Overwatch bude mít Deathmatch a Team Deathmatch
Overwatch Novinka Overwatch bude mít Deathmatch a Team Deathmatch

Overwatch bude mít Deathmatch a Team Deathmatch

Jan Kalný

Jan Kalný

3

Že se to do hry jako Overwatch nehodí? To si říkáme i my, dokonce i tvůrci hry, ale vlastně by to mohlo fungovat.

Reklama

A máme tu další Developer Update. Toho posledního jsme se dočkali teprve před týdnem a jeho úkolem bylo oznámení nového eventu, který už nyní běží. Nejnovější Developer Update má ovšem za cíl něco trochu dlouhodobějšího, a to představení rovnou dvou nových herních módů - Deathmatche a Team Deathmatche, dvou nejklasičtějších, nejznámějších a vlastně i nejstarších multiplayerových herních režimů.

V minulosti se Jeff Kaplan a zbytek týmu dušovali, že DM a TDM ve hře nebudou. Důvod je prostý - hře by zkrátka nesedly. Podle všeho prostě nechtěli v Quick Playi, natož kompetitivních zápasech něco tak drasticky odlišného od toho, o čem je zbytek hry, tedy o týmu a týmových úkolech.

Přeci jenom ale došlo na nějaké změny a těchto módů se nakonec dočkáme. A to konkrétně v Arcade, což je údajně jediný důvod, proč vlastně DM a TMD můžou v rámci Overwatch existovat. Arcade je pro vývojáře z Blizzardu skoro až „platformou”, kde mohou dělat podobné věci a experimenty, které prostě nechtějí dávat do normálních her. Aktuálně tam můžete najít eventový LúcioBall nebo také šílený a chaotický Total Mayhem, 3v3 zápasy nebo duely. Něco, co zkrátka nemá v normálních zápasech co dělat.

Jeff Kaplan každopádně slibuje, že DM i TDM budou velmi zajímavé a zábavné herní módy. Upravili řadu map (viz výpis níže), aby je přizpůsobili právě těmto režimům. V případě klasického free-for-all deathmatche, tedy všichni proti všem, vyhraje ten, kdo z osmi hráčů jako první získá dvacet bodů, přičemž vítězství do vašeho počítadla výher (k získání lootboxu) se bude počítat, pokud budete mezi prvními čtyřmi. Za každé zabití získáte jeden bod, a pokud zemřete například pádem nebo se jakkoliv jinak sami zabijete, tak jeden bod naopak ztratíte.

Team Deathmatch nabídne trochu jiné herní mechanismy. Například Mercy má být údajně velmi důležitým členem týmu, protože oživení spoluhráčů vymaže skóre, které druhý tým získal za zabití těch spoluhráčů. Hrát se přitom má do třiceti bodů, a to opět v osmi hráčích.

Oba módy mají být dostupné ke hraní na těchto mapách, přičemž ty s hvězdičkou, tedy poslední čtyři, lze hrát jenom v TDM.

  • Hanamura
  • Horizon Lunar Colony
  • Temple of Anubis
  • Volskaya Industries
  • Dorado
  • Eichenwalde
  • Hollywood
  • King's Row
  • *Black Forest
  • *Castillo
  • *Ecopoint: Antarctica
  • *Necropolis

Pro Deathmatch navíc bude dostupná úplně nová mapa - Château Guillard, domov Widowmaker ve Francii, kam se znovu vrátila. A to nejlepší? PC hráči si můžou DM a TDM vyzkoušet už teď na PTR, kde navíc najdete i nový patch.

Ten především vylepšuje Junkrata tím, že nyní má rovnou dvě miny a jeho Rip-Tire je o 30 % rychlejší. Vylepšení se dočkala také Orisa, jejíž hlavní zbraň nyní střílí o 20 % rychleji, velikost její bariéry je o 20 % větší a také se změnil její tvar, aby pokryl větší plochu a tím ochránil více spoluhráčů. Roadhog nyní může použít svou schopnost Take a Breather i v pohybu a během toho dostává o 50 % menší poškození. A v neposlední řadě Widowmaker - cooldown pro její hák byl zmenšen z 12 sekund na 8, a pokud je kdokoliv zasažen její minou, tak ho může Widowmaker (a jen ona) vidět přes zeď.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama