Místo toho budete získávat přízeň hackerů aktivistické skupiny DedSec.
Když se řeknou hry jako Assassin's Creed, Far Cry, The Crew nebo Watch Dogs, tak si spousta hráčů vzpomene na otevřený svět, kde nedílnou součástí jsou takzvané věže. Na ty musíte lézt nebo je jiným způsobem překonávat, abyste si zpřístupnili další část mapy. Podle mnohých jde o velmi otravný proces, který akorát natahuje herní čas. Kupříkladu v prvních Watch Dogs jste museli hackovat terminály. Naštěstí nic takového nebude u připravovaných Watch Dogs 2.
V případě Watch Dogs 2 bude stačit prozkoumat svět, nebudete muset nikam lézt, natož něco hackovat, potvrdil kreativní ředitel Jonathan Morin britskému Eurogameru. Čím nás tedy Ubisoft zabaví tentokrát? Ve Watch Dogs 2 budete muset postupně získávat stoupence hackerů aktivistické skupiny DedSec. Jejich přízeň si získáte dokončováním misí, případně různými vedlejšími úkoly v rámci otevřeného světa, tentokrát San Francisca (dvakrát větší než Chicago z jedničky).
Bohužel zatím není jasné, zda bude mapa otevřena od samotného začátku. V některých hrách se zpřístupňuje postupně v rámci příběhu. Morin tvrdí, že progres ve Watch Dogs 2 není vázán na příběh nebo odemykání mapy. Místo toho musíte rozšiřovat svou skupinu hackerů. Na začátku hry začnete s malou skupinkou, abyste se ale mohli pustit do složitějších a nebezpečnějších operací, budete potřebovat další pomocníky.
Půjdou ve stopách Watch Dogs 2 i další hry od Ubisoftu? O tom se přesvědčíme v nadcházejících měsících.