoho nikdo nenutí uznávat pokračování produktu, které se mu nelíbí. Já třeba neuznávám novou trilogii Star Wars a dokážu s tím žít.

Hubert

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock Z komerčního hlediska je to zcela v pořádku. Jako konzumenta díla mne ale toto hledisko nezajímá.

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hubert Právě že úvod druhého dílu odhalil, že vztah Ellie a Joela nebyl zase tak archetypální jak by se mohlo z prvního dílu zdát, respektive, že se někam posunul a vyvolával určité otázky. A právě i díky nim (byť možná tvůrce přeceňuji a slyším trávu růst) považuji druhý díl v psychologii postav za mnohem propracovanější, než poněkud fádní leitmotiv jedničky...

polda

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať To je právě ten problém. Dvojka vzala reálné postavy z jedničky, změnila kompletně osobnosti a vystavěla úplně dementní příběh, který nedával smysl. Výhoda lidí je v tom, že většina se toho nevšimla. Ano, jednička nebyla nijak extra propracovaná, ale jako celek úžasná věc na mainstream herní poměry. Dvojka je pouze naroubování věcí z jedničky tak, jak to může udělat jen dement (víme kdo). Nic proti tomu, ale zničilo mi to celou sérii.

SouleateR

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Absolutní zrada fanoušků ano to jsou ty správná slova a stojím si za tím. Part 2 nikdy nezahraju. Bůh odpouští já ne!

Bogym 999
Bogym 999
Level 34 Level 34
20. 6. 2022 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SouleateR Zrada, kterou jsi nehral? Tohle je nad moje chapani.

Frank.horigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bogym 999 SouleateR - Tak ty jsi dobrý střelec... :)

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
20. 6. 2022 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tady to bude ostrý :D

Bogym 999

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Pravda, ale zase se potvrdilo, ze tech co nadavaji a fnukaji, je absolutni mensina 😎

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
20. 6. 2022 18:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bogym 999 Tak to bylo zřejmý od začátku, jenže je to hlasitá menšina s potřebou přesvědčovat ostatní že jsou většina :D

polda

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bogym 999 Rozložení inteligence v populaci je poměrně známé, takže se nedalo čekat, že většina bude mít problém, ne?

Nebojsa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@polda Počkej počkej ? Jako že ty tu něco meleš o inteligenci .?? Máma ti to ještě neřekla ? 😂😂

polda

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Nebojsa Chápu, měl jsem to podat více jednoduše, co? Jde o to, že velmi malá část lidí je chytrá. Proto nelze očekávat, že většina lidí s tím bude mít problém. Je to lepší? Dává to smysl?

AsuraCzech
AsuraCzech
Level 1 Level 1
20. 6. 2022 21:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@polda A jak jinak, bez argumentu ve stylu, všichni jsou hlupáci a jen ta malá elita světa vidí jaká je to hrůza, by to nebyla diskuze o TLoU2 :D

polda

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@AsuraCzech Jsem se jen zapojil, protože týpek psal opak. Nejde o žádnou elitu. Pokud někdo nepozná, že v každém díle byl úplně někdo jiný, tak má trochu problém s lidmi. Neil zneužil postavy ke svému ujetému vidění světa.

bokas
bokas
Level 42 Level 42
20. 6. 2022 21:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@polda A není možný že se postavy za ty léta někam posunuly. Ellie bylo 13-14 tady je teenager všichni žili na místě plného klidu a dalo by se říct i míru , tak že ostražitost z prvního dílu jsou ta tam. A Neil ty postavy napsal a vymyslel tak že si s nima muže dělat co chce. Měl by se s tím smířit a ne tu brečet jak je svět zlej, protože se ti něco nelíbí. Ps kdyby ses podíval jak se vyvíjejí hry v NG tak to opravdu nerozhoduje jen jeden člověk jak se bude hra ubírat.

Nebojsa

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@polda Neřekla ti to…. Se ji zeptej až ti bude dávat dobrou noc 😂😂

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Bogym 999 Jo no sad že většina jsou ovečky XD to je jako ta většina co zastávají všechny ty sračky v televizi doufám že si taky klekneš za černé před večeří jako většina a že jako většina odsuzuješ rusko a miluješ každé COD co se prodává po miliónech protože je to best hra ever XD

spoock
spoock
Level 23 Level 23
20. 6. 2022 09:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

TLOU1 na mě dodnes funguje lépe, ale u dvojky nemám pocit, že tohle jsem už někde viděl nebo hrál. Převrátit koncept příběhu a dostat nový pohled na svého hrdinu, to jsem snad ještě neviděl. Bohužel druhá půlka hry je úmorně natahovaná a i když se člověk rád noří do svých oblíbených příběhů a rochňá se, pár pasáží bych bez mrknutí oka pokrátil. Jsem dost zvědav kam nás zavede třetí díl, ale tak nějak lze vytušit, že to bude opět v závěru konzolové generace.

Corvus
Corvus
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
20. 6. 2022 11:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock Já TLOU 2 obdivuji. Vždycky jsem si přál aby vyšlo na PC. Ta technická stránka a detaily jsou úžasné, stejně jako emoce postav (a líbil se mi i příběh, oproti mnohým). Nicméně pak jsem za 1) dostal na PC Red Dead Redemption 2 a za 2) jsem si zahrál na vlastní kůži remaster jedničky na PS4 a... přišlo poměrně velké zklamání. Je pravda, že jsem remaster hrál loni, tj. 2021 a už se to jaksi "nechytlo". Na PC jsem od vydání původní TLOU hrál hry, které už jsou mnohem dál... už mě to prostě nechytlo za koule tak, jako kdybych TLOU 1 hrál v době vydání. Svět TLOU dohnal a objevily se mezitím už lepší hry... Jak Red Dead 2, tak třeba i ten God Of War mě bavil víc nebo MSG V či Death Stranding a jiné. Vyjma hnusné grafiky (sorry jako, ale TLOU remaster byl děsnej a srovnání s remakem to jasně dokazuje) mi strašně vadil brutálně nalinkovaný průchod. TLOU jednička je šílený koridor a navíc ty pidi levely... Prostě už to na mě nezafungovalo. Když jsem to zjistil, tak jsem poptávku po ex-exkluzivitách SONY na PC hodně rychle přehodnotil. TLOU zapadlo na poslední místo. Nyní u mě jasně vede Returnal, pak Spider-man: Remaster, následně Uncharted kolekce a nakonec až TLOU: Remake. Ten si rád dám, protože graficky se takřka sjednotil s dvojkou a tak je pořád o co stát. Ačkoliv velikost jednotlivých oblastí a koridorovost se nezmění. I tak se ale těším, až si to dám vklidu na svém PC.

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus jo stěžuj si na koridory ve hře co byla dělaná na ps3 XD lidi se poserou až zjistí že remake za 2000kč dohrají za 7h protože to je herní doba 1 XD ne jako 30H v tlou 2

spoock
spoock
Level 23 Level 23
20. 6. 2022 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus TLOU1 je hra z PS3 a ten remaster měl smysl na začátku PS4, protože framerate. Já hrál jedničku naposled před vydáním TLOU2 a leveldesign je hodně, hodně mizerný v některých místech. V TLOU2 jsou některé průchody o dost volnější, asi jako v Uncharted 4. Bylo by fajn, kdyby remake TLOU1 nebyl jen 1:1, protože některé pasáže by potřebovaly vylepšit (především do příchodu k přehradě), ale obávám se, že na to nebyla odvaha. Jsem dost zvědavý, zda do toho remaku dodají bojový systém z dvojky, protože ten mi přišel výborný.

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock ten tam bude určitě ale nečekám že předělání lokace aby měli takovej prostor jako 2 takže ta hra bude furt stejně dlouhá i s DLC a bude to prostě jen grafika a gameplay 2

KrupisekUzasnejDen

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tesite se co ? XD treba got of war easy souboje me nebavilo prostredi, pro me mela hra nulovou hodnotu ,,,,, jsou hry ktere dostanou7 a jsou milionkrat lepsi ,,,,, pro mene chapave nejsem trol ale vy mate problem pochopit vcetne vztahu ze vse je individualni XD at zije tiktok XD Preju vam to atvas to bavi :) neni to muj salek kavy ... f6 ? 10 jasna 10 ......

Kotaro
Kotaro
Level 1 Level 1
20. 6. 2022 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@KrupisekUzasnejDen AAaaaa.... místní knihovna s veřejným internetem v Blátošlapech otevřela a ikona obce s dokončeným vzděláním 3. třídy zvláštní školy ji navštívila :-) nebo spíš XD jak píšeš. Teším se, až si zahraješ svůj Karel-got of war.

