Jak by měl vypadat HUD v Mass Effectu 3?
Mass Effect Novinka Jak by měl vypadat HUD v Mass Effectu 3?

Jak by měl vypadat HUD v Mass Effectu 3?

Michal Maliarov

Michal Maliarov

11

BioWare se podělili o několik pikantních informací ohledně uživatelského prostředí v očekávaném třetím dílu sci-fi ságy Mass Effect.

Reklama

O třetím dílu je toho známo opravdu málo, ale vedoucí designér Brenon Holmes byl tak hodný, že se podělil o nějaké ty informace týkající se HUDu ve hře. Tedy způsobu, jakým využívá hráč informace ve hře.

Předchozí díly měly klasický HUD, jež ukazoval veškerou důležitou informaci. Je ale dost možné, že se díl třetí přepne na ten více interaktivní a grafický, který jsme měli možnost vidět například v sérii Dead Space.

„Vlastně jsme měli podobnou myšlenku už u druhého dílu a udělali pár prototypů indikátorů zdraví a štítů na brnění Sheparda,“ vysvětlil situaci Holmes. „Výsledek však nebyl takový, jaký jsme chtěli mít.“

„Vše bylo v pořádku, když byl Shepard v normální pozici ve stoje. Jakmile ale skočil do krytu, věci se začaly hatit a museli jsme vymýšlet docela velké šílenosti, aby se ukazatelé zobrazovaly ve všech situacích. Myslím, že by situaci značně zjednodušilo, pokud bychom měli ukazatel jeden, jako měl Isaac v Dead Space,“ dodal Holmes.

To však neznamená, že v BioWare na nápad zanevřeli. „Stále jsme velmi zaujatí v tom, abychom přenesli informaci z HUDu do herního světa,“ řekl Holmes. „Stále tedy zkoušíme vyndat určité jeho součástky a přenést je do více interaktivní polohy. Uvidíme, co z toho vyjde.“

Mass Effect 3 se chystá do obchodů v zimě letošního roku na PC, PS3 a Xbox360.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama