Multiplayer Mass Effectu: Andromeda nevyužije dedikované servery
Mass Effect: Andromeda Novinka Multiplayer Mass Effectu: Andromeda nevyužije dedikované servery

Multiplayer Mass Effectu: Andromeda nevyužije dedikované servery

Martin Cvrček

Martin Cvrček

19

Nedojde ani na možnost hrát s lidmi napříč různými platformami. Dále jsme se dozvěděli nové detaily o úpravách vaší postavy a jejích příbuzných nebo o vyšší obtížnosti.

Reklama

O multiplayeru Mass Effectu: Andromeda toho stále mnoho nevíme, ale sem tam prosákne nějaká informace skrz sociální síť Twitter. Na ní Fernando Melo z BioWare potvrdil, že online režim nového Mass Effectu nebude využívat dedikované servery, takže bude pořád využívat peer-to-peer řešení. Matchmaking tedy nepošle partu hráčů na dedikovaný server, jak je dnes běžné, ale spojení bude probíhat mezi jednotlivými hráči, z nichž jeden je přímo hostitelem.

Peer-to-peer je dost zastaralá metoda, která ve srovnání s dedikovanými servery nenabízí moc výhod. Multiplayer je ale podobně jako za časů Mass Effectu 3 PvE záležitost pro čtyři hráče, kteří bojují proti hordám nepřátel ovládaných umělou inteligencí. Jde zkrátka spíše o kooperativní multiplayer než kompetitivní záležitost, v níž by byly dedikované servery žádoucí. A tak by obyčejné peer-to-peer řešení nemělo představovat takové problémy jako třeba v případě For Honor od Ubisoftu, který na dedikované servery také kašle.

Rozloučit se musíme i s funkcí crossplay, díky níž by mohli spolu hrát hráči bez ohledu na to, jakou platformu využívají. Majitelé PS4 tedy budou moci hrát jen s dalšími hráči, kteří hrají nový Mass Effect na PlayStationu 4. Uživatelé Originu si zase budou muset vystačit s dalšími hráči, kteří na hraní Andromedy používají Origin, a tak dále.

Svou troškou do mlýna přispěl i Ian S. Frazer, který mimo jiné přiblížil, jak bude fungovat vizuální úprava sourozence a otce vaší postavy. Oba sourozence, bez ohledu na to, jestli budete hrát za Scotta Rydera nebo Saru Ryderovou, můžete individuálně upravit. Otec Alec Ryder pak bude do určité míry podobný vámi zvolené postavě.

Bohužel se musíme rozloučit s možností, že by postavy ve hře oslovovaly vaší postavu křestním jménem, které jste si zvolili sami. Třeba jako v případě Falloutu 4 a robota Codswortha, který má v zásobě stovky různých namluvených slov. Jestli chcete, aby byla vaše postava během hraní oslovována křestním jménem, musíte zůstat u výchozího jména, tedy u Scotta nebo Sary. Jakékoliv jiné jméno nebo i jinak napsaný tvar výchozích jmen vyústí v to, že vás budou všichni oslovovat příjmením Ryder.

S tím souvisí fakt, že nemůžete upravit křestní jméno otce a sourozence, za kterého nebudete hrát. To proto, aby se všichni tři členové rodiny neoslovovali příjmením, kdybyste všem třem změnili jejich výchozí křestní jména.

Frazer dále oznámil, že při nastavení vyšší obtížnosti se nemění pouze výdrž nepřátel, ale i jejich statistiky. S vyšší obtížností zkrátka mají být protivníci o něco chytřejší a všímavější. Jestli to tak opravdu bude, určitě se jedná o dobrou zprávu, protože až příliš herních tvůrců řeší vyšší obtížnost jen tím, že vaše postava je zranitelnější, zatímco nepřátelé jsou jen o něco odolnější.

Na závěr tu máme něco pro cosplayery. Jestli si chcete ušít kostým po vzoru společníků Cory Harperové nebo Liama Kosty, račte zamířit na blog BioWare, kde najdete PDF soubory plné patřičných detailů, abyste měli k dispozici co nejpřesnější předlohu. A jestli vás cosplay nezajímá, aspoň se můžete detailně podívat na modely obou spolubojovníků. Tato příležitost jistě potěší zejména příznivce virtuálních zadků v kombinézách™.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama