Zpět na článek

Diskuze: Zatčen vedoucí skupiny REVOLT kvůli cracknutí Denuva

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smazaný uživatel
Smazaný uživatel
Level 1 Level 1
29. 7. 2018 13:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já osobně hry kupuji ,ale příjde mi kravina zatknout někoho za prolomení Denuva. Stejně ,ať se udělá jakákoliv ochrana bude prolomena. Osobně ani Revolt neznám spíš CPY

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
27. 7. 2018 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Chlapi.Přečetl jsem si tu diskusi a vlastně se zbytečně hádáte protože pravdu máte všichni. Samozřejmě nikdo nemá rád zloděje takže je jasné, že když někdo prachy nemá t.j. skupina lidí, kteří ještě nevydělávají tak od nich prachy nikdo neuvidí neboť je prostě nemají. To ovšem neznamená, že když někdo nemá prachy na zábavu tak jednoduše přeleze okno na kulturáku neboť je tam taneční zábava a on chce tančit a bavit se na úkor těch co zaplatili i když tím vlastně neudělá žádnou reálnou škodu. Tak je vcelku logické, že firmy dají ochranu aby těch co platí bylo více než neplatičů. Otázkou zůstává zda se jim Denuvo vyplatí.Prodeje možná zvedne neboť někteří nevydrží čekat na crack a hru si koupí, co by určitě po dohrání neudělali, zda je z toho ale zisk těžko říct. Tím jsme se dostali až k tomu, že Voksi určitě nedělal nějakou záslužnou činnost. Přirovnal bych ji právě k tomu kulturáku s taneční zábavou kde on odstraní ochranku a všem co postávají venku a jinak by se dovnitř nedostali umožní dostat se dovnitř a zdarma se bavit.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
28. 7. 2018 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@carhrozny Ještě bych dodal, že ta ochranka nepustí jen tak někoho kdo zaplatí nebo Vás bude otravovat při představení. A někteří lidé by i do toho kulturáku nešli, kvůli ochranky a případných problémů s nimi.

Mixam
Mixam
Level 23 Level 23
27. 7. 2018 09:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hned bych ho naverboval :D, tak to i dopadne, teda s tím že ho naverbuje někdo jiný. Do Denuva bych osobně ale nešel.. to, že když jsem hrál některé koupené hry s Denuvem, tak mi to zasíralo RAM, oproti hrám, které ho nemají, to o něčem svědčí/lo. Kdybych byl já osobně vývojář a měl dělat hru, sáhnu po stejné taktice jako např. CDPR, DRM-free. Ochrany stejně někdo prolomí a získ na tom větší nebude, kdo nechce hru koupit, tak v 95% případů ji stejně nekoupí a počká na crack, maximálně ji koupí za minimální cenu ve slevě. V dnešní době už některým stačí sledovat streamery a youtubery, nechápu. Se divím, že tam se ještě nezaměřili.. někdo to hraje, ukáže lidem obsah hry a ti to pak už nehrají.. rychle je zabásnout. :D

predator.cz
predator.cz
Level 1 Level 1
26. 7. 2018 22:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V dnešní době ještě někdo stahuje hry ? Jinak ,chudák kluk .V tom bude něco víc .Skupiny jako reloaded a skidrow jsou na scéně od nepaměti a těm se nic nestalo .

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
26. 7. 2018 22:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@predator.cz Vždycky je někdo první.

TomiksCuprou
TomiksCuprou
Level 40 Level 40
27. 7. 2018 02:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@predator.cz Jenže on nevystupoval anonymně, ale celkem normálně se pohyboval po fórech ohledně her...

Foxy
Foxy
Level 24 Level 24
Hlavní platforma: PC
26. 7. 2018 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

V tom nebude jen crackování her ;) to je dle mého až sekundární a nepodstatný argument. Pokud klučina ve 21 letech dokáže prolomit něco, co dává do kupy banda/skupina/oddělení hodně chytrých hlav a sám...tak je klučina zralý na vládní sektor a bude využit tam kde budou potřebovat ti, co byli brány za chytré hlavy...předtím než jim tento frajer ukázal a zamotal makovice :)

Johny
Johny
Level 20 Level 20
26. 7. 2018 23:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Foxy Když nedokážeš nepřítele porazit tak ho naverbuj.

Foxy
Foxy
Level 24 Level 24
Hlavní platforma: PC
27. 7. 2018 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Johny Přesně tak :D

skylines
skylines
Level 0 Level 0
26. 7. 2018 17:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No a? V podstatě mu nic nehrozí protože v podstatě nic neudělal - Neprodané kopie her mu naúčtovat nemohou a jediné co prakticky udělal je to že připravil o zisk Denuvo když polámal jejich produkt a ukázal tak zákazníkům že není efektivní a slibuje co nemůže dodržet. Je to v podstatě stejné zveličování komára jako třeba Babišovo Čapí hnízdo.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
26. 7. 2018 17:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@skylines Nic neudělal ? Tvl víš jakou způsobí tihle lidi škodu ? To nebude žádnej přestupek jak tu píše další mamlas. To se dalo čekat že se najde spouta jelit co se ho budou ještě zastávat.

Johny
Johny
Level 20 Level 20
26. 7. 2018 17:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Řeknou mu tytyty necháš toho. Tady máš PC zpátky, nashledanou. A pokud měl zálohu tak bude dál pokračovat kde skončil :D

Foxy
Foxy
Level 24 Level 24
Hlavní platforma: PC
26. 7. 2018 20:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek A proč bych se ho nezastával? Kdyby si jeho cracknutou hru stáhli všichni a nidko by si ji nekoupil, tak ano....ať ho zatknou. Ale pokud mají firmy i tak obrovské zisky z prodejů lepších titulů...tak proč by si někdo další nestáhnul. Toto je jen nenažranost firem. Za kvartály mají miliónové až stamiliónové zisky a ještě budou kafrat a zatýkat. Navíc i on sám nebo jiná banda co crackuje hry, vybízí na začátku instalace k tomu...že si hru máte koupit, pokud se vám líbila a podpořit tak vydavatele. To co tu píšeš je jen hloupý argument někoho, kdo si koupil nějakou hru a nejspíše je zase až tak často nekupuje :) a štve ho, že jiní ji mají zadarmo.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
26. 7. 2018 20:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Foxy Co to meleš ? Jste tady normální nebo kolik vám je 11 ? Když otevřeš těžce zabezpečený dveře od skladu nebo od prodejny aby to mohli ostatní vyrást přičemž ty si taky jistě kousek vezmeš nejsi zločinec ? A ano já hry poctivě kupuju ty zloději. A ještě se tady tím vychvaluj. Měl by ses stydět a ne tu ještě napsat tohle. Nemáš ponětí co stojí vývoj hry a snadno se prodělá tak že už další hra není. Jen blbé děcko může napsat to co ty. Vzpomen si na to až nebudeš mít co stáhnout a budeš se nudou rýpat v nose

Pront
Pront
Level 39 Level 39
Hlavní platforma: PC
27. 7. 2018 03:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Pirátství nechci bránit, ale každý kdo má aspoň trochu rozum a logické myšlení nemůže nikdy dávat pirátství na úroveň krádeže něčeho hmotného. Vykradením banky vskutku banku okradete protože přišla o peníze které chtěla investovat. Ale stažením nelegální verze něčeho, čeho je neomezené množství žádná přímá škoda nevzniká. To už se potom můžeme bavit jen o teoretickém ušlém zisku, ale všichni víme že většina pirátů si stejně tu danou hru nikdy nekoupí.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
27. 7. 2018 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pront Jedna věc je vkus . Mě se líbí tahle hra, mě zase ne. Ale v tomto případě je ta vaše blbost změřitelná. Právě že kdo má aspoň trochu rozum a logické myšlení musí pochopit že je to krádež a způsobení škody. Ty studia nebo společnosti dnes investují miliony desítky milionů i stovky milionů a musí se jim to vrátit. Jste opravdu tak blbí nebo jen trolíte ? Pokud ne jste banda obyčejných zlodějů

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
27. 7. 2018 11:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Jaké škody? Jak ji vyčíslíš? Ty opravdu pleteš jabka a hrušky dohromady, už ti to psali jiní. Na základě nějaké prognózy od experta, který očekává že bude prodáno 5M kopií, ale ony se prodají jen 4M, čili ten 1M kopií je ztráta na zisku díky pirátství? To by bylo hodně odvážné tvrzení a hlavně ničím nepodložené. Bez toho, aniž bys ty piráty obešel a oni ti dali čestné prohlášení, že by tu hru koupili pokud by nebyla prolomena, tak nemáš v ruce žádný reálný důkaz. A odsuzovat někoho na základě prognóz, odhadů a dohadů? Vítejte ve středověku.... Už se to omýlá furt dokola - podívej se na Witcherovi prodeje bez DRM.... Podívej se na GTA, kde jsou hráči ochotni koupit jednu a tu samou hru mnohdy i 3x.... A vedle toho se podívej třeba na Jurský Park s cenovkou 60E. To je nesoudnost vývojářů. Za 10 E by to třeba sada lidí koupila, za těch 60 tak jako tak ne. Pokud se to crackne, oukej zkusím. Pokud ne, 60E do toho prostě nedám tak jako tak... Já bych řekl pravej opak, kdo má aspoň trochu rozum a logické myšlení musí chápat, že pirát se svědomím hru zkusí a pokud se mu líbí, tak třeba i ve slevách, ale zakoupí aby podpořil. Bez té zkoušky by ovšem nezakoupil vůbec, protože naslepo 60E dávat nechce. No a pirát bez svědomí (nebo bez peněz :-D) tu hru vždycky upirátí, nikdy nepodpoří ani v humblu za 5E a pokud se hra necrackne, jednoduše si jí nevšímá a jde dál. Takže tady u borce je opodstatněná jednorázová pokuta za narušování jejich systému - beztak v těch podmínkách něco takového je, a případně její veřejné šíření (nicméně bez zisku). Ale nějaká reálná škoda na zisku by byla hodně těžce dokazatelná. Jo a vývojáři v drtivé většině zaplaceni jsou nehledě na úspěšnost produktu (samozřejmě pod podmínkou, že nedělají za % zisku). Nadhled chlapci, nadhled :))

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
27. 7. 2018 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pront Tvrzení, že to není krádež, protože je to nehmotné a je toho teoreticky neomezené množství, je jen výmluva, kterou se utěšují piráti, protože jinak by si museli přiznat, že kradou.

Monkeyskunk
Monkeyskunk
Level 43 Level 43
27. 7. 2018 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@James Faith V celém vlákně není popíráno, že je to krádež. Bavíme se o reálné škodě a že to není ve stejné rovině jako krádež hmotného statku určité hodnoty. Tohle je spíš jako krádež hmotného statku bez jakékoliv hodnoty - zloděj na ní nevydělá a pokud by nebyla ukradena, tak ani majitel na ní nevydělá. Takže vlastně nic proti ničemu. Nikdo nikomu neublíží, nikdo o nic nepříjde, ale půlka z vás to řeší jako konec světa ;)

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
27. 7. 2018 12:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monkeyskunk "Zloděj na ní nevydělá." Je neuvěřitelný co jste schopní si vymyslet aby jste si obhájili prachsprostou krádež. Lidi jsou ksindl proto musí být všude zámky pancéřové dveře a ochrany. Jen to tady potvrzujete

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
27. 7. 2018 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Monkeyskunk Jak říkám, jen výmluvy, aby se zloděj necítil jako skutečný zloděj, ale něco lepšího. Jen taková malá náplast na svědomí. Je to stejné jako "Oni toho mají tolik, tohle jim chybět nebude.", "Vždyť to ani nepoužívali." a "Já to potřebuju víc než oni".

Ayreas
Ayreas
Level 1 Level 1
27. 7. 2018 07:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Foxy @Foxy: představ si, že podnikáš, vydáš svoji první hru a o polovinu možného zisku přijdeš díky tomuhle člověku ... pořád by ses ho zastával a poplácal ho po zádech? Asi ne co ... By chtělo se na to občas kouknout i z druhé strany barikády 😉

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
27. 7. 2018 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Myslíš že si tohle budou umět představit ? Po tom co jsem se tady dočetl to je na ně asi moc složitý

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
27. 7. 2018 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ayreas Dejme tomu že hru nikdy neprolomí a myslíš že to zvedne prodeje ? Ani hovno. Když nemá možnost pirát jak hru ukrást tak si ji stejně nekoupí a prodeje se nezvednou tak že o žádnej ušlej zisk se nejedná. Ochrana ti prodej nezvedne ale jen zabrání pirátům v hraní a jedinej kdo je potrestanej je platící zákazník protože je Denuvo sračka.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
27. 7. 2018 12:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl A furt dokola. Z kterého prstu si tyhle blbosti cucáte ? Lidi jsou ksindl a když to jde ukrást tak to ukradnou. Když to ukrást nejde a chci to tak si to koupím. Hoši jenom dokazujete že máte zlodějské myšlení. Na další hovadinu reagovat nebudu zloděj zůstane zlodějem. Kdo chce krást krade a že si tu krádež umí odůvodnit a omluvit ( a že to teda jsou nebetyčné blbosti ) na věci nic nemění. Jak tu někdo napsal "jen výmluvy, aby se zloděj necítil jako skutečný zloděj, ale něco lepšího"

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
27. 7. 2018 12:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Až na to, že prodeje zvedá. Ty stejně jako spousta lidí v podobných diskuzích uvažuješ černobíle a vidíš jen dvě skupiny - vždy platícího zákazníka a vždy stahujícího piráta. Jenže ty ochrany cílí na třetí skupinu - lidi, co mají peníze, jsou ochotní si hru někdy koupit a nechtějí na ni čekat. A právě tu třetí skupinu podchytávají ochrany, což je taky důvod, proč se za úspěch označuje i jen několikaměsíční neprolomenost.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
27. 7. 2018 12:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@James Faith Jako fakt takhle jednoduchou matematiku nepoberou :D Proč tam tu ochranu teda dávají ? Proč do ní investují velké peníze ? No protože je krutě potřeba. Protože lidi kradou. A ještě se tu s tebou budou zloději dohadovat :D To je k smíchu

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
27. 7. 2018 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek Ty sople koho tady označuješ za zloděja ? To že s Denuvem nesouhlasím protože to otravuje jen platící zákazníky neznamená že jsem pirát. Beztak vlastním víc platforem a her než ty a budeš tu někoho označovat za piráta. EDIT: Kde je podloženo že to zvedá prodeje ? Jak víš jak by se to prodávalo bez ochrany ? Když vydáš sračku tak si to nikdo nekoupí ani s ochranou. Prodeje určuje kvalita hry a ne posraná ochrana. Jasně něco málo to zvednout může ale to bude zanedbatelný číslo a vrátí jim to tak akorát peníze investovaný do Denuva. Až udělají ochranu co nebude trestat zákazníka tak ani nepípnu.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
27. 7. 2018 13:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Zlodějem tady označuju všechny kteří obhajují krádeže, vymýšlí si důvody proč to krádež není a i ty kteří tvrdí že když se to prolomí a lidi si to můžou stahovat na prodej to nemá vliv. Všechno zlodějské uvažování. Jasný sople ?

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
27. 7. 2018 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Dalším známým faktem o této skupině hráčů je, že piráti její význam, případně přímo existenci, záměrně popírají, protože to odporuje jejich oblíbené teorii, že ochrana vůbec nic nemění. A jinak na to, jak moc požaduješ podklady pro mé tvrzení, ty sám předkládáš spoustu svých dohadů jako fakta.

antiku
antiku
Level 1 Level 1
27. 7. 2018 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Anciabl Prodeje rozhodně neurčuje jen kvalita hry. Každému se líbí něco jiného. Prodeje určuje jak moc je značka zaběhnutá, kolik má fanoušků apod. The Witcher 3 možná neměl ochranu, kvalita byla vysoká, ale už to byl třetí díl. GTA V, taky už několikátý díl série. Ta značka je zaběhnutá a prodává se, i když by to byla pouze průměrná hra. Je to vidět na CoD, NFS apod. A teď jsou hry, které vyjdou, není jasný jak moc se budou prodávat, nekupují je masy lidí a co teď? Použijeme Denuvo, které zajistí, že ten kdo se rozmýšlí jestli koupit v den vydání nebo stáhnout, tak to nestáhne, protože pár měsíců potrvá než to někdo prolomí. A kde máte potvrzeno, že to prodeje nezvedá?

Foxy
Foxy
Level 24 Level 24
Hlavní platforma: PC
27. 7. 2018 20:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@antiku Takže :D labigmek: To, že sem píšeš komentáže o 11letém dítě, samo vypovídá o tobě. Tudíž, že ty sám jsi ještě dítě :)) na rozdíl od tebe, já jdu s dobou a nepotřebuji si kupovat každou hru v krabicové verzi, těm už odzvonilo. Pokud si o tom něco najdeš, tak v dnešní době není vůbec špatné si hry pronajímat formou účtů (EA Access, Origin Access, PS Plus, XBOX Live atd :)), tudíž není potřeba vše hned kupovat. A ano, stejně tak jak si hry pronajímám/kupuji...tak si je i někdy stáhnu cracklé...protože nebudu střílet na slepo a kupovat něco od méně známého vydavatele, který má například trailery z cut-scén že? :)) Ayeras: To máš sice pravdu, ale už to slovo "možného" zisku, neznamená...že se přesně musí prodat daný počet kopií. Vše je to marketingový odhad. Sám vydavatel ví, kolik kopií musí prodat minimálně, aby to pokrylo náklady spojené s vývojem/reklamou apod...to co je navíc, už jde do zisku. Tedy vše co je zisk, už je pro vydavatele +. A tímto ti odpovím i na tvou otázku. Pokud prodám tolik kopií, aby mi to pokrylo náklady s tím spojené a ostatní už by byl jen čistý zisk...tak ano, klidně bych ho to nechal cracknout, protože už s každým dolarem navíc bych byl spokojený a předčilo by to mé očekávání. Zkus si to otočit a neber cracknutí hry jako negativum, ale positivum. Stejně tak jak to může poškodit vydavatele, ho to může i vyzdvihnout a nejakému tomu prodeji do budoucna ještě pomoct. Tam kde to ostatní hatují, ty můžeš být ten, který se nad tím zamyslím, popřemýšlí a možná to i dokáže obrátít ku prospěchu. Hry dnes nestojí málo, tudíž chápu tu skupinu lidí, kteří si hru nejdříve chtěji vyzkoušet (zda pc hru utáhne, zda ho hra bude bavit, atd) nebo nemají na to, aby každý měsíc kupovaly plata nových her. Anciabl: Musím souhlasit s tím komentářem co jsi napsal "Dejme tomu že hru nikdy neprolomí a myslíš že to zvedne prodeje ?..." a jsi jeden z mála, kdo to chápe podobně ba dokonce stejně. Jak říkáš, prodeje to určitě nezvýší a jen to bude mít zbytečně opačný efekt, navíc "ano" opět za to zaplatí jen platící zákazník. Stejně tak jak začaly lootboxy do her, nejdříve nejlepší nápad a poté šílený propad, tahání a rejžování peněz z lidí za nesmyslný další a zbytečný obsah... Až tom zvedlo takovou vlnu nevole, že už to radši z her zase odstraňují. antiku: Pokud si za posledních let všímáš u značek které jsi jmenoval. Tak už léta nepřichází žádná inovace a jen obnovují a kopírují zašlé standardy, aby na tom mohli zas a jen vydělat. Stejné textury, stejné skripty použité ve více hrát...like Ubisoft. CoD nebo klidně i NFS je pořád to samé. Ať se snaží sebevíce novou hru zlepšit a přijít s něčím novým...tak ve finále zjistít, žeje to opět to stejné...jen převlečené do jiného kabátku (budoucnost, druhá svetová válka, první svetová válka, moderní doba,..). Pokud bychom se samozžejmě bavili o pohybech, mechanikách, akčním systému, percích atd atd atd :))

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
27. 7. 2018 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Foxy A o tobě tahle slohovka prozradila že umíš jen plácat blbosti které sis předtím vycucal z toho tvého dětského prstíku. Jo a ještě jsi přiznal že jsi obyčejnej zloděj. Já nemám na co reagovat to je snůška takových volovin že jsem se jen zasmál

Johny
Johny
Level 20 Level 20
26. 7. 2018 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tady jde vidět kvalita jejich ochrany :D když musí ostatní žalovat aby jim neprolomovali XXX vrstev ochran na jedné hře, které ještě tu hru naprosto dose*ou. Protipirátská ochrana HA spíš protiuživatelská Voksimu držím palce, snad nedopadne nějak extrémně špatně, ale říkal si o to tím veřejným vystupováním a tím že se nijak nechránil/neskrýval. Ale zase aspoň jsme viděli dovnitř kódu ochran a viděli jsme co za svinstva denuvo dělá. A tady ještě přiložím výborný komentář od jednoho uživatele jednoho herního webu v angličtině. I'm a firm believer in creating value and convenience to combat piracy. This is the same philosophy that GOG has: Games should be priced respectfully, be DRM-free, and publishers/developers should level with their customers. The Witcher 3 sold extremely well despite having no DRM to speak of, which proves the theory that protection of IP is best done by making the product as hassle-free and consumer-friendly as possible, not by walling the IP off from pirates by hurting paying customers with bloated DRM code and frustrating hurdles. All games get cracked eventually, there's no stopping it, but by embracing good business practices one need not fear pirates, not that piracy impacted sales very much to begin with.

Ondrej_V
Ondrej_V
Level 9 Level 9
26. 7. 2018 16:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

NÉÉÉÉ, VOKSIHO NÉÉÉÉ

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
26. 7. 2018 15:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To byl ten co poukázal na to že po vložení Denuva do hry Sonic začla hra špatně běhat. Zbavují se svědků to je běžná praxe ve světě :D

Behavioralista
Behavioralista
Level 1 Level 1
26. 7. 2018 15:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pirátství je závažným trestným činem. To jako ten blb staví na roveň prolomení jejich otravného bazmeku o který nikdo nemá zájem třeba s loupežným přepadením či znásilněním? Ty hňupe, to je tak přestupek. 😡

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
26. 7. 2018 17:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Behavioralista Hospodářská kriminalita jako prase chlapče

Alfajk
Alfajk
Level 44 Level 44
Hlavní platforma: PC
26. 7. 2018 14:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ten kluk byl idiot, policii stacilo vyhledat si jeho osobni ucet na facebooku... beztak to skonci tim, ze ho v denuvu zamestnaji

El_Scorpio
El_Scorpio
Level 51 Level 51
Hlavní platforma: PC
26. 7. 2018 14:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Keby majú rozum tak ho zamestnajú aby im hľadal diery a mohli to vylepšiť.

carhrozny
carhrozny
Level 42 Level 42
Hlavní platforma: PC
26. 7. 2018 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@El_Scorpio Tak to aj skončí.Zníženie alebo zrušenie trestu za spoluprácu.Má 21 a je až moc dobrý.

23cicer

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

denuvo je navonena zdechlina ((:

Hat bruh

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No asi jo... Nechapu tydle komenty... Ono vis ty lidi netusi ze kazdy crack ma exploit nebo back door a taky netusi ze takova krekla hra je v podstate pomoc hekrum at uz vykonem sveho pc a nebo ruznym algoritmem ani ty děti asi ani netusi ze pokud antivyrus nema soubor v databazi tak vetsinou houby vyresi a stejne musi mazat pri nejlepsi spoustec hry pri nejhornim to bude sys soubor a uplne nejvic je ze kdyz takovy dite si neda pozor a bude to origin steam unreal tak dostanou ban.... No nechtel bych cracklou hru.... Radsi demo a pak koupitnebo najit v akci ja osobne kupuji digi klice a napr. Gta V jsem ted vysasil na pc za 350... Nebo kdysi davno witchra za 600 win 10 pro na goodoffer za necelych 500.- lepsu spolehlivější s podporou... Mam rad original.. Uz jen kvuly ty podpore.... A nej me dostava kdyz vydim cracky windows tak to uz jsou extremisti ale co at zije spam crack a podobne vydte decka?

David52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

blbost? takže když někdo něco ukradne v obchodě a chytí ho policie, tak je to taky blbost podle tebe? Jednou je to brané jako porušení zákona, tak to prostě stíhají jako každý jiný přestupek. Logické a prosté.

Piko

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David52 Ale on nic neukradl. :D

David52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Piko to byl příklad, porušení protipirátské ochrany je porušení zákona, stejně jako krádež, nebo vražda, ta ochrana tam asi kvůli něčemu je.

Piko

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David52 Srovnávat vraždu a vytvoření cracku na hru, aby děti jako je labigmek nemusely utrácet kapesné je dost nesrovnatelné. 😂 Ta ochrana tam sice k něčemu je, ale v 90% poškozuje vlastníky hry než piráty. Už v x případech jela pirátská verze lépe než koupená verze. :)

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo, v tomhle máš pravdu. Ale nic to nemění na tom, že Denuvo je srač*a, která poškozuje platící hráče. V principu může i z platícího hráče vytvořit piráta, jelikož pokud mu koupená hra běží hůř než stažená, asi nebude úplně rád.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale zrovna Zaklínač 3 je zdárný příklad toho, že když je hra kvalitní, pak jsou i prodeje vyšší a lidi za tu hru rádi zaplatí.

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
29. 7. 2018 00:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Bohužel, podle čísel to spíš vypadá, že stejně jako u Zaklínače s postupem stoupaly prodeje, tak stoupala i míra pirátství. S výjimkou těch pár lidí, co se v diskuzích bijou do prsou, že pirátí, ale Zaklínače si údajně koupili, to vypadá, že Zaklínač pouze přilákal víc ze zásady platících zákazníků, ale v principu se krade úplně stejně, ne-li víc. Naznačuje to i fakt, že zatímco u prvních dvou dílů se o pirátství a počtu ukradených kopií tvůrci opakovaně bavili, u trojky mlčí jako zařezaní, protože by to nabouralo jejich marketing založený na tvrzení, že hra je tak skvělá, že ji nemusíme chránit, protože ji budou kupovat i piráti, dle slov Tomaszkiewicze "nepochopení zákazníci." Zaklínač 3 a jeho DRM free politika je skvěle zvládnutý marketingový tah, ale na prodeje bude mít dopad minimální, protože drtivá většina platících fanoušků by si závěrečný díl oblíbené trilogie koupila i s ochranou, jen by na ni nanejvýš skuhrali v diskuzích. A pirát, jak tady jejich obhájci neustále opakují, po letech hraní zdarma platit stejně nezačne.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvl. té hry se upirátilo víc kusů než prodalo, což je dost bestiální. Tuhle hru ani neznám. Ale píšou, že nechtějí poškozovat lidi kteří si hru koupí, proto je to DRM free. Nic to ale nemění na tom, že Denuvo je totální bullshit, který dělá problémy lidem kteří si hru koupili.

James Faith
James Faith
Level 46 Level 46
Hlavní platforma: PC
28. 7. 2018 17:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Nic proti Zaklínači 2, který je dáván za vzor kvality a jak přístup tvůrců brání pirátství, a přesto CD Project odhadl ukradené kopie na 4,5 milionu.

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
28. 7. 2018 19:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan A umí si ten tvůj mozeček představit v kolika případech by se to mohlo stát kdyby hry neměly ochranu ? Teda totální bullshit abys tomu rozuměl ?

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně, v dnešní době kdy existuje x předplatných má člověk hodně muziky za malý poplatek. A je to pouze konstatování jednoho z x důvodů. Samozřejmě jsou tu lidi co stahují vše, a vývojáři od nich neviděli ani korunu.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

První si mě tu nazval zlodějem ty, takže ti ta paměť opravdu neslouží. A asi ti nedochází že nemůžeš bezdůvodně nazvat zlodějem kohokoliv kdo tě napadne. Píšeš tu o morálce, a sám jsi morální odpad. A víc trapnej než jsi ty a tvoje odpovědi být nemůžu, takže jsem v klidu. A podle těch komentářů před 8 lety, kdy jsi psal že si konzoli může koupit jen noob, jsi viditelně na inteligenci nezískal. Foxy: Mistr labigmek ani neví co jsou to jablka a hrušky, a plete sem pomeranče.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Což tady kolegovi jde náramně, takže by ho mohla firma vyrábějící Denuvo zaměstnat, a mohl by jim tam věštit kdo je zloděj, kdo zrovna krade a jakou udělal škodu.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A už zase tu věštíš, a ještě u toho máš pedofilní sklony. Tohle už je pomalu na léčení. Ještě řekni že jsi si nikdy nic nelegálně nestáhl, a můžeme z tebe udělat mučedníka.

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Opět říkáš že jsem zloděj, víš že je to soudně napadnutelné že ano ? Já si nikdy nic nepotřeboval nelegálně stahovat. Ty by jsi měl jít kázat někam do kostela, ty ho*na z tebe padají jak z Babiše koblihy. :D

Foxy
Foxy
Level 24 Level 24
Hlavní platforma: PC
28. 7. 2018 13:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan Jak už tu někdo psal dříve. Mistr "labigmek" plete jabka s hruškami a navíc plácá úplné sračky :D těm co psali přímo ke článku, děkuji za názor a informace, které pro mne byli přínosem a nové :) Více nemá smysl tu něco psát a nebo číst

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
28. 7. 2018 13:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan A víš že jsi mě z toho obvinil i ty ? 😂 No jo zase ta pamět co ? Pak ti ještě vypadlo z paměti že jsi tu někomu napsal "neříkej mi, že jsi si nikdy nic nelegálně nestáhl". A ty seš ten co visí v kostele jo ? :D Neměl bys to brát. Nebo když si to vezmeš nelez potom do diskuze. Jen se tu ztrapnuješ

Tukan

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A jak to chceš prosím tě hrubě odhadnout ? Vezmeš počet prodaných her, přičteš Denuvo a vydělíš to Babišem. :D Jsem nevěděl že máte ve vězení přístup k internetu. :D

labigmek
labigmek
Level 0 Level 0
28. 7. 2018 13:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tukan A to by ses možná divil jak to jde odhadnout. To že ty si to neumíš ani představit neznamená že to nejde. Opatně jsem napsal "možná" a " je možné" Ale pobavila mě tvoje dětská radost že ses měl konečně čeho chytit 😎

Anciabl
Anciabl
Level 40 Level 40
28. 7. 2018 13:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@labigmek V tomhle případě by byl odhad asi něco jako luštění z věštecké koule

Reklama
Reklama