Corvus
Corvus
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
20. 6. 2022 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Kotaro Kde se pořád berou? Koukám, že novic KrupisekUzasnejDen, nahradil pod kamenem zalezlého jistého cypa, který odsud vyvanul jako nechtěný smrádek :-D (tedy aspoň poslední cirka 3 měsíce po něm není ani vidu ani slechu). Jakmile zmizí jeden, ihned jeho místo zacelý další trololog. :-D A velmi zajímavé je, že to jsou vždy experti na psané slovo. Absolventi lupanské či kotěhůlkovské obecní tříletky :-D Jako přes kopírák! Got of Var!

Reklama
kufač
kufač
Level 43 Level 43
20. 6. 2022 08:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

TLOU 2 patří vedle posledního God of war a Red Dead Redemption 2 do mé osobní Top 3 her, které jsem hrál. Příběh se někomu může zdát nelogický, ale podle mě se postavy občas nelogicky rozhodují úplně stejně, jako to často lidi dělají i v reálném životě. Ani pan Spock se snad nemůže pochlubit tím, že by se řídil vždy logikou, takže od obyčejných lidí se to taky příliš očekávat nedá 🥴

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@kufač Ja si naopak myslim, ze vetsina lidi se snazi rozhodovat logicky, ale muze se stat, ze maji neuplne informace (to byva spise pravidlo, nez vyjimka) a proto muze vypadat rozhodnuti jako nelogicke z pohledu toho, kdo treba nejake dodatecne relevantni informace ma. Tento princip je vystizne pritomny ve rceni "po bitve je kazdy general". V teto hre ale delaji postavy nelogicka rozhodnuti i pri znalosti relevantnich informaci, nekdy dokonce zcela ignoruji logiku a ridi se jen zaslepenymi emocemi a nekdy rozhodnuti tak bije do oci, ze to vypada jako rozhodnuti scenaristy, nikoliv te postavy. Proste ze scenarista pro svuj pribeh potreboval, aby se postava takto rozhodla, prestoze ona k tomu nema predpoklady. Co se tyce Spocka, pokud mate na mysli specificky filmovou postavu, tak ten vzdy inklinoval k logice. Ve starsich dilech zcela jednoznacne, v novejsich dilech byva ukazany rozpor mezi tim, co mu veli "hlava" a co "srdce", ale i tak inklinuje k te "hlave" a je pouze naznaceny onen rozpor behem rozhodovani. Ja se mohu zcela smele oznacit za osobnost, ktera spada do archetypu Spocka (tvrdim to na zaklade vysledku osobnostniho testu) a mohu vam rici, ze mam logicke i sny. (To se samozrejme nevylucuje s fantazii.) Proste kdyz je clovek nejakym typem osobnosti, odrazi se to zpravidla ve vsem, co dela.

Barcode

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Můžete uvést pár případů nelogických rozhodnutí ?

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Barcode tak možná ve filmech v reálu se rozhoduješ docela normálně pokuď nejsi idiot XD Ale určitě nebudeš honit abby přes půl ameriky s těhotnou holkou XD

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Barcode @33863 Par prikladu tykajicich se posledni casti hry jsem uvedl zde: https://www.zing.cz/novinky/96362524/podivejte-se-na-dalsi-srovnani-the-last-of-us-part-i-s-puvodni-hrou-a-dr/#comment-965875 Pridam jeste nejake dalsi postrehy ... U predchoziho deni mi nesedi napriklad chovani Abby na zacatku hry, s jejim chovanim v celem zbytku hry. Po cely zbytek hry Abby pusobi dost rozumne. Chova se sice do jiste miry rebelsky, ale nejedna unahlene a bez rozmyslu. Vzdycky vypada, ze ma situaci pod kontrolou a resi ji s klidnou hlavou a casto i velkoryse. Napriklad, kdyby chtela, mohla zabit Ellie i Tommyho uz na zacatku hry. Mohla zabit Dinu, Tommyho i Ellie i pozdeji ve hre. Projevila chladnou hlavu a velkorysost i pri setkani s dalsimi "neprateli", zjizvenci. I finalni souboj s Ellie nechtela podstoupit, ale byla k nemu prinucena. Presto vsechno, na zacatku hry neda Joelovi ani sanci, aby povedel svou cast pribehu. Nezajima ji poslechnout si jak to bylo od jednoho z mala prezivsich primych ucastniku, ale rovnou pristoupi k vykonani rozsudku. Prestoze od udalosti ubehlo mnoho let na to, aby byla v afektu a dokonce ji chvili predtim zachranili zivot za cenu toho, ze riskovali ty svoje. Proste mi charakterove pripada nekonzistentni mezi zacatkem a celym zbytkem hry. Jako kdyby se nahle lusknutim prstu preklopil jeji charakter. Mozna prodelala nejaku katarzi po zabiti Joela, ale v tom pripade to hra nedala dostatecne najevo. Ellie mi pripada jako ztelesneni chaosu, zmatku a rozporuplnosti, kde mi temer nic nedava smysl. Nedokazal jsem se s ni ztotoznit. Pripadala mi protivna a naladova, ignorujici deni okolo dokud se to nedotyka neceho specifickeho, milujici a nenavidici Joela zaroven a tak trosku i sebe samu. Takova snehova vlocka, castecne i "emo", ktera je nepravdepodobna v postapokalypticke dobe a jakou produkuje predevsim spolecnost, kde je "dostatek a blahobyt", protoze v prostredi, kde se denne bojuje o zivot, na to neni prostor a clovek ma jine priority. To je par veci, ktere mi na tom pribehu vadily, ale neni to uplny vycet. Chtel jste alespon par, tak myslim, ze to pro ilustraci staci.

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 19 Level 19
20. 6. 2022 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand Sice s tím nesouhlasím ale díky za odpověď. To že jste se nedokázal vcítit do charakteru postav neznamená že jednají nelogicky. Kdoví jak by jste se cítil po letech hledání a stopování a když by jste měl pomstu na dosah (Abby,Joel), jak by jste zachoval? Potřebujete odpovědi nebo pomstu? Myslím že člověk může jednat v afektu i po letech. A odstavec o Ellie? Vypsal jste charakterové vady ,ne nelogické uvažování.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smazaný uživatel @33863 Ten dodatek byl pro doplneni. Hlavni vyhrady jsem popsal v odkazu https://www.zing.cz/novinky/96362524/podivejte-se-na-dalsi-srovnani-the-last-of-us-part-i-s-puvodni-hrou-a-dr/#comment-965875 Zminil jsem osobnost Ellie proto, ze si myslim, ze takova osobnost je dost nepravdepodobna v postapokalypticke spolecnosti. Tim jsem narazel na svevolnost scenaristy takovy typ osobnosti zaradit do pribehu z takoveho prostredi. Cili popis charakteru nemel byt priklad nelogickeho chovani postavy. Pokud jsem to nevyjadril presne, omlouvam se. Mimochodem, existuje i vedecky experiment na mysich, ze u nich situace s nadbytkem a situace s nedostatkem potravy vede k vyvoji jinych charakterovych vlastnosti. To je dalsi duvod, proc mi pripada osobnost Ellie do postapokalyptickeho sveta nezapadajici.

Barcode

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Niemand S farmou souhlasím , tam mohl být konec hry . Je pravda ze Tommy se tam mihne a Ellie hned druhy den odjíždí a zanechává Dinu s dítětem samotnou. To moc smysl nedávalo , ale jak jsem psal ,kdoví jak by se každý z nás zachoval.

TheEvo

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Barcode Ellie se se smrtí Joela a Jessieho nevyrovnala, jak je popsáno v jejím deníku a ostatně i ukázáno přímo v gameplayi (je jedno, že si Niemand myslí, že na to měla času dost), a najednou dostala od Tommyho konkrétní cíl. Její rozhodnutí je náhlé, ale ne nelogické nebo nečekané - je to jako drogově závislý člověk na odvykačce, který podlehne pokušení.

Niemand

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheEvo @34457 To je ono. Nedokazal bych se ztotoznit s drogove zavislym clovekem, ktery si dobrovolne nechal vzit kontrolu sveho zivota ze svych rukou a ktery se dobrovolne sam sebe nici. Nechtel bych hrat hru za takovou postavu. Kdyz uz je clovek drogove zavisly, je to tezke, ale aby se clovek do takoveho stavu dostal, zpravidla to je otazka jeho svobodne vule. (Ano, uznavam, ze existuji i pripady, kdy je clovek zavisly na lecich, ktere "musi" brat.) Ja jsem si v zivote take prosel velice tezkym obdobim spojenym se ztratou velice blizkeho cloveka. Citil jsem se hrozne, plakal jsem ze zalu, byl jsem na tom psychicky ne moc dobre a uzavrel jsem se jeste vice do sebe, nez uz jsem uzavreny byl. Ale v zadnem pripade jsem to neresil tim, ze bych si hledal utechu v tom, ze bych mel nad sebou jeste mensi kontrolu. Napriklad skrze alkohol nebo navykove latky. I v tom tezkem obdobi jsem se snazil uvazovat racionalne a nebyt bezduvodne protivny nebo neurvaly na sve okoli. I v te dobe jsem se snazil chovat racionalne a pokousel se od vseho mit emocionalni odstup, abych mel co nejobjektivnejsi pohled, jakeho jsem byl schopen za dane situace. Neni snad tak tezke pochopit, ze opravdu existuji lide, kteri maji zasadne jiny zebricek hodnot, zpusob uvazovani a typ osobnosti, nez jaky ma Ellie a ze proto se s ni nedokazou ztotoznit a prijmout jeji pohled na vec. Takovi lide pochopitelne asi nebudou videt pribeh Ellie jako neco, co se jim libi, nebot je jim to zcela zasadne cizi a proti zivotnim principum, ktere vyznavaji.

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A jéje mám obavy, že se tu dnes zvrtne diskuze (začnou hádky) u připomínky této hry 😁 Doufám, že se pletu 🤷‍♂️😁

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
20. 6. 2022 08:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas To bol podľa mňa zámer tohoto článku - flame = opakované kliky do diskusie = hurá, máme vysokú čítanosť.

Martin Zavřel
Martin Zavřel
Zing Zing
Hlavní platforma: PlayStation
20. 6. 2022 12:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Záměr článku byl oslavit jednu z nejlepších her poslední doby. Flame nikomu normálnímu nedělá radost, čtenost umíme získávat lepšími způsoby.

Pán Chytrý

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Škoda, že je tam naprosto, ale tak nehorázně debilní konec....

Pavel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pán Chytrý Konec je real a good

TvojeMáma

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pán Chytrý "Ale neeee ... Ta zlá holka co rozmašírovala mého Joelka neumřela :(((( 0 z 10-ti ... ta hra je odpad a flusanec do ksichtu pravejm fanouškům !" Upřímně ... celou dobu jsem doufal že chcípne spíš Ellie ...

Barcode

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pán Chytrý Pan Chytrý Pro mě konec , mrazení po těle a husina. Dlouho ze mě žádná hra tak neždímala emoce jako TLOU2

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pán Chytrý konec celá 2 půlka je shit ta hra měla skončit v divadle za Ellie kde zabiješ abby a bye

spoock
spoock
Level 23 Level 23
20. 6. 2022 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák To by byl příběh o prdu, každopádně Abbyina linka mohla být kratší o 1/3, tam je mnohem větší únava z úmornosti level designu.

Frank.horigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@spoock Myslíš celý úsek v mrakodrapu? Naopak každý herní designer ti řekne že to byl vrchol toho co můžeš ve hře zažít.

Frank.horigan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák :-))) A právě to dělá tu hru geniální.. Že opravdu velká část lidí prostě neunese tu změnu polohy, ten druhý pohled.. Tohle opravdu ještě nikdy žádná hra nenabídla... Na konci jsem byl taky vyčerpaný a znechucený. Ale jediný s kým jsem cítil nebyl Joel a už vůbec ne pološílená Ellen.. Ale byla to Abby a Lev..

skylines
skylines
Level 0 Level 0
20. 6. 2022 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pán Chytrý Náhodou konec je jedna z mála dobrých a konečně trochu logických věcí v jejím příběhu. Té blbce konečně dojde že není a ani nikdy nebyla v právu a jak stupidní je když jednou rukou roztáčí kolotoč který se tou druhou snaží zastavit. Ale že to trvalo ku*evsky dlouho...

Tož bať

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naposledy jsem takový kontrast v příběhu který přiková a hratelnosti která znechutí, cítil u třetího BioShocku.

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tož bať mám to opačně hratelnost top story shit

Pavel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Však přesně tohle hlasování tam je🤦🤦🤦

JirkaMordor

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zatím nejlepší hra co jsem doposud hrál od začátku do konce jsem to žral 🥰

Reklama
Plomnakus

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To už je dva roky stará?! Tak to chce remake jedničky, oh wait.

Corvus
Corvus
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
20. 6. 2022 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Plomnakus Chce, protože PC! ;) Remaster vypadá oproti remaku hodně zastarale. A to píšu ne jako divák, ale člověk, co remaster hrál cca do 1/4 u souseda. Těším se, až si to dám pěkně vyleštěný na PC.

skylines
skylines
Level 0 Level 0
19. 6. 2022 22:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dva roky. No to by už možná stálo za druhé zahrání.

Lenka
Lenka
Level 28 Level 28
19. 6. 2022 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nehrála jsem, ale kdybych měla vybrat jednu hru/sérii, kterou vlastníkům PS fakt závidím, tak je to TLoU (možná se v žebříčku závisti pere o první místo s MGS, ale tam přeci jen většina dílů vyšla i na jiných platformách). Dokonce jsem jednu chvíli zvažovala, že si oba díly koupím a zahraju na PS4 v práci (tento geniální nápad ztroskotal na tom, že do práce moc fyzicky nechodím). A to navzdory tomu, že nemám ráda horory... jsou zkrátka případy, kdy bych se překonala. Neskutečně přitažlivá série po všech stránkách. A tuším (i když vím o co jde jen dost matně), že kontroverzní změny ve dvojce by mi vůbec nevadily. Takže TLoU, všechno nejlepší, ať se všechny chystaný remaky a porty vydaří co nejlíp, prodejní čísla jsou vysoko nad očekáváním, a ať má co nejvíc lidí stejnej přístup jako Martin: viz

> ...než se i tento PlayStation klenot dostane také na další platformy a další hráči tak budou moci docenit jeho kvality

zinga
zinga
Level 21 Level 21
19. 6. 2022 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lenka Co děláš za práci?

Lenka
Lenka
Level 28 Level 28
19. 6. 2022 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zinga Vývoj webových appek (nic souvisejícího s hrama, ale PS4 a pár her v kanclu je)

Maston

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Odrazuje mě herni doba, bejt to do 10 hodin, tak možná do toho pudu. (''hráno'' na YT)

Tookerbenny

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maston A jaka je herni doba?

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tookerbenny cca 20H na nejtěžší obtížnost s tím že projdeš každej roh

skylines
skylines
Level 0 Level 0
19. 6. 2022 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Já to měl za snad něco kolem úmorných třiceti hodin. Všechno je tak šíleně a zbytečně roztahaný ale jakmile se hráč dostane do St.Barbary tak hra přejde na rychlost světla a je za hodinu hotová. Očividně se blížilo datum vydání protože ten rush byl jako pěst na oko a čekal jsem že k tomu bude nějaké DLC ale nemají se k oznámení. Gameplay samotný není nic moc a ten příběh je tak nelogický že to sledování na YT bohatě stačí. Jinak na info o herní době her je skvělý web HLTB - "how long to beat". Tam jsou orientační uživatelské časy prolétnutí, průměrného hraní a kompletního dokončení her.

Lukáš

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Zdravím. Rád bych se zeptal na ten nelogicky příběh. Nechci tu rozdmychat hádku ale po pravdě já na žádný lapsus nanerazil. Chci znát jen další názor.

Pavel

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lukáš Doporučil bych ti video od Algernona. Vysvětlil bych ti to z mého pohledu sám, ale bylo by to na strašně dlouho. Tu hru mám ale v TOP 3 her co jsem kdy hrál, takže asi tak. https://youtu.be/vmvvuVVk7ts

Trazan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tookerbenny Dohrál jsem dvojku na střední obtížnost asi za 29h

zinga
zinga
Level 21 Level 21
19. 6. 2022 22:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tookerbenny 46 hod. na střední obtížnost.

Martin Šabák

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zinga co jsi tam dělal 45h já to dohral za 24h na nejtěžší XD

Ayreas

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Dělal fotky ne? =))

zinga
zinga
Level 21 Level 21
20. 6. 2022 20:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martin Šabák Když něco dělám, tak to dělám pořádně. Prošmejdím každý kout, kochám se grafikou, pěkná místa fotím. U této hry jsem si nějaké části rád zahrál znovu a zkusil efektivnější průchod. Koridory většinou vyčistím do posledního nepřítele i v případech, kdybych je mohl jen "proběhnout".

Michal

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maston Hraju cca 3h týdně a bylo to v pohodě.ten zážitek za to stojí

zinga
zinga
Level 21 Level 21
19. 6. 2022 22:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Maston Kdyby herní doba byla do 10 hod., tak to snad ani nehraji.

Barcode

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zinga To je jasný , čím víc pruhů , tím víc Adidas

Reklama
Reklama