Overkill’s The Walking Dead byl vytvořen za rok a půl, tvrdí vývojáři
Novinka Overkill’s The Walking Dead byl vytvořen za rok a půl, tvrdí vývojáři

Overkill’s The Walking Dead byl vytvořen za rok a půl, tvrdí vývojáři

Marek Vejborný

Marek Vejborný

3
Platformy Windows PC

Důvod, proč hra vypadá jako alfa verze, je ten, že to prostě alfa verze je.

Reklama

Overkill’s The Walking Dead, kooperativní střílečka z pohledu první osoby, se pro hráče stala zklamáním ve smyslu kvality a pro společnost Overkill selháním ve smyslu počtu prodaných kopií. Ve skutečnosti na sebe nenechaly katastrofické následky dlouho čekat, jelikož 3. prosince pozastavila společnost svou činnost a její budoucnost nyní visí na vlásku.

Podle anonymního rozhovoru Eurogameru s vývojáři hry bylo jasné, že titul byl vyvinut za 18 měsíců.

„Důvod, proč hra vypadá jako alfa, je ten, že to prostě alfa verze je. Je to rok a půl. Rok a půl jsme na hře pracovali. Všichni věděli, jak to dopadne. Snažili jsme se opravit co nejvíc věcí. Všechny nás to stálo slzy, krev a pot a naše za*raná játra. Nezáleží, jak moc se snažíš to udělat nejlíp, ale z h*vna diamant neuděláš. Nebyla tu pro většinu lidí žádná naděje, a ta malinká co byla, byla zabita na konci. Artwork je dobrý, ale design je špatný. Hra je velmi repetetivní. Připomíná mi to PayDay pořád dokola a nemyslím si, že o tohle komunita stojí. Hráči chtějí něco fresh. Tohle je ale super glitchy!“

Overkill’s The Walking Dead ale mohl být lepší hrou, myslí si vývojář. Chtělo to jen více času, a hlavně se vyvarovat přesunu na Unreal Engine z enginu z Valhalla enginu. Právě Unreal Engine moc dobře nefungoval. A k tomu všemu ještě klid, tvůrcům her moc neprospívá, když musejí makat od rána do večera a od večera do rána, aby stihli vydání. Ale v tomhle studiu jim nic jiného nezbývalo, hra musela vyjít za každou cenu, aby nedocházelo k navýšení ztráty. Ztráty, která může stát Starbreeze existenci.

Overkill’s The Walking Dead není vyloženě špatná hra, ale v porovnání s ostatními co-op akčními hrami je na tom hůře v mnoha směrech. Od technických nedostatků, po nesmyslné souboje a repetetivní hratelnost. Je těžké doporučit hru každému, pokud nejsou skalní fanoušci Walking Dead, i tak je nejlepší to hrát se skupinou hráčů, kteří jsou velmi trpěliví.

Vypadá to, že Overkill’s The Walking Dead herní odnož seriálu zrovna nespasí, uvidíme, jak se s tím popasují Skybound, kteří dodělávají finální sérii epizodické adventury poté, co krachlo studio Telltale. Skybound dokonce zvažují další hry z tohoto universa.

Otázkou zůstává, co bude s firmou Starbreeze. Ta zažívá v současné době kruté časy, hrozí bankrot a zaměstnanci, co zůstali, nevědí, jak to celé dopadne. Letos totiž měly vzniknou PS4 a Xbox One verze hry.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam Discord Discord
Reklama
Reklama