V čem se Skull and Bones liší od AC: Black Flag?
Novinka V čem se Skull and Bones liší od AC: Black Flag?

V čem se Skull and Bones liší od AC: Black Flag?

Michal Burian

Michal Burian

14

Vysvětlil šéf vývoje Justin Farren a při tom nakousl mikrotransakce.

Reklama

Francouzská vydavatelská společnost Ubisoft patří mezi jednu z mála firem, která se nebojí investovat své peníze a čas vývojářů do zrodu nových značek. V posledních letech jsme si tak mohli zahrát hackerskou akci Watch Dogs, arkádové závody The Crew nebo adrenalinovou sportovní hru Steep. Na obzoru je další nová značka.

V červnu na E3 v Los Angeles byla oznámena pirátská námořní akce Skull and Bones, která si bere základy z úspěšného konceptu námořních bitev v Assassin’s Creed IV: Black Flag. Tím se Ubisoft netají, zároveň ale nechce, aby si hráči mysleli, že Skull and Bones jsou jen lehce upravené lodní bitvy z Black Flag.

Rozdíly mezi Skull and Bones a Black Flag vysvětlil šéf vývoje Justin Farren ze studia Ubisoft Singapore. V čem se tedy tyhle dvě hry odlišují?

„Assassin’s Creed je velmi specifické fantasy, kde hrajete za vraha a skrýváte se v davu lidí. Takovou hru jsme nechtěli vytvořit. Chtěli jsme udělat titul, ve kterém budou obrovské, masivní lodě. Soustředili jsme se na detaily a jednotlivé části lodí, které jsme přivedli k životu. Naše lodě mají vlastní charakter,“ řekl Farren v rozhovoru pro GameSpot.

Ve Skull and Bones dostanou hráči možnost vytvořit vlastní identitu. Lodě budete moci různě vylepšovat a přizpůsobovat si je k obrazu svému. Díky tomu by mělo být každému hráči na první pohled jasné, co máte ve hře za sebou.

Druhá část rozhovoru se točí kolem mikrotransakcí. O nich Farren nemůže v současné době moc mluvit. Alespoň se nechal slyšet, že chtějí dosáhnout toho, co se podařilo týmů, které stojí za For Honor a Rainbow Six: Siege. Mikrotransakce tak ve Skull and Bones budou, ale za žádných okolností se z titulu nemá stát pay-to-win (kup a vyhraj). Jinými slovy za skutečné peníze se budou prodávat jen kosmetické maličkosti, které vás odliší od ostatních hráčů, ale nepřinesou vám žádnou výhodu.

„Chceme mít sezónní události, sezóny, kdy budete soutěžit s ostatními hráči, abyste se pokusili dostat na vrchol žebříčku a na vrchol potravního řetězce. V těchto událostech získáte kosmetické věci, které vám umožní upravit svou loď,“ dodal.

Skull and Bones je v plánu na druhou polovinu roku 2018 ve verzích pro PC, PlayStation 4 a Xbox One. Hra se soustředí na bitvy v multiplayeru, ale zahrne také singleplayer. Více jsme psali zde.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama