Z Call of Duty: Infinite Warfare se stane pod-­série, věří v Infinity Ward
Call of Duty: Infinite Warfare Novinka Z Call of Duty: Infinite Warfare se stane pod-­série, věří v Infinity Ward

Z Call of Duty: Infinite Warfare se stane pod-­série, věří v Infinity Ward

Vojtěch Zikán

Vojtěch Zikán

20

Stejně jako Modern Warfare nebo Black Ops, i Infinite Warfare se dočká pokračování a rozšíření universa. Navíc se můžete podívat na teaser trailer na čtvrté DLC pro Black Ops 3.

Reklama

Taylor Kurosaki, vedoucí narativního designu v Infinity Ward, se v rozhovoru pro herní magazínPolygon svěřil, že vidí Infinite Warfare jako začátek nové pod-série. Podle něj nehrozí, že by se z jejich nové hry stala jednohubka jako z Ghosts a že místo toho zapadne mezi velikány jako Black Ops nebo Modern Warfare.

Poslední hra od studia Infinity Ward sklidila od fanoušků vlnu negativní kritiky. Ghosts byl krokzpátky oproti Black Ops 2 od Treyarchu. Nenabídl nic nového a inovativního, navíc samotnéuniversum nemělo položeno pevný základ. Infinity Ward si nebylo po ukončení pod-série Modern Warfare v roce 2011 jisto, co vlastně chtějí dále: Má být Ghosts pouze jednorázovka, nebo na tom postavíme novou značku? To se také promítlo do samotné hry.

Právě tomuhle se snaží nyní při vývoji Infinite Warfare vyhnout. „Snažíme se vytvořit zcela novou pod-sérii, naší novou větev na stromě nazvaného Call of Duty. To, co tady my vyvijíme, může sloužit jako podklad pro vícero her. Snažíme se vytvořit bohatý svět, který v budoucnu nevyčerpáme." řekl Kurosaki.

Taylor Kurosaki společně s Jacobem Minkoffem odešli v roce 2014 ze studia Naughty Dogs apřidali se do týmu Infinity Ward. Oba chtěli klasický válečný příběh v netradičním prostředí. Ikdyž se nové Call of Duty odehrává ve vzdálené budoucnosti a mimo naší planetu, můžeme pořád očekávat klasickou vojenskou záležitost, žádné sci-fi.

„Zasazení do vesmíru vyvíjí na naše postavy o dost větší tlak než na klasickém bojišti. Ve vesmíru není žádná gravitace a ve většině případů ani dýchatelná atmosféra. Vezměte si nejhorší světové války a umístěte je do prostředí, kde se nedá dýchat, a vznášíte se," pokračoval Kurosaki. „Tohle je moje první ponoření do Call of Duty a vyprávění válečného příběhu. Zaujala mě bohatost tohohle žánru." Při psaní příběhu si tvůrčí tým bral inspiraci z mnoha válečných filmů, např. Zachraňte vojína Ryana.

Tohle je první díl od studia Infinity Ward, který je zasazen do vzdálené budoucnosti. Kurosaki tokomentoval tak, že stejnou trému musel vývojářský tým zažívat i při vydání Call of Duty: Modern Warfare. „Jsem si jistý, že tým Infinity Ward cítil stejnou trému, když přecházel z druhé světové války do současnosti. Je to zcela jiný svět s novými zbraněmi, vozidly, umělou inteligencí. My nyní děláme přesně to samé. Je to přímo moře změn."

Call of Duty: Infinite Warfare je zasazeno do vzdálené nespecifikované budoucnosti, kde sevystupňuje válka mezi United Nations Space Aliance (UNSA) a Settlement Defense Front (SDF).Hra začíná v okamžik, kdy SDF pod vedením admirála Salena Kotche (ztvárňuje Kit Harrington)oblehne Zemi a spustí masivní útok na Ženevu ve Švýcarsku.

Teaser trailer na čtvrté DLC pro Black Ops 3

Po osmi dlouhých letech, po tolika hodinách zábavy, pomalu vbíhá příběh zombie ságy do finále.Treyarch se pomalu připravuje na odhalení čtvrtého DLC pro Black Ops 3. To nabídne finálnízombie mapu, Revelations, která je posledním dílem skládačky. Seznamte se s doktorem Montym, který již delší dobu ovlivňuje osud našich hrdinů. A pravděpodobně ho i ukončí...

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama