Tvůrci Battalionu 1944 se snaží na konzolích o 60fps
Battalion 1944 Novinka Tvůrci Battalionu 1944 se snaží na konzolích o 60fps

Tvůrci Battalionu 1944 se snaží na konzolích o 60fps

Michal Burian

Michal Burian

15

Pokud to bude v jejich moci, tak multiplayerová střílečka z druhé světové války poběží na PS4 a Xboxu One v 60 snímcích za sekundu.

Reklama

Jak už od nás víte, nezávislé britské studio Bulkhead Interactive uspělo na Kickstarteru s multiplayerovou střílečkou Battalion 1944, která má zahnat hlad po druhé světové válce na počítačích i konzolích. Prioritou pro vývojáře, kterým se podařilo od hráčů vybrat přes 247 tisíc a crowdfunding ještě běží, je PC verze, ovšem hru chtějí vydat také na konzole PlayStation 4 a Xbox One.

Není divu, že tvůrci jsou zasypáni otázkami ze všech stran. Výkonný producent Joe Brammer si našel čas a na Twitteru odpověděl na otázky ohledně konzolových verzí. Konkrétně se věnoval otázce, zda hra na PlayStationu 4 a Xboxu One poběží při frekvenci 60 snímků za sekundu. Brammer se nechal slyšet, že je to jejich cílem, ale v současné době to nedokáže zaručit, protože konzole mají své limity. Pokud to bude v jejich moci, tak Battalion 1944 poběží při 60fps. Každopádně by studio měla pomoci technologie Unreal Engine 4, kterou při vývoji využívají.

Druhá otázka se točila kolem Early Access verze na Xboxu One. V Bulkhead tuto možnost zvažují, ale nejprve si o tom musejí promluvit s Microsoftem a zjistit co a jak.

Pokud plánujete hrát Battalion 1944 na konzoli, tak by vás rovněž mohlo zajímat, jak to bude s asistencí při zaměřování. I na tohle autoři myslí, ale zatím na funkci nezačali pracovat. Důležité pro ně ale bude, aby míření vyhovovalo všem hráčům na konzolích.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Reklama
Reklama