Zpět na článek

Diskuze: Vývoj BioShock 4 nejde podle plánu, remake jedničky byl zrušen

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pan Císař
Pan Císař
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
4. 8. 2025 22:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Remake jedničky bych ani nechtěl. Není důvod. Maximálně remaster s větší přidanou hodnotou než tehdejší EE.

A než čtverku bez Kena Levina, tak asi raději žádnou. Příběh je aktuálně uzavřený. Není dobrý nápad za každou cenu ždímat oblíbenou kvalitní značku/sérii donekonečna. Viz třeba filmové univerzum vetřelce.

FildasCZ
FildasCZ
Level 33 Level 33
Hlavní platforma: PC
7. 8. 2025 08:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pan Císař @Pan Císař A k čemu remaster ? Drtivá většina remaster her jsou jen pračky svých značek :)

Pan Císař
Pan Císař
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
7. 8. 2025 17:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FildasCZ @FildasCZ Tak u Bioshocku 1 mám fakt za to, že designově je dokonalý a nechci v něm žádnou změnu typu remake. Starší verzi bych jenom lehce poladil na nové systémy, protože původní má tendenci zamrzat, padat nebo graficky glitchovat a EE sice vylepšila grafiku ale ne technický stav. Kdyby byla původní verze (nebo EE) technicky OK, nechtěl bych ani ten remaster.

Hubert v hubertusu
Hubert v hubertusu
Level 26 Level 26
4. 8. 2025 14:47 (Upraveno)

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sorry, ani to nečtěte. Prostě mne videoherní současnost neskutečně se...

Pěkně nám ten herní byznys imploduje. Šest let dělají, vyvíjejí, vyrábějí...a nic. Vlastně ne! Mají "dobrou hru" ale chtějí "výbornou". A tak po šesti letech předělávají příběh. Management by měl být vyházený celý. Ne jen ve studiu, ale i v 2K. Takže si nikdo za celých šest let nepřečetl scénář? Nebo se něco změnilo? Co asi?

O tom, jak je herní development v háji, by se daly napsat celé romány. Stovky lidí dělá ze svých ložnic přes půlku zeměkoule (office space se už nenosí - kdo by utrácel za pronájem, a kdo by do nich sháněl lidi?), koordinace chaotická, nikdo neví, co se má dělat, nikdo není "owner", nikdo nic neví. Věci se dělají, předělávají, a pak vyhazují. Roky se něco vyrábí a dohromady to nefunguje. Relativně nejlépe se dělají assety, protože v Maxu nebo v Mayi se ty modely už nějak splácají (v nejhorším je vyrobí Číňani), ale vyrobit smysluplné herní systémy, aby vše fungovalo, se nedaří. Natož aby to bylo zábavné! Na to už nezbývá čas. To se pak "ladí" podle reakcí hráčů ještě další dva roky. A ty úžasné technologie (Unreal Engine, Metahumans, ach ta krásná tech-dema!) evidentně nepomáhají - jen se rychleji nachlístají gigabajty assetů, se kterými si design a kód neví rady. No a pak jsou tu nezvládnuté a nezvladatelné ambice top managementu. Vydavatelé nechtějí úspěch. Jen úspěch je vlastně neúspěch. Chtějí bombu! Trhák! Megaúspěch, který vyrobí miliardy a pokud možno bude vyrábět zisk další dekádu! A management si vydělá na důchod, uživí hladovou rodinu na dvě pokolení dopředu, a druhé Ferrari v garáži taky není na škodu. Hra už nemůže být jen hrou. Musí to být "social experience". Musí to být služba, do které se budou prodávat "subscriptions". A něco takového přece musí oslovit všechny. Od třináctiletých, protože ti za pár let budou mít peníze, až po padesátileté, kteří ty peníze mají už teď. A tak vzniká rozblemcané...cosi.

Lidi v branži už to nebaví. Do studií se nabírají mladí lidé, kteří ještě nepoznali tu všeobecnou triple-A bídu. Až se jim potřetí zruší projekt a oni se ani po šesti letech působení v herním průmyslu nemají čím pochlubit, protože hra nevyšla a jejich práce patří vydavateli, tak pochopí a odejdou. A na jejich místo přijdou zase noví mladí - nezkušení. A tak pořád dokola. Ve srovnání s minulostí (devadesátá a nultá léta) můžou ti "zkušení" mluvit o štěstí, když mají za svou patnáctiletou kariéru aspoň dvě vydané hry. Kdysi by to bylo pět, sedm i deset her. V branži se už rozšiřuje názor, že dělat na AAA hrách je za trest. V takových produkcích zaparkujete už jen kvůli tomu klidu na dva tři roky, kdy si uděláte svoje, vykážete práci na Slacku a do Confluencu, a odklikáte splněný úkol na "džiře", a jdete domů. Výsledek? Velké hry bez duše, bez nadšení. Kde by se tam taky něco takového vzalo?

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 38 Level 38
3. 8. 2025 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak snad se jim to nakonec povede vytvořit 😎

MARTAS SK
MARTAS SK
Level 43 Level 43
Hlavní platforma: PC
3. 8. 2025 10:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Šéfka Kelley Gilmore určite pretláčala propagandu LGBT a vznikal rovnaký paskvil ako Dragon Age: The Gaygard, kde to mala rovnako na starosti žena...Našťastie sú už aspoň preč...

Games Polis CZ
Games Polis CZ
Level 22 Level 22
2. 8. 2025 18:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jestli vývoj byl od 2019 tak to bylo procpaný uchylagendou ktera uz ted tolik nefrci. Takze vyhodili slepici ktera to tam vedla a dosadili nekoho jinyho a tim padem musi zacin znova. Jako sorry ale po 6 letech přijít s tím ze je blby pribeh? Vazne?

Corvus
Corvus
Level 41 Level 41
Hlavní platforma: PC
2. 8. 2025 16:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jak dojebat další značku... Deus Ex † R.I.P., Bioshock † R.I.P., Splinter Cell † R.I.P., Prince of Persia † R.I.P. atd. :-(

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
2. 8. 2025 11:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

protip: co takhle zkusit vydat novou dobrou hru a né jen sequel parazitující na slavné značce?

Michal
Michal
Level 48 Level 48
Hlavní platforma: PC
2. 8. 2025 14:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk @Alfajk Na to by nenašli financie, takto má Bioshock ešte nejaké meno

Tož bať
Tož bať
Level 48 Level 48
2. 8. 2025 14:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Alfajk @Alfajk Já bych to teda zkusil. když se nikdo jiný nehlásí. Do začátku by mi stačilo tak padesát milionů. Kam ti mám poslat číslo účtu?

Martin Šabák
Martin Šabák
Level 22 Level 22
2. 8. 2025 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mrtvé studio jako Bioware co oznámí hru jako ME5 a po 4 letech nevydají ani trailer

Reklama
Reklama