Microtransakce jsou budoucnost; ne reklama
Battlefield Play4Free Novinka Microtransakce jsou budoucnost; ne reklama

Microtransakce jsou budoucnost; ne reklama

Rosťa Viktorin

Rosťa Viktorin

9

Šéfové EA se shodují, že budoucnost leží v microtransakcích, ne v in-game reklamě.

Reklama

Proto se jí nedočkáme ani v chystaném Battlefield: Play4Free, jež bude stavět výhradně na populárních (mezi vydavatelskými domy) microtransakcích.

In-game reklama podle Electronic Arts zdaleka nesplnila očekávání a stala se pro vývojáře i vydavatele v podstatě slepou uličkou.

"Abych pravdu řekl, reklama v hrách nám téměř nic nevydělává," nechal se slyšet Ben Cousins. "Tohle odvětví zkrátka neroste tak rychle, jak se původně očekávalo."

Příklad si prý proto berou spíš z firem jako je Zynga, která své facebookové hříčky dotuje výhradně z microtransakcí a nevede se jí vůbec špatně.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama