Úvod Dragon Age Inquisition byl přepracovaný přibližně sedmkrát
Dragon Age: Inquisition Novinka Úvod Dragon Age Inquisition byl přepracovaný přibližně sedmkrát

Úvod Dragon Age Inquisition byl přepracovaný přibližně sedmkrát

Jan Kalný

Jan Kalný

1

Nový Dragon Age se zjevně ve svém vývoji několikrát měnil. Nejen, že to měla být původně multiplayerová hra, ale dokonce i samotný prolog byl několikrát změněn.

Reklama

Dragon Age: Inquisition je nějaký ten čas venku. V recenzi jsme mu dali pěkných 9/10 a dokonce jsme se dozvěděli, že hra měla být pouze multiplayerová. Kreativní ředitel Mike Laidlaw, spisovatel David Gaider a Freddie Prinze Jr. se bavili o příběhu hry a prozradili něco málo o samotném prologu hry.

Laidlaw na dotaz, jaký je jeho nejoblíbenější moment ve hře, odpověděl, že je to ten, ve kterém se poprvé setkáme s kancléřem Roderickem.

„Tahle scéna byla pravděpodobně přepracovaná přibližně sedmkrát,” začal Laidlaw. „V prvních verzích byla Cassandra daleko nepřátelštější vůči hráčovi. V jiných verzích tam zase ani kancléř Roderick nebyl a nahradila ho Leliana. V jiných variantách měli zase Varric a Solas větší role.”

„Chtěli jsme udělat něco, kde by hráč přímo nechtěl jít a problém vyřešit. Chtěli jsme, aby cítil určitý odpor. Pamatuju si, když jsem Gaiderovi a jeho týmu říkal, že jsme zkrátka potřebovali člověka co by uzavřel ty trhliny.”

Všechno jsme se to mohli dozvědět díky NYU Game Center a záznam z přednášky si můžete prohlédnout na Twichi.

Je ale vidět, že se hra za dobu vývoje velmi často měnila. Co myslíte vy, líbila by se vám nějaká varianta prologu více, než to, co se nakonec dostalo do hry?

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama