Vývojáři rebootu Phantom Dust přišli o práci
Phantom Dust Novinka Vývojáři rebootu Phantom Dust přišli o práci

Vývojáři rebootu Phantom Dust přišli o práci

Michal Burian

Michal Burian

1

Microsoft ale tvrdí, že vývoj hry nadále pokračuje.

Reklama

V noci fanoušky Phantom Dust nepotěšila zpráva informující o nečekaném zavření nezávislého studia Darkside Games, které pracovalo na restartu akce Phantom Dust. Ta vyšla v roce 2005 na původní Xbox. Reboot byl oznámen loni na E3 a datum vydání bylo plánováno na letošní rok.

Naštěstí to vývoj nového Phantom Dust nemá nikterak poznamenat. Vypadá to, že výroba již delší dobu neprobíhala v americkém tvůrčím celku Darkside Games, ale někde jinde. Jak jinak si vysvětlit, že Microsoft po uzavření studia přispěchal s vysvětlením, že na Phantom Dust se stále pracuje.

„Microsoft spolupracoval s Darkside Game Studios na vývoji Phantom Dust. Náš pracovní vztah je nyní ukončen. Máme velký respekt k jejich studiu a jejich práci v průmyslu,“ řekla mluvčí Microsoftu ve vyjádření pro Gamespot a dodala: „I když nemáme aktuálně nic nového ohledně Phantom Dust, můžeme potvrdit, že vývoj nadále pokračuje. Těšíme se na sdílení nových detail o hře, jakmile se přiblížíme k datu vydání.“

Darkside Game Studios sídlilo na Floridě, zaměstnávalo přibližně 50 lidí a podílelo se na spoustě známých titulů: BioShock: Infinite, Spec Ops: The Line, XCOM: Enemy Unkown, Gears of War: Judgment, Borderlands: The Pre-Sequel, Sunset Overdrive, Civilization: Revolution a na spoustě dalších, včetně několika pro chytré telefony. Sami vytvořili pouze Ratchet & Clank: Before the Nexus pro iOS a Android. Phantom Dust měl být jejich dalším zářezem.

Gameplay z původního Phantom Dust

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